12. BÖLÜM

841 35 14
                                    

İzukinin ağzından

Shoto'yla okula gittik ve müdürün odasına girdik.Bakugo ve kirishima'nın zorbalık yaptığı tek kişi ben değildim.Müdür bizi dinledikten sorna başını salladı ve çıkmamıza izin verdi.O gün öğleden sonra ikisi okulda değildi.Öğretmen sınıfa girince Bakugo ve kirishima'nın okuldan atıldığını söyledi.Öğle arası olduğunda Shoto'yla çatıya çıktı ve öğle yemeklerimizi yemeye başladık.

Shoto:Sanırım okuldaki kimse bu olayı öğrenmemiş.

İzuki:Evet bu iyi.

Yemeklerimiz bittikten sonra Shoto'nun önüne oturdum ve göğüsüne yaslandım.Shoto kollarını belime sardı ve kafasını omzuma koydu.

Shoto:Hemen okulun bitmesini istiyorum.

İzuki:Neden.

Shoto'dan hafif bir gülme sesi geldi.

Shoto:Çünkü senle edepsiz şeyler yapmak istiyorum.

İzuki:Daha bu sabah yapmadın mı zaten

Shoto kafasını kaldırdı ve bana baktı.

Shoto:Günde sadece bir kez yapma hakkım mı var.Eğer öyleyse her seferinde sen bayılana kadar yaparım.

Güldüm ve tekrar önüme döndüm.Shoto yavaşça ensemden öpüyordu.Bu tatlı zamanımız çalan zille bozuldu.

İzuki:Shoto sınıfa gitmeliziyiz.

Shoto:İstemiyorum.

İzuki:Hadi ama sınıfa gitmemezlik yapamayız.

Shoto:Bal gibi de yaparız.

Biraz düşündüm sınıfa gitmeliydik ama Shoto istemiyordu.Kısa süre düşündüm ve sonra da konuştum.

İzuki:O halde bir anlaşma yapalım
mı.

Shoto kafasını meraklar kaldırdı ve bana baktı.

Shoto:Nasıl bir anlaşma.

İzuki:Eğer şimdi sınıfa gidersek akşam istediğin her şeyi yapacağım.

Shoto hafifçe sırıttı.

İzuki:Her şeyi? Peki kabul ediyorum.

Neden öyle gülüyorduki.En fazla ne yaptırabilirdi ki...Değil mi.

O BENİM!!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin