Todorokinin ağzından
Sabah okula gitmek için hazırlandım ve evden çıktım. Bir kaç dakika yürüdükten sonra köşe başından kulaklı ve yeşil saçlı bir çocuk çıkıp bir kaç metre ötden yürümeye başladı. Birden kalbim çok hızlı çarptı ve yanaklarımın kızardığını hissettim. Resmen onunla konuşma arzuzuyla yanıyordum. Aramızda biraz mesafeyle yürümeye devam ettim ama bir yandan onunla nasıl konuşabileceğimi düsünüyordum. Birden aklıma çok aptalca bir fikir geldi.Cüzdanı.Onu arka cebinde taşıyordu. Eğer işler yolunda giderse onunla konuşabilirim.Önce ona bir kaç kez seslenerek beni duyup duymadığını kontral ettim. Bana cevap vermiyince gizlice arkasına yaklaştım ve cüzdanını aldım ama aldığım an şoka girdim. Ne yapıyordum ben. Hemen geride ki köşe başına gittim ve saklandım. Nefes nefeseydim ve anlıma vuruyordum. Aptal onunla konuşmak için daha iyi yollar var. Tam başka bir yoldan okula gidecektim ki elimdeki cüzdanı farm ettim. Siktir geri vermeliyim. Tekrar o sokağa döndüm ve arkasından koşarak seslenmeye başladım. En sonunda ona yetiştim ve elimi omzuna koydum. Nefes nefeseydim. Biraz soluklandırktan sonra kafamı kaldırıdım. Kahretsin kaldırmamalıydım gözleri ve çilleri çok sevimliydi. Gözlerim yavaşça yüzünü inceliyordu en son dudaklarında durdu gözleri. Siktir kesin aptal gibi gözüküyorum. Neyse ona cüzdanını verdim ama olanları anlatmadım. Neyse ki normal bir şekilde konuştuk ve tanıştık.
Midoriya: xxxx lisesine gidiyorum
NE! Bizim okul mu. Bu yeni nakil öğrencisi mi. Tanrım hayatımda ki bütün şansımı şu an kullanıyor olabilirim. Neyse biraz daha konuştuk ve okula doğru yürümeye başladık. Okula gittiğimiz de kafama yeni dank etmişti. Niye kalbim hızlı atıyor
Bölüm sonu
Toplam 259 kelime
Umarım seriyi seversiniz ne kadar sürer bilmiyorum ama hiakye yazmayı seviyorum yorumlara fikirlerinizi yazarsanız sevinirim