7. BÖLÜM

916 36 34
                                    

Todorokinin ağzından

Momo Midoriya ya sarıldığında sinir krizi geçirmek üzereydim ve asıl sorun Midoriyada ona sarıldığında oldu.Onun benden hoşlandığını biliyorum ve ondan süphe etmiyorum ama herkese karşı bu kadar iyi olursa başına kötü şeyler gelecek.Ben bunları düşünürken Momo çoktan gitmişti.Sınıfa doğru giderken Midoriyayla konuşmak istiyordum ama eğer konuşursam kesinlikle onu üzecek yada kıracaktım.Sınıfın önüne geldiğimizde elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gitmeye karar verdim.Lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım.Başımı eğip gözlerimi kapattım.Belime sarılan kollarla gözlerimi açtım.Midoriya arkamdan bana sarılıyor ve alnını sırtıma dayıyordu.

Midoriya:Todoroki ben seni kızdırmak istememiştim.Gerçekten üzgünüm.Ne istersen yaparım sadece beni bırakma.

Sırtım ıslanıyordu ve Midoriya titriyordu.Ona döndüm ağlıyordu.Siktir ne yaptım ben.Onu ağlatıyorum hemde onu güldürmek isterken.

Todoroki:Üzgünüm bebeğim seni ağlatmak istemedim.Ayrıca kızgın falanda değilim tamam mı.

Midoriya:Yalan! Daha az önce benle konuşmuyordun.Todoroki eğer istemezsen bir daha başka birine sarılmam gülmem hatta konuşmam bile ama lütfen beni görmezden gelme.

İçimde bir yumru oluştu.Konuşamıyordum haraket edemiyordum.Sıkıca Midoriyaya sarıldım.Kahretsin bende ağlıyordum.

Todoroki:Momo bana sarıldığında hiç bir tepki göstermedin ve gayet normal karşıladın.Ben neden öyle davranamadım sen gayet sakinken ben öfke krizine girmek üzereydim.

Midoriya:Tepki göstermedim mi.

Midoriya yavaşca beni bıraktı ve cebinde olan elini çıkarttı avcunu açtığında şoka girdim.Midoriya tırnaklarını eline batırmaktan eli kanamıştı.Midoriyaya baktım sakin bir şekilde gülülüyordu.

Midoriya:Elbette kıskanıyorum sadece okulun ilk gününden sorun çıkarmak istemem.Hem o kızla ilişkinide bilmiyordum ya senle yakın arkadaşsa ve sana o yüzden sarılıyorsa.Bu yüzden ani kararlar vermeye gerek yok.Hem herşeyden önemlisi sana güveniyorum.

Midoriya parmak uçlarına yükseler dudağımdan öptü.Geri çekilmesine izin vermedim.kafasının arkasına elimi koydum ve saçlarını kavradım.Midoriyandan ufak bir inilti çıktı.Dilimle yavaşça ağzını araladım ve ağzının içini işgal ettim.Midoriya tekrar hafif bir initli geçirdi ama ikimizde zilin çalmasıyla ayrılmak zorunda kaldık.

Midoriya:Sınıfa gitmeliyiz.

Kollarımı Midoriyanın ince beline doladım ve kafamı omzuna koydum.

Todoroki:Istemiyorum.Seninle eve gidip zamam geçirmek istiyorum.Seni tekrar yatakta görmek istiyorum.

Midoriya kızardı.Kızarınca çok tatlı oluyordu.

Midoriya:O-Okuldan sonra tekrar benim evime gidebiliriz.Sadece bir seferlik daha.

Beynim durdu.Midoriya beni kendi isteğiyle evine davet ediyordu.

Todoroki:Gelebilirmiyim.Gelicem!kesinlikle gelicem.

Midoriya:Ama bir şartım var.

Todoroki:Şart mı.Söyle

Midoriya:B-Bu gece o eşyaları getirme.Güzel değiller.Senin içime girmeni daha çok seviyorum.

Kızardığımı hissediyordum.Bu kadar şeyden sonra geceye kadar beklemem gerekiyor.Nasıl dayanacağım acaba.

Midoriya:Şimdi sınıfa gidebiliriz değil mi.

Todoroki:Evet gidelim.

Midoriya ile sınıfa gittik Midoriya kendini kısaca tanıttı ve sonra derse geçildi.Okulun bitmesi hiç bu kadar istememiştim.Neyse zorlada olsa dersler bitti okul kapısından çıkar çıkmaz Midoriyanın elinden tuttum ve evine doğru koşturmaya başladım.Midoriyayı arkamdan sürüklüyordum.Evine vardığımızda nefes nefeseydik elimi Midoriyanın cebine atıp anahtarı aldım.Kapıyı hızlıca açtım ve Midoriyayı içeri çekip kapıyı kapattım.Midoriya nefes nefese bana bakıyordu.Anlından damlayan ter çenesine kadar geldi ve damdalı.Sertçe yutkundum.Bu sahne karşısında gerçekten azıyordum.Altımdaki sertliği hissettiğimde daha fazla dayanamayacağımı fark ettim.

Todoroki:Midoriya...

Midoriyayı omuzundan tuttum ve kendime çektim.Dilim onun diline değdiğinde Midoriya irkildi.Yavaşça onu kucağıma aldım.Çok hafifti.Bacak aramı yavaşça onu sürttüm.Midoriyadan küçük bir inilti çıktı.

Midoriya:Todoroki üst kata gidelim.

Todoroki:Nasıl istersen.

Onu kucağımdan indirmeden yatak odasına götürdüm.Yavaşça yatağa yatırdım ve üstüne geçtim.Midoriyanın yanakları hafifçe kızarmış ve seslice nefes alıyordu.

Todoroki:Bunu bilerek mi yapıyorsun.

Midoriya:Ben hiç bir şey yapmıyorum.

Todoroki:Hiç bir şey mi.

Pantolonumun içinde penisimi okşayan eli çıkarttım.

Todoroki:Şimdi bu hiç bir şey mi.

Midoriya hafifçe güldü.

Midoriya:Todoroki daha fazla beklemek istemiyorummm.Lütfen.

Todoroki:Sen nasıl istersen bebeğim.

Yavaşça önce Midoriyayı sonrada kendimi soydum.Midoriyanin bir bacağını omzuma attım tek parmağımı deliğine sürterken Midoriya beni durdurdu.

Midoriya:Todoroki bu gün gevşetme.Bu sefer sıkı istiyorum olur mu.

Todoroki:Emin misin zorlanabilirsin.

Midoriya:Evet eminim.Sert ve sıkı tamam mı.

Todoroki:Beni bu kadar kışkırtman güvenli değil biliyorsun değil mi.

Midoriya:Biliyorum.

Güldüm ve yavaşça deliğine girmeye başladım.

Midoriya:Mmmm

Todoroki:İyimisin.

Midoriya:Evet iyiyim devam et.

Midoriyanın inlemeleriyle sertçe içine girdim.Midoriya içinde tutamayıp seslice inledi.Tek elimle penisini okşarken bir yandan da sertçe içine girip çıkıyordum.

Midoriya:Ah! Bekle bekle bekle çok derin.

Todoroki:Asıl derinliği şimdi tadıcaksın bebeğim.

Midoriyayı üstüme aldım ve belinden tuttum.

Todoroki:Güzelim zıpla.

Midoriya:N-Ne

Todoroki:Beni duydun zıpla kalçanı kaldır ve sonra tekrar sertçe içine sok.

Midoriya:Korkuyorum Todoroki.

Todoroki:O halde ilk seferde yardım edicem.

Midoriya:Ha?

Kalçasını kaldırarak yarısına kadar içinden çıktım.Daha sonra sertçe kendime çekerek sertçe ona girdim.

Midoriya:Ah! Todoroki dur ç-çok derin.

Todoroki:Şimdi zıpla bebeğim.

Midoriya:T-Tamam.

Midoriya hızlıca üstümde zıplamaya başladı.Nefes nefeseydi zorla haraket ediyordu gözleri odağını kaybetmişti bile.Midoriya sert bir şekilde bir kaç kez daha zıplayınca ikimizde boşaldık.Midoriya yavaşça kalktı ve yatakta yanıma uzandı.o kadar yorgunduk mi ne ara uyuya kaldığımızı bile hatırlamıyorum













O BENİM!!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin