Midoriyanın ağzından
Neler oluyordu Todoroki neden buradaydı ve yanında ki kimdi
Erkek:Merhaba ben Todorokinin arkadaşıyım adım Denki.
Midoriya:Bende Midoriya ama neler oluyor.
Denki:Todoroki bu gece bizi içmeye çağırmıştı ve bizde içmeye başladık ama Todorokinin bir sorunu var gibiydi ve çok fazla içti.Sonuç olarak sarhoş oldu.Onun evini bilen kimse yoktu.Bizde telefonuna baktık ama sadece sen kayıtlıydık neyse bir şekilde senin evini bulduk.
Midoriya:Anladım.Neyse siz gidebilirsiniz ben ona bakarım.
Denki:Teşekkürler Midoriya.
(Bunu dedikten sonra denki gitti.Midoriya Todorokiyi yavaşça içeri aldı ve üst katdaki odasına çıkarttı.Onu yatağa yatırsıktan sonra kanepede yatmak için gidecekti ama Todoroki onun bileğini tuttu.)
Midoriya:Todoroki uyandın mı.
(Todorokin bakışları boş ve donuktu.Biren elini Midoriyanın boynuna geçirdi ve kendi yüzüne yaklaştırdı.Daha sonra Midoriyayı belinden tutarak iyice kendine yaklaştırdı.Midoriya resmen Todorokinin kucağına oturuyordu.Midoriya kıp kızmızı olmuştu)
Midoriya:Todoroki bırak beni.Sarhoşsun.
(Midoriya kurtulmak için sağ sola kıvranırken fark etmezden Todorokinin bacak arasına sürtünüyordu.Yanlız bunu Todorokinin ağzından bir "ıhm" çıkana kadar fark etmedi.)
Midoriya:B-Ben çok özür dilerim bilerek olmadı gerçekten.Ben sadece-
(Todoroki basit bir hamleyle Midoriyayı altına aldı ve öpmeye başladı tek eliyle Midoriyanın ellerini havada tutarken bir eliyle yanağını tutuyordu.Todoroki dizini sertçe Midoriyanın bacak arasına bastırınca Midoriyadan kısık bir inilti çıktı.Todoroki bunu duymuş olacak gibi daha çok bastırmaya başladı.Midoriyanın inlemeleri çoğalmaya ve yükselmeye başladı.)
Todoroki:Galiba artık karşı koymuyorsun.
Midoriya Todorokiye baktı gözleri gayet ayık bir şekilde bakıyordu.O sarhoş degildi Midoriya oyuna gitirlimişti.
Midoriya:Todoroki bekle bir dakika sen sarhoş değilmiydin.Neden sarhoş gibi davrandın.Todo-
Todoroki:Seni seviyorum.