Son derste biraz dinlenmek için uyudum. Zil çaldığında masamı toplayıp çantamı aldım.
Arabama binip derin bir nefes aldım. Bugünü iyi atlattım diye düşündüm. Şirkete gidip Levent le konuşmak istiyordum. Levent'i tam arayacakken camıma biri tıklattı.
Dönüp baktığımda Gözde olduğunu gördüm. Kendi kendime gülerken camı indirip:
+Efendim? dedim.
-Şey.. Gideceğin yere beni de götürür müsün? dedi
+Anlamadım?
-Böyle ayak üstü olmaz!
+Neden bana gidip olanları anlatmıyorsun? dedim.
Kapıyı açtı ve usulca arabaya bindi.
Plan kusursuz ilerliyordu..
***
Eve geldiğimizde hayvan gibi baktı. Pardon öküz, ayıda olabilir. Senin daha fazlalarını da gördüğünü biliyordum ama neyse.+Gözde eve bakmayı kesip içeri girecek misin? dedim.
-Annenler evde mi? dedi.
+Hayır tek kalıyorum dedim. Ses tonumla bu konu hakkında konuşmak istemediğimi belli ettim. Oda üstünde durmadı.
Salona girdiğimizde:
+Sen koltuklara otur ben kahve yapıp geleyim dedim.
Mutfakta Amirime mesaj attım.
Kime: Yavuz A.
*Tamamdır!Gözde kolay kolay güvenip evime kadar gelecek biri değildi. Biraz geç güvenini kazanacağımı düşünmüştüm fakat silahtan şüphelendiği için kendi ayaklarıyla ilk günden gelmişti. Bu görev çabuk biteceğe benziyordu.
***
Salona döndüğümde anlatmaya başladı.
-Ben küçük yaşta babamı kaybettim. 16 yaşına geldiğimde annem yeni biriyle evlendi. Ona baba diyebilirdim o kadar iyi biriydi bana gerçek kızı gibi bakıyordu. 2 sene sonra yani 1 hafta önce eve sarhoş geldiler. Annem koltukta uyuya kaldı. Bende mutfakta oturmuş tabletime bakarken yanıma geldi. saçlarıma dokundu, bana dokundu. Anneme bağırsamda duymadı. Bırak dedim bırakmadı. Onu bıçakladım 4 yerinden acımadım Alya ona acımadım.
Ağlamaya başlamıştı.Son cümlesini söylerken yüz ifadesi değişmişti. Mutsuz değildi. keyif alıyor gibi bir hali vardı. Evet evet kesinlikle pişman değildi ve keyif alıyordu. Hayır hikayenin hepsini bilmesem inanacaktım, yani tamam çoğu doğru ama kesinlikle anlatmadığı şeyler vardı..
-Sonra yere düştü bende polise gittim anlattım. polisle eve geldik o adamı hastaneye kaldırdılar, herkese ona zorla benle olmasını söylediğimi kabul etmeyince ona saldırdığımı öne sürmüş. Annem o pezevenge inandı bana değil. 1 haftadır eve gitmiyorum Alya. Sırf onun yüzünü görmemek için bugün sendeki iyiliği gördüm Alya bana yardım eder misin? Bak istemezsen söyle gelmem dedi.
+Yani bak Gözde seni tanımıyorum daha yeni başladım okula. Başladığım gün evimde biri kalmak için yardım istiyor. Düşünmem normal.
-Haklısın benim düşüncesizliğimdi. Kusura bakma diyip ayaklandı.
+Ama bu şiddet görmüş bir kıza yardım etmeyeceğim anlamına gelmiyor. Hadi gidip eşyalarını alalım dedim.
-Çok çok çok teşekkür ederim Alya dedi ve yola koyulduk.
***
Evlerin gittiğimde küçücük bir gecekonduda kaldıklarını gördüm.Ne alaka diye kendi kendime konuşurken Gözde kapıyı çaldı. Kapıyı bir adam açtı. Gözde onu görünce irkildi.
-Çekil önümden dedi. Adam beni fark etmemiş olacak ki Gözde'nin saçına dokundu.
-Geleceğini biliyordum dedi. Sesi, ayakta duruşu.. Bu aptal sarhoştu. Hemen elini tutup sırtının arkasında birleştirdim
+Eğer o kıza elini sürersen bu eli alır.. Anladın sen dedim. Adamı kapıya yaslayıp Gözde'nin gelmesini bekledim. Küçük bir bavulla yanıma geldi.
-Gidelim dedi ağladığı belli oluyordu. Adamı kapıya bir kez vurup bıraktım.
+Pis köpek dedim ve arabaya binip eve gittik. Ona misafir odalarından birini verdim.
+Burada kalabilirsin Gözde ama senden bir şey istemek zorundayım dedim.
-Tabi ki ne istersen yaparım az bile kalır dedi.
+Koridorun sonundaki siyah kapılı odaya asla girmiyorsun, bu evdeki tek kural bu. İçeride ne olduğunu da sorma zamanı gelince ögrenirsin dedim. İçimden piç smile atıyordum.
-Tabiki de sen nasıl istersen dedi.
***
Şu an odada ne var diye düşüne bilirsiniz ileri ki bölümlerde inşallah ahhahahah..
***Odama girip Levent'i aradım.
-Efendim
-Napıyosun la Levent dedim
-Şu la yı bir bırakamadın Alya dedi. Bunun üzerine bir kahkaha patlattım.
-Neden bana gelmiyorsun anlatacaklarım var dedim.
-Oh be bende buradan nasıl kurtulurum diye düşünüyordum bücür, hemen geliyorum dedi.
Telefonu kapattım ve yeni kahve yapmak için mutfağa girdim 10 dakika sonra kapı çaldı.
Levent'e kahvesini verdim o sırada kafamı bacaklarına koyup koltuğa yayıldım.Kasları sırtıma batsa da bozuntuya vermedim. Levent benim tek arkadaşımdı senelerdir ajandım ve ilk günden beri onunla yakındık. Ama ona karşı asla duygusal bir şey düşünmemiştim, düşünmemde. O sırada merdivenlerden Gözde belirdi.
-Şey pardon ama sanırım ben acıktım dedi. Bende mutfakta ne ararsan var dedim. Oda bir şeyler hazırlayıp odasına çıktı.
Levent bana anlat gibisinden baktı.
Bugün olanları kısaca anlattım. Bana her zaman ki gibi abilik taslayıp dikkat etmem için uyardı. Sonra geç olduğu için eve gitti. Bende üstümü değiştirip elime bir kitap aldım. Sonrasında uyuya kalmıştım.
Yarın kalkıp okula gittik. Gözde çok fazla konuşmadı. Okulda ilk ders bitti, teneffüste Gözde yanıma geldi.
-Dün ki çocuk kaçta gitti? dedi. Hayır tüm gün konuşmayıp sonrasında yanıma gelerek evimde ki insanları sorması biraz ironiydi.
Birinin gözlerini üzerimde hissediyordum. Kafamla etrafı biraz tarayınca Demir olduğunu gördüm.
+Gece geç saatlerde gitti dedim.
-Yani senin sevgilini de sönük biri beklemezdim tabi ki fit olacak. O kadar kası ne ara yaptınız dedi gülerek. Demir bir sinirle sınıftan çıktı. Yine nereye gidiyordu acaba diye düşünmeden edemedim arkasından gidip takip etsem net anlaşılırdı. Oturmaya devam ettim.
-Gözde o benim sevgilim değil 10 yıllık arkadaşım ve benden 3 yaş büyük ve malesef büyüklerle çıkmıyorum dedim. Sanki bunu demem Gözde'nin hoşuna gitmiş gibi birden keyifle sırıttı. Levent'e mi göz koymuştu lan bu. Emre sesini hafif yükselterek bana seslendi.
- Vay vay vay tüh o zaman Demirle çıkamayacaksınız dedi .
-Zaten Demirle çıkmayacağım lanet olası böyle bir fikre niçin kapıldığını merak ediyorum doğrusu dedim ve göz kırptım bozulduğu belliydi.
Güldü ve sınıftan çıktı. Ne yani Demir onlardan büyük müydü?..***
Yorum ve votelerinizi unutmayın kitabım çok yeni. Okuyanlara çok teşekkür ederim. Öpüyorum hepinizi 😄😄😎💋😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ajan Kız^^(DÜZENLENİYOR) #WATTSY2022
Ficção AdolescenteAilesi gözleri önünde öldürülen genç bir kız. Görev için liseye giderse ve en büyük düşmanına aşık olursa ne olur? Bu Alya nın hikayesi bu intikamın hikayesi.. *** Usulca gözlerimi açtım. Karşımda elleri bağlı oturuyordu. Nasıl yaparsın lan diye bağ...