Denizhanmelikeadlı kişiye ithafen
"sen kimsin ya kocamış bide "
Diye bağırdım ama korkuyordum Bana birşey yapacağından .
"duymadın galiba burda benimle birlikte yaşayacaksın"
"ya kalmasam"
"o güzel yüzüne birsey olmasını istemiyorsan kalırsın "
Kalmı-... Lafımı tamamlamadan yüzüme tokat atı . Bu güne kadar kimse bana tokat atmadı.
"sen kimsin de bana tokat atıyorsun
"ben rica etmem kalıcaksan diyosam kalıcaksın" deyip kapıyı sertçe vurup dışarıya çıktı. kapıyı kilitledi.
Ne hakla bana tokat atıyordu ."Allahım bana yardım et. Burdan çıkmam için. En yakın zamanda burdan çıkmam lazım." daha sonra etrafı süzdüm. mavinin beyazla uyumu çok hoşuma gitmişti. Zaten mavi ile beyazı çok severim.
ama birden kaçırılmış olmam aklıma geldi.
O anda bir seyler aradım.
" olmalı kaçmama yardımcı olan birşeyler olmalı .neden salak gibi buraklarla gitmedim. Ama yine salaklık yaptım . Bunlar mafya burağın yanında dahi olsam beni alırlar."
"nihayet beni tanıdın cadı."
Aniden arkamı dönmemle şok olmam bir oldu. Ne ara içeri gelmişti ve ben neden kapı sesini duymamıştım.
" sen ne ara geldin kapıyı çalsaydın bari."
Sonra hemen arkasını döndü kapıya ilerledi ve kapıyı tıklatı.
"gelebilir miyim"
"çok komiksin. Ha ha ha . bırak beni.
"anlamıyorsun buraya giriş var burdan çıkış yok yanlızca
ben izin verirsem çıkarsın . Anladınmı !!! Hadi aşağıya gel yemek ye "
"beni bırakana kadar yemek yemiyicem sende bunu anla. Ayrıca ben uyuyacam "
"sen bilirsin dolabımda giysiler var giyersin"
Odadan çıkıp aşağı indi . Ve dolaba yaklaştım . Ve açtım. Bir sürü gecelik, kıyafet var . gecelikte ne gecelik .Herşeyi almış manyak. Sinirden komodinin üzerinde ne varsa yere atım.
"sen kafayı yemişsin seninle kalmaktansa ölürüm daha iyi sen salaksın seninlemi kalıcam manyak"
Dedim sesimin çıktığı kadarAniden odaya girdi ve bana tokat attı
"bağırma anladımı Burdasın artık benimle birlikte"dedi
Gözyaşlarıma engel olamadım .ve tekrar bana tokat atıcağı sırada elini tutun ve "yeter artık bana tokat atmayı kes. "
"sende sus ve bana alış"
"alışmasam ne yaparsın"
"Bunu şimdi ögrenirsin" deyip odadan çıktı. O anda yatağa uzanıp ağlamaya başladım. Göz yaşlarım yastığı ıslatırken Yüzüm hala acıyordu
Ailem bile bana tokat atmadi bu kimdi kocamış bide ailemin verdiği acı yetmiyordu bide bu salak çıktı zeten ruh halim yerinde değil ani bir sinirden olsa gerek ayağa kalkıp balkona ilerledim
"Asla senin olmayacam sen salak ukala birisisin" diye bağırdım ve kendimi aşağı attımGerisi karanlık...
Bölüm sorusu
Sizce yağmur ölecekmi ? ölmez demeyin yaparımSizce emre yağmura ne yapacaktı?
Sizce yağmur ölmese emre yağmura ne yapacak ?
Lütfen cevap yazın
ara yorum istesem çok sey isterim.lütfen bol bol vote ve yorum.
Sizleri seven yazarınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ AŞIK
Teen Fictioniki asabi adamın ortasında kalan bir zarif aynı zamanda Kırılgan bir bayan. Herşeye rağmen Ayakta kalmaya çalışacak tüm oyunlarda tek başına savaşacak Ama bu iki sen adamı birbirinden ayıran özellik sevme tarzları bir hayatından vazgeçerek sever diy...