9. BÖLÜM

761 38 67
                                    

Midoriyanın ağzından

Todorokinin morali gelen mesajla bozulmuştu.

Midoriya:Ne oldu.

Todoroki:Üzgünüm sevgilim ama bu öğlen beraber yemek yiyemeyeceğiz.

Midoriya:Nedenn.

Sıkıca Tadorokiye sarıldım.Onunla yemek yemek istiyordum.

Todoroki:Çok üzgünüm bebeğim.Öğretmenler öğle arasında yanlarına gelmemi ve bir kaç konuda yardım etmemi istediler.

Suratımı astım ve kafamı kaldırarak Todorokiye baktım.Oda bana doğru bakım anlımdan başlayarak bütün yüzümü öptü.

Todoroki:Güzelim söz veriyorum bir daha asla öğle yemeğini yanlız yemeyeceksin.

Midoriya:Peki.

Daha sonra iki kişi sınıfa gittik.Öğle arasına sadece on dakika kalmıştı ama öğretmenler Todorokiyi erken çağırmıştı.Bu yüzden Todoroki sınıfta değildi.Yanlız herşey bir yana beni rahatsız eden bir şey vardı.Ilk dersten beri gözünü dikip bana bakan biri vardı.Bakışını hissediyordum bir kaç sıra uzakta ve biraz daha geride oturuyordu.Onun adını daha önce duymuştum.Okulda zorbalıklarıyla meşurdu.Katsuki Bakugo.Bakışı cidden iğrendirici derecede rahatsız ediciydi.Zil çaldı.Todorokinin ve benim eşyalarımı topladım ve öğle yemeğine gittim.Yemekten sonra biraz yanlız kalmak isteyerek en üstdeki soyunma odasına gittim.Bu oda eski olduğu için kullanım dışıydı.Benim gibi yanlız kalmak isteyen çocuklar buraya gelirlerdi.Şansıma bu gün boştu.Yere oturdum ve gözlerimi kapattım.Bir kaç dakika sonra kapının açılma sesi geldi.Biri içeri geldi ve kapıyı kilitledi.Kafamı kaldırdığımda rahatsız oldum.Bakugo gelmişti.tam karşımda ayakta duruyordu.Oturduğum yerden kalktım.Yanından geçerek odadan çıkacaktım ama tam yanımdan geçerken belimden beni tutarak kendine çekti.Rahatsız olmuştum hemde çok.

Bakugo:Nereye gittiğini sanıyorsun.

Midoriya:Bırak beni.Sınıfa gidiyorum.

Bakugo:Neden burda benimle yanlız kalmak iyi değil mi.

Midoriya:Değil.

Kaşlarını çatmıştı.Hızlıca beni yere itti.

Midoriya:Ne yapıyorsun.

Bakugo:Narmalde bunu erkeklere yapmam ama senin vücudun ve yüzün güzel.Bunu boşa harcayamam.

Yanındaki çantadan iki tane kumaş ve bir tane ip çıkartı.Elleri arkamda birleştirerek başladı.

Midoriya:Napıyon lan.Bırak beni.

Bakugo:Kapa çeneni.

Üstüme doğru geçti ve gözlerimle ağzımı kumaşla bağladı.Göremiyor ve konuşamıyordum.Gerçekten korkuyordum.Bakugonun iki eli kıyafetlerimi çıkartmaya başladığında gözlerim dolmuştu bile.Bakugo beni soyduğunda kapı çaldı.Sevinmiştim bir ögretmen yada öğrenci bana yardım edebilirdi.Bakugo üstümden kalktı ve kapıyı açtı.Göz bandı mı çıkardı.Giren çocuk kapıyı tekrar kilitledi.Kırmızı saçlı bir çocuktu.

Bakugo:Heyy Kirishima geç kaldın.

Kirishima:Dediğin çocuk bu mu.

Bakugo:Evet.Güzel değil mi.Becermek için sabırsızlanıyorum.

Kirishima elini önce göğüsümde sonrada bacak arama götürdü.

Bakugo:Kıçını ilk ben becericem haberin olsun.

Kirishima:Kısa sürsün.

Kirishima çenemi kaldırarak gözlerime bakıyordu.

Kirishima:Çünkü bende onu becermek istiyorum.

Onlara bakmaktan başka bir şey yapamıyordum korkuyordum.
Gözlerimden yaşlar akıyordu.Bakugo arkama geçti ve baksır'ını indirdi.Deliğime sert bir şey sürtünüyordu.Birden içime girmesiyle şiddetli bir acı bedenimi sardı.Bakugo içimde haraket ederken Kirishima fermuarını açarak penisini eline aldı.Bir eliyle ağzımı açarken artık direnecek gücün kalmamıştı.Kirishima penisini hızla ağzıma soktu.Kısa süre sonra ikiside boşaldı içimdeki sıcak sıvıyle bende boşaldım ve ağzımdakini yutmak zorunda kaldım.

Bakugo:O halde ikici tura geçebilirz.

Bu sefer bakugo önüme Kirishima ise arkama geçti.Siktir yapmak istemiyorum.Lütfen biri yardım etsin.Daha fazla içimde tutamayarak iniltiler çıkarmaya başladım.Bu küçük iniltiler kısa sürede yükseldi.Bir kaç dakika sonra Bakugo ve kirishima kapıya inen bir tekmeyle irkildiler.

Bakugo:Noluyor lan.

Bir tekme daha.Beni bıraktılar ve kapının kilidini açtılar.Todoroki.








O BENİM!!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin