Midoriyanın ağzından
Todoroki:Seni seviyorum.
Todoroki kulağımın hemen yanında sessizce bunu dedidiğinde dünya bir anlık durdu.Sadece boş boş tavana bakıyordum.Todoroki tekrar kulağıma yaklaştı.Nefesi gıdıklıyordu.
Todoroki:Midoriya seni seviyorum.Seni o kadar seviyorum ki asla bırakmak istemiyorum.
Todoroki bir yandan kulağıma bir şeyler söylerken hâla ellerimi yukarda tutup bacak arama bastırıyordu.İnlememeye çalışıyordum ama Todorokinin boynumu öpmeye başlamasıyla pes ettim.
Midoriya:Mmm Todoroki bekle bir dakika.
Todoroki kafasını kaldırınca gözlerim içine bakıyordu.Kızardım ve kafamı çevirdim.Çenemden tuttu ve ona bakmaya zorladı.
Todoroki:Midoriya seni gerçekten çok seviyorum ama sen beni seviyormusun.Eğer sevmiyorsan lütfen söyle çünkü bundan sonra kendimi tutamayabilirim.
Todoroki bileklerimi ve çenemi bırakmıştı ayrıca artık bacak arama bastırmıyordu.Kızarmıştım Yavaşça kollarımı kaldırdim ve Todorokiye sarılarak kendime daha da yaklaştırdım.Todoroki dengesini kaybederek üstüme düştü.Yüzünü göremiyordum ama kızardığı kulaklarından belliydi.Bir kaç dakika böyle yattık.Daha sonra Todoroki yavaşça üstümden kalkarak bana baktı.
Todoroki:Midoriya ben...Yapabilirmiyim.
Hafifçe kızarmıştım.gözlerimi kapattım ve sessizce mırıldandım.
Midoriya:Yapabilirsin.
Todoroki:Tekrar edermisin pek duyamadım.
Daha da kızardım ve tekrar mırıldandım.
Midoriya:Yapabilirsin.
Todoroki:Midoriya daha sesli konuş seni duyamıyorum.
Gözlerimi açtım Todoroki sırıtıyordu.Sinirlendim ve ikimizi ters çevirerek üste geçtim.Todoroki daha ne olduğunu anlamadan onu öpmeye başlamıştım.Biraz öptükten sonra dudaklarımı ayırdım ve Todorokinin üstünde durdum.Bu sefer sesli bir şekilde konuştum.
Midoriya:Yapabiliriz.
Todoroki hafifçe gülümsedi ama bu iyi bir gülümseme değildi.Bu işin hiç de düşündüğüm gibi gitmeyeceğini fark ettiğimde artık çok geçti.Todoroki çoktan beni altına almıştı.Üstümde durarak kalkmamı engelliyordu.Yerden çantasını aldı ve içinden bir sürü şey çıkartmaya başladı.
Midoriya:Todoroki bunlar ne.
Todoroki yine hafifçe gülümsedi.
Todoroki:Şimdi görüceksin bebeğim.
İçlerinden bir kelepçe çıkarttı ve bileklerimden tutarak beni yatağa kelepçeledi.Ellerimi çekiştirerek kurtarmaya çalışıyordum.
Todoroki:Bebeğim endişelenme kötü bir şey yapmayacağım.Ayrıca o kelepçelerden o şekilde kurtulamazsın.
Bir süre oturarak benim ellerimi kurtarmamı denememi izledikten sonra yavaşça önce gömleğimi açtı sonrada pantolonumu çıkarttı.Baksırımı indirirken bana bakıyordu.Kızardım ve gözlerimi kapattım ama altımdaki soğuk bir sıvının hissiyatıyla gözlerimi açtım.
Midoriya:Todoroki bu ne.
Birden içime giren birinci parmakla irkildim.Parmağını içimde haraket ettiriyordu.Yavaş yavaş alışırken birden içime giren ikinci ve hemen ardından giren üçüncü parmakla tekrar gerildim.
Midoriya:T-Todoroki ah dur lütfen hah yavaşla.Yavaşla lütfen.
Todoroki:Bebeğim henüz hızlanmadım.Bu gün seninle işim bittiğinde uzun süre kıçının üstüne oturamayacaksın.
Todoroki eşyalarının içinden en büyüklerinden bir didloyla küçük ince bir çubuk çıkardı.Todoroki didloyu yavaşça içime sokarken ellerimi çağresizce kurtarmaya çalışıyordum.
Midoriya:T-Todoroki ah dur lütfen ıgh acıyor mmm.
Birden içimdeki bir noktaya vurmasıyla irkildim.
Midoriya:Orası ah Todoroki oraya daha ıgh sert vur
Todoroki didloyu içindeki noktaya vurunca seslice söyledim.
Midoriya:Geliyorum!
Birden Todorokinin elini penisimin ucunda hissedince gözümü açtım.
Todoroki:Henüz değil.Ben boşalmana izin vermeden olmaz.
Küçük çubuğu alıp penisimin içine soktu.
Midoriya:Todoroki bekle ah!
Acıyordu ama daha çok iyi hissettiriyordu.
Todoroki:Şimdi biraz daha hızlanalım bebeğim.
Todoroki didlonun düğmesine bastı.İçimde bir şey titremeye paşlayınca ellerimi çekmeye çalıştım.Bu arada bütün bu zaman beni izleyen Todoroki sınırına gelmişti.Elini pantolunun içine soktu ve penisini okşamya başladı.Kısa süre sonra boşaldı ve bana baktı.
Todoroki:Midoriya bu kadar yeter.
Nefes nefeseydim Todoroki didloyu içimden çıkarttı.Bittiğini düşünerek gözlerimi kapattım ve rahatladım ama bir anda Todoroki belimden tuttu ve sertçe içime girdi.
Midoriya:Todoroki ah dur acıyor.B-Bu çok sert aaa!
Todoroki üstüme eğildi hızlıca içimde haraket ederken bana bakıyordu.
Todoroki:Üzgünüm Midoriya sadece artık kendimi tutamam.
Todoroki kendini son kez bastırdı ve içime boşaldı.
Midoriya:T-Todoroki lütfen artık gelmek istiyorum lütfen.
Todoroki yavaşça yanağımdan öptü ve penisimdeki çubuğu çıkarttı.Çıkartmasıyla belimi kaldırdım ve bağırarak boşaldım.Todoroki yavaşça bileklerimi çözdü ve yanıma uzandı.Nefes nefeseydik.Todoroki bana döndü ve bana sarılarak kafasını göğüsüme gömdü.
Todoroki:Kızgınmısın.
Midoriya:Ha neden kızgın olayım ki.
Todoroki daha sıkı sarıldı.
Todoroki:Seni fazla zorladım değil mi.
Midoriya:Açıkcadı en başta şaşırdım ve baya da korktum ama güzeldi.Gerçi didlodan daha çok seninkini sevdim.Daha sıcak ve iyi hissettiriyordu.
Kollarımı Todorokiye doladım.O kadar sıcak ve hoştu ki ne ara uyuduğumu fark etmedim.