11. BÖLÜM (SMUT)

1.3K 34 12
                                    

Midoriyanın ağzından

Sabah uyandığımda yanımda ki Todorokiyi gördüm.Çok sevimli uyuyordu.Beyaz ve kırmızı saçlarını birbirine karışmıştı.Elimi Todorokinin omzuna koydum ve yavaşça sarstım.

Midoriya:Todoroki uyan.Okula geç kalacağız.

Todoroki gözlerini kısık bir şekilde açtı daha sonra gözlerini tekrar kapatarak yorganın altına girdi.

Todoroki:Beş dakika daha.

Güldüm ve bende yorganın aldına girdim.Yavaşça Todorokinin üstüne geçtim ve sürtünmeye başladım.Bacak aramı onunkine sürttüğümde Todoroki kollarını bana sardı ve beni altına aldı.Dudaklarıma yapıştığında ağzımı açtım ve rahatça dili içime girdi.Eli yavaşça vücudumu gezerken birden kalktım.

Midoriya:Uyandığına sevindim.

Todoroki:Ha? Bekle bir dakika bu kadar mı.

Midoriya:Evet.

Todoroki:Olmaz.

Todoroki ayağa kalktı ve beni duvara yasladı.Hızlıca pantolonumu ve iç çamaşırımı indirdi.

Midoriya:Todoroki dur.Okula gitmeliyiz.

Todoroki:Önce beni başta çıkarttın ve şimdide hayır diyorsun.

Todoroki kendi pantolonunu ve iç çamaşırını indirince bacağımı kaldırdı.

Todoroki:Bebeğim rahatla.

Todoroki hızla içime girdi ve haraket etmeye başladi en başta kısık sesle inlerken sesim gittikçe yükseldi.Todoroki kendini bir kaç kere daha kendini bastırınca kendimi okşamaya başladım.Ikimizde kısa bjr süre sonra boşaldık.Nefes nefese ona baktım.

Todoroki:Günaydın bebeğim.

Midoriya:Günaydın sevgilim.

Dudağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra banyoya giderek duş aldık.

Biliyorum bölüm çok kısaydı ama aklıma fikir gelmiyor.Eğer yorum olarak fikir gelmezse yakın zamanda final yapıcam

O BENİM!!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin