Arkadaşlar yeni kitap kapağımızı nasıl buldunuz yorum da belirtirseniz sevinirim. Değerli vaktini bana harcayan M_Aysun1 e sonsuz teşekkür ediyorum ben çok beğendim ❤❤
Hatırlatma:
"Elimdeki kararnameye en az yarım saattir bakıyordum. Ne yani şimdi elimden her şeyim alınmışmıydı. İntikamım, mesleğim her şeyim yanmış mıydı şimdi?***
Aradan 1 hafta geçmesine rağmen halâ boş boş oturuyordum. Yatıp kalkıyor. Gözde' ye delici bakışlar atıyordum.
Evet ben Güneş Erez artık hayatta yaşamam için sebep kalmamıştı.
Gözde nin bir şey den şüphelenmemesi için hâla benim evimde kalmaya devam ediyordu. Doruk belki de 100 kere aramıştı ama hiç birine cevap vermemiştim. Demir , Demir Yüksel i galiba hiç görmedim aramamıştı da.
Arada Levent ile buluşup biraz geziyordum ama eskisi gibi halim kalmamıştı. Yemek yemiyordum. Saatlerce dışarıda oturuyor, eve geç saatlerde geliyordum. Tabi ki okula gitmemem Gözde'nin biraz garibine gidiyordu ama kötü olduğumu düşündüğü için o da bir şey demiyordu.
Bunları düşünürken mezarlığın kapısına geldiğimi farkettim. Sakin adımlarla içeri girdim. Erez ailesi taşını görünce durdum. Yavaşca yere oturdum hareket etmiyor aynı zamanda ağlamıyordum da. Kafamı sağa çevirdiğimde kalakaldım.
Güneş EREZ...
Ben taşa bakıyor taş bana bakıyordu. Hemen Levent'i aradım. Sakin olmamı söyledi. Zaten sakindim. Yerden kalkıp arkamı döndüğümde bir adet Demir Yükselle karşılaşmayı beklemiyordum.
Yüzüne kafamı sağa yatırarak baktım sakalları biraz daha uzamıştı fakat saçlarını yeni kestirdiği belli oluyordu. O da mezar taşına bakıyor du.
-Nasılsın diye bir soru yöneltti.
-İyiyim dedim.
-sevindim diyip gözlerini kaçırdı. Nerdeydin yani neden gelmiyorsun ?
-Canım istemiyor da ondan yapıcak işlerim var diyip omuz silktim.
-İşlerin iyiymiş eve kadar beraber yürüyelim istersen dedi.
-Gerek yok Demir ekip bekliyorum buraya birisi armağan bırakmış dedim.
-Farkettim neyse o zaman sonra görüşürüz dikkat et kendine
Güneş Erez dedi ve gitti.Sanki böyle şey olmuştum. Kötü yani en azından arkamı döndüğümde iyimisin diye sormak yerine sarılabilirdi.
Ay ne diyorsun Alya kendine gel ne alaka yani burda olması bile saçma neler düşünüyosun.Aradan 2 ya da 3 dakika geçmişti ki mezarlığın girişinde Levent gil belirdi. Ve en arkada da en büyük amir. İstemsiz olarak gözlerimi devirdim.
Leventle kısa bir sarılmanın ardından Yavuz beye sarıldım. Gözümden bir damla düştüğünü hissettim fakat engel olamadım.
Kafamı üst amire çevirdiğimde elini uzatıyordu. Bende sıktım.
Hayır anlamadığım şey yüzsüzlük yapıp elimi neden sıkıyordu. Bir sürü sorular soruldu. Saçma sapan kelimeler tükettiler. Biz kaldırımda otururken kazı ekibi de her ihtimale karşı mezarı kazıyorlardı.
Amirim neler yaptığımı sordu. Bende sadece yattığımı söyledim. Levent zayıfladığımı söylediğinde çok ta şaşırmamıştım sonuçta pek bir şey yemiyordum.
-Alya seni göreve almak için elimden gelen her şeyi yapıyorum. Mümkün mertebe savcının aklına suçsuz olduğunu soktum. Büyük ihtimalle amirimde ne kadar pişman olduğunu anlayacaktır. Eline her an göreve geri alındığına dair kağıt gelebilir. Her şey için hazırlıklı ol dedi amirim.
-Bakın amirim benim gözümün önünde ailem katledildi. Onlardan sonra benim tek ailem sizdiniz. Sizi de kaybetmeye asla göz yumamazdım. Ne derse desinler asla pişman değilim. Sadece 2 şeyden pişmanlık duyduğumu biliyorsunuz bunu 3 e çıkarmaya da hiç niyetim yok. Ne olursa olsun beni böyle bir nedenle görevden almamaları gerekti. Neyse daha fazla konuşmak istemiyorum. Pusat'tan haber var mı?
-Şu anlık hiç bir şey yok pusuda bekliyor ama saldırıya geçmiyor gibi. Onunda zamanı var Alya merak etme diyip amirim bacağıma dokundu. Bende gülümsedim.
O sırada kazı ekibi mezarın çoğunu kazmışlardı. Mezardan çıkan Mustafa koşarak geldi.
-Amirim sanırım bir şey bulduk.
Hemen kalkıp koşarak mezarın yanına gittik. Şaşırmış şekilde hepimiz mezarın içine bakıyorduk.
Evet kesinlikle böyle bir şey beklemiyorduk...
Evet arkadaşlar bi bölümümüzün de sonuna geldik. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sizce mezardan ne çıktı yorumlarda belirtmeyi unutmayın ve tabiki yıldıza tıklamayıda unutmayın. Sizi seviyorum Alya ile kalın❤❤
***ÖNEMLİ***
Düzenlenen bölümleri de tekrar okuyun ponçikler bazı yerleri silip eklemeler yaptım çünkü ileri ki bölümlerde e hani böyle bir şey yoktu diyip aklınız karışmasın ❤❤👇👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ajan Kız^^(DÜZENLENİYOR) #WATTSY2022
Novela JuvenilAilesi gözleri önünde öldürülen genç bir kız. Görev için liseye giderse ve en büyük düşmanına aşık olursa ne olur? Bu Alya nın hikayesi bu intikamın hikayesi.. *** Usulca gözlerimi açtım. Karşımda elleri bağlı oturuyordu. Nasıl yaparsın lan diye bağ...