10. bölüm "kaçırılma"

1.5K 88 8
                                    

Sabah uyandım emre hala yatıyordu. emrenin yüzüne baktım artık onun kadıyım
"günaydın cadı"

"günaydın ruh hastası " diyip yataktan kalkıp giyindim. aşağı indim kahvaltı hazırlamak için.

kahvaltıyı hazırladım salondaki masaya . mutfağa gittim birden emre bana arkadan sarıldı nefesini ensemde hisettim.

"seni çok seviyorum cadı"

Bu sözler hoşuma gidiyordu ama umrumda olmayan tavırlarımla salona gittim. Ve kahvaltımızı yaptık birden emrenin telefonu çaldı.

"alo kuzey.....

ne....

Nerde....

tamam hemen geliyorum"diyip telefonu kapatı . Yanağımı öpüp dışarı çıktı bende kahvaltımı yapıp kaldırdım.

Biraz cipsle koltuğa oturdum film izledim . Aniden silah silah sesleri geldi kuzey eve girdi

"yenge yanımda kal pencerelerden uzak dur "

"neler oluyor kuzey"

"soru sorma beni takip et"

Hemen beni kolumdan tutup evin arka kapısından dışarı çıktık arabaya bindik arabada iki koruma daha vardı arkaya baktığımda peşimizde iki araba vardı bize ateş etmeye başladılar

"bunlar kim kuzey"

"demir şerefsizi ve adamları"

Bu ismi daha önce duymuştum beni kaçırıp zehirleyendi evet bu o isimdi

"peki neden emreye değilde bize saldırıyor"

"o senin peşinde"

"ne benim peşimdemi. niye "

"emrenin en büyük zaafısın sen sana birşey olursa emre yıkılır oda bunu biliyor"

"bu sefer bununla uğraşıcaz"

Sonra kuzey silahını çıkardı onlara ateş etti

"kuzey emre nerde"

"birazdan bizi karşılar"

O anda içinde olduğumuz araba bir depoya girdi kuzey kolumdan tutup beni bir köşeye getirdi

"burda dur "

Başımı aşağı yükarı saladım tamam anlamında .

Sonra kuzey onlara ateş etti. aniden yere düştü kuzey vurulmuştu. Demiri gördüm bana doğru geliyordu hemen kuzeyin silahını aldım demire doğrultum.

"vay yağmur hanım bize silahta tutarmış "

"bir adım daha yaklaşırsan anlarsın tutup tutmadığımı"

"vay yağmur hanım yoksa o şerefsize aşıkmı oldun benden sana tavsiye o asla aşık olmaz hem o evli seninle nasıl evlenirki"

"emre bana gerçekleri anlatı o kadı..-

sözümü keserek

"sana kuzeni olduğunu söyledi sende salak gibi inandın bende seni akılı zanederdim yağmur"

"ne diyorsun sen emre yalan söylemedi bana "

"ah yağmur sana suç atmıyorum biz neden düşmanız sence"

"neden"

"o şerefsiz 3 yıl önce benim kardeşimi kaçırdı onu sevdiğini söyledi ona sahip oldu kardeşimede sana oynadığı oyunları oynadı ama sonunda kardeşim gerçekleri öğrendi ve intihar etti o gün kardeşiminin o halini görünce kendime bir söz verdim o şerefsizin tüm ailesini gebertecektim ve yaptım ailesinden kim varsa teker teker gebertim yani anlayacağın o seninle eğleniyor hatta dur sana ceza olarak seni alt kata odaya kilitledi o anda odaya küçük kız girdi annesinin rahatsız olduğunu söyledi sen birşey yapmasaydın bile o seni alt kataki odaya kilitleyecekti"

"tamam sussssss"ben ağlamak istemesemde göz yaşlarıma engel olamadım doğrumuydu bu söyledikleri gerçekten yalancımıydı emre.

"daha yolun başındasın kurtul bu pislikten "diyip kolumu tutu.

"sana inanmıyorum hem sen kurtarıcımısın neden beni kurtarasın ki"

Daha sonra kardeşinin resmini gösterdi intihar ettiği fotoğrafı. Emrenin evinin arkasında çekilmişti. Daha sonra emreyle olan fotoğrafı bu fotoğrafı görünce bütün duygularım yerle bir oldu doğruydu emre yalancının tekiydi.

Bölüm sorusu

Sizce demir doğrumu söylüyordu

Bölümleri en heyecanlı yerinde kesiyorum şimdi bana kızıyosunuz ama heyecan merak lazım dimi

Sizleri seviyorum:-);-)

Sınır 100vote 150yorum

SERSERİ AŞIK  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin