Midoriyanın ağzından
Sabah üstümde ki ağırlık ile uyandım.Sağ tarafıma baktığımda Todoroki neredeyse çıplak bir şekilde uyuyor ve bana sarılıyordu.Onu uyandırmamaya çalışarak kolunu çektim ve yatağa oturdum.Tam kalkacakken Todoroki kolunu belime doladı ve tekrar yatağa yatırdı.
Todoroki:Midoriya gitme.Yanımda kal.
Kısık sesle güldüm ve onu yavaşça dudağından öptüm.Dudaklarımız değdiği gibi gözlerini açtı.
Midoriya:Günaydın.
Todoroki gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu.Daha sonra öpücüğün şokunu atlattı ve konuştu.
Todoroki:Günaydın.
Beni kendine çekti ve kucağına oturtarak öpmeye başladı.
Midoriya:Todoroki okula geç kalacağız.
Todoroki:Mmm biliyorum.
Midoriya:Biliyorum diyorsun ama beni hâlâ tutuyorsun.
Todoroki yavaşça beni bıraktı ve surat astı.Gülümsedim ve anlından öptüm.Asık suratı anında düzeldi ve neşeyle gülümsedi.
Midoriya:Sağdan ikinci odada banyo var.Gidip duş al bende kahvaltıyı hazırlayayım.
Todoroki:Pekii.
Todoroki yavaşça ensemden öptü ve banyoya gitti.Bende mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya başladım.On dakika sonra Todoroki duştan çıktı ben de o zamana kadar kahvaltıyı hazırlamıştım.Todoroki arkamdan yaklaşıp kafamı ona doğru çevirdi ve beni dudağımdan öptü.
Todoroki:Kahvaltı çok güzel gözüküyor bebeğim.
Midoriya:O halde otur ve ye geç kalacağız.
Todoroki:Hay Hay kaptan.
Todorokiyle kahvaltı etmeye başladık.Kahvaltıdan sonra hazırlandık ve okula gittik.Okula gittiğimizde dersin başlamasına hâlâ 20 dakika vardı okul kapısından içeri girdik ve yürümeye başladık.
Momo:Todorokiiii
Bir kız gelip Todorokinin üstüne atladı.Kız Todorokiye o kadar sıkı sarılıyordu kim Todoroki nefes alamıyordum.
Todoroki:Momo dur.
Todorokinin ağzından
Siktir bu kız niye yine burda.Hemde Midoriya buradayken.Göz ucuyla Midoriya'ya baktım ama gayet normal bir şekilde bize bakıyordu.Rahatlamıştım.Çünkü Midoriya'nın yanlış anlamasından korkuyordum.Momoyu kendimden ittirdim.
Todoroki:Momo bana böyle sarılıp durma.
Dekunun ağzından
İkisi yakına benziyordu.Daha Doğrusu Momo Todorokiye yakın olmak istiyor gibiydi.Todoroki göz ucuyla bana baktı.Sanki tepkimi ölçüyordu.
Momo:Sen yeni nakil öğrencisimisin.Bana Momo diyebilirsin.
Midoriya:Bende Midoriya.
Tanıştığımıza sevindim.Galiba Momo çok sıcak kanlı biriydi çünkü şimdide bana sarılıyordu.Karşılık olarak bende ona sarıldım Momo biraz daha konuştuktan sonra gitmesi gerektiğini söyleyerek gitti.Sınıfa doğru giderken Todoroki sessizdi.Sınıfın önünde geldiğimizde sessizliğini bozdu.
Todoroki:Burası bizim sınıfımız boş bir tane sıraya otur ben lavaboya gidiyorum.
Sesi soğuk geliyordu ve ben daha bir şey diyemeden arkasını dönüp gitmişti.