Midoriya'nın ağzından
Sabah alarm çalarken istemesemde gözlerimi açtım. Bu gün lisenin ilk günüydü ama ben dün gece heyecandan bir dakika bile uyuyamadım. "Neyse" dedim kendi kendime okulun ilk günü geç kalmak hoş olmazdı. Dolabımı açtım ve üstüme basit beyaz bir t-shirt'le siyah bir kot giyip evimden çıktım. Kulağıma kulaklığımı takıp yürümeye başladım. Bir kaç dakika sonra arkamdan nefes nefese koşan biri yanıma gelip elini omzuma koydu. Kulaklığımı çıkarttım ve ona baktım. Benim yaşıtım bir erkekti. Biraz soluklandıktan sonra bana baktı. Elinde bir cüzdan vardı.
Todoroki:S-Sen bunu düşürdün.
Bana elinde ki cüzdanı uzattı bir an aklıma dank etti ve elimi arka cebime attım.Ah aptal kafam cebimden düştüğünü nasıl hissedemem. Cüzdanı elinden aldım.
Midoriya:Çok teşekkür ederim aaa...şeyy
Todoroki:Shoto Todoroki
Midoriya:İzuki Midoriya. Memnun oldum Todoroki
Todoroki:Bende Midoriya. Bu arada bu kadar acale nereye gidiyorsun.
Midoriya:Ah okula gidiyorum biraz erken gidip etrafı gezicem.
Todoroki:Hangi liseye gidiyorsun.
Midoriya:xxxxx lisesi
Todoroki:Ah sen yeni nakil öğrencisisin.Sanırım bizim sınifa geleceksin.
Midoriya:Gerçekten mi.Bu iyi en azından artık bir arkadaşım var.
Todoroki:Neden bu çok tuhafmış gibi söyledin ki.
Midoriya:Şey aslında insanlarla konuşmakta pek iyi değilim ve ne zaman biriyle konuşmaya çalışsam saçmalarım.
Todoroki:Ama şu an gayet normal konuşuyorsun.
Midoriya:Ah sanırım evet. İlk defa biriyle normal konuşabiliyorum
(Midoriya samimi bir şekil de gülümsedi Todoroki yanaklarının alev aldığını hissetti Midoriyanın görmemesini umut ederek sırtını döndü)
Todoroki:H-Hadi gidelim. Geç kalacağız.
Midoriya:Tamam
Bölüm sonu
Toplam 252 kelimeArkadaşlar ilk defa wattpad de hikaye yazıyorum umarım güzel olur yorunlar da fikir verirseniz sevinirim eğer yanlış bir şey yaparsam söylerseniz sevinirim