10. BÖLÜM

753 37 12
                                    

Todorokinin ağzından

Öğretmenlere eşya taşımaları için yardım ediyordum.Öğretmen üst kattan bir koli getirmemi isteyince isteksizce en üst kata çıktım.Midoriyanın yanına gitmek istiyordum.Onu özlemiştim.Sesini kokusunu her şeyini.Neyse işimi hızlıca bitirirsem sevgilim yanına gidebilirdim bu yüzden hızlıca üst kata çıktım.Koliyi aldıktan sonra aşağıya inmek için merdivene doğru yürümeye başladım.Soyunma odasının önünden geçiyordum.Buraya genelde okuldaki sevgililer gelirdi.İçerden sessiz bir inilti gelince emin oldum.Yine birileri birbirlerini yiyordu.Aldırmadan gitmeye karar verdim.Taki Bakugonun sesini duyana kadar.

Bakugo:Midoriya hepsini içine al ve yut.

Siktir Midoriyanın onlarla ne işi vardı.

Kirishima:Kalçanı biraz daha bük.

Kirishima ve Bakugo bu ikisi okulda zorbalıkla tanılıyordu ama kimse bu kadar ileri gideceklerini düşünmezdi.Çıldırmak üzereydim elimdeki koliyi bıraktık ve kapıyı tekmelemeye başladım.Bir kaç seferden sonra kapıyı açtılar.Midoriya yerde elleri ve ağzı bağlı yatıyordu.Artık sınırına geldiği belliydi ve ağlıyordu.

Midoriyanın ağzından

Todoroki buradaydı ama benim gözümü açıp ona bakıcam halim bile kalmamıştı.Sadece olayları dinleyebiliyordum.Kavga ediyorlardı daha sonra öğretmenler geldi sesler azalmaya başladı gerisinde ise bayılmıştım.Gözümü açtığımda yatakta ter içindeydim bu gün olan şeyleri birde rüyamda görerek korkumu tazelemiştim.
Titriyordum.Tam yataktan kalkacakken Todoroki kapıyı açtı.Elinde su vardı.Yavaşça bana uzattı ve içtim.Sessizdik korkuyordum ama olanlar yüzünden değil ya Todoroki bana kızgınsa yada daha kötüsü benden ayrılmak istiyorsa.Yine ağlamaya başladım.Todoroki kafasını eğmiş aşağıya bakıyordu.Çenesinden bir kaç damla yaş aktı.O da ağlıyordu.Bana döndü hâlâ yüzünü göremiyordum.Birden yaklaşarak sıkıca bana sarıldı.Bende kollarımı ona doladım.

Todoroki:Özür dilerim Midoriya.Çok üzgünüm.Lütfen yalvarırım affet beni.Lütfen benden nefret etme.

Midoriya:T-Todoroki olan hiç bir şey senin suçun değildi.Ayrıca Todoroki senden nefret etmemin mümkün olduğunu sanmıyorum.

Bir elimi Todorokinin saçına koyarak okşuyordum.Saçları çok yumuşaktı.Todoroki yavaş yavaş sakinleşirken kafasını kaldirım bana baktı.Bakışları yavaşça vücudumu geziyordu.Yavaşça yattığı yerden kalktı ve üzerime geçti.T-shirtümü çıkartıp boynumu ve göğsümü kontrol etmeye başladı.Yine suratı asılmıştı.Elini vücudumdaki morluklara ve ısırık izlerinde gezdirdi.

Todoroki:Bunları yapan kişi ben olmalıydım.Onlar değil.

Sinirle dudaklarını ısırıyordu.Onu rahatlatmak istiyordum.Küçük bir haraketle onu üstümden atarak bu sefer ben üstüne geçtim.Yavaşça kalçamı ona sürtüyordum.Galiba onu biraz daha rahatlatmayı başarmıştım.Eğildim ve Todorokiyi öpmeye başladım.Elini enseme koyarak kendi kafasına bastırdı.Dile içerde rahatça haraket ediyordu.Benden biraz uzaklaştı ve yanağımdan öptü.

Todoroki:Bebeğim duralım bu gün biraz dinlen.Çünkü eğer başlarsak durabileceğimi sanmıyorum.Biraz uyu tamam mı.

Battaniyeyle beni örtü ve yataktan kalktı.O kalkar kalkmaz elinden tuttum.Gerçekten yorgundum ve ona tam net bakamıyordum.

Midoriya:Nereye gidiyorsun.Benimle kal.

Todoroki gülümsedi ve yanıma yattı o çok sıcaktı.Onun sıcaklığı ve bana sarılan koluyla hızlıca uykuya daldım





O BENİM!!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin