Dekunun ağzından
Yol boyunca Todoroki ile yürümek eğlenceliydi ama okula varmıştır. Todorokiye döndüm tam ben konuşacakken birden o konuşmaya başladı.
Todoroki:Okulu gezdirmemi istermsin.
Midoriya:Yaparmısın gerçekten mi
Yüzümde istemsizce bir gülümseme oluşmuştu
Todoroki:Elbette. Biz arkadaşız...Değil mi
Midoriya:E-Elbette.
Daha sonra 20 dakika boyunca etrafı gezdik. Daha sonra okulun arkasındaki banklara oturduk. Okula erken geldiğimiz için arka bahçe boştu.
Todoroki:Burada bekle içecek bir şeyler alıp geliyorum.
Midoriya:Peki.
Todoroki gitti ve bende beklemeye başladım.
Adam:Heyy o da kimdi
Gelen sesle arkamı döndüm. Orta yaşlı bir adam sallana sallana bana geliyordu davranaşılar ve konuşması onun sarhoş olduğuna işaretti.Aldırmadım ve tekrar önüme döndüm. Adamdan ses gelmeyince gittiği düşünüp rahatladım ama tam o anda bileklerimden tutup beni banka yatırdı.
Adam:Biri sana bir şey sorduğunda cevap vermelisin.
Midoriya:Bırak beni!
Adam:O kadar kolay değil
Adamın gözleri vücudumun geziyordu bir kaç saniye sonra buna elleride katıldı.
Midoriya:Bırak beni dedim sana.
Adam eliyle ağzımı kapattı konuşmayı bırak zar zor nefes alıyordum.Boşta olan eli pantolonuma girmeya başladığında ağlamak üzereydim ve çaresizlikle gözlerimi kapattım.Aradan bir kaç saniye geçti ama hiç bir şey olmadı aksine ağzımdaki el önce yumuşadı sonra da düştü.Gözümü yavaşça açtım.Adam yerde baygın bir şekilde yatıyor Todoroki ise yanıma oturmuş bana bakıyordu.
Todoroki:Midoriya iyi misin.
Hâlâ olayın şokundaydım ve konuşamıyordum.Ağlamaya başlamıştım ve titriyordum.
Todoroki:Hey ağlama lütfen
(Todoroki Midoriya her ağladığında kalbinden bir parça kırılıyormuş gibi hissediyordu.Çaresizce ne yapacağını düşündü ve en sonunda derin bir nefes alıp Midoriya ya sarıldı)
Todoroki:Üzgünüm seni yanlız bırakmamalıydım.
Midoriya:Sanki senin suçunmuş gibi konuşuyorsun.
Todorokinin kokusu hoşuma gitmişti. Hoş ve yumuşak bir kokuydu.Kollarımı ona sardım ve kafamı göğüsüne gömdüm.Beklenmedik bir şekilde hem benim hemde Todorokinin kalp atışları çok hızlıydı ama neden.Gay olduğumu biliyordum ama yine de onun gay olamayacağını düşünüp çağresizce kalbimi susturmaya çalışıyordum.Bir kaç dakika sonra Todorokiye uzun süre sarıldığımı düşünüp veri çekildim.Todorokinin yüzü asılmıştı ama bir şey dememişti.
Todoroki:Olanları müdüre söylemeliyiz.
Midoriya:Haklısın.
Daha sonra Todoroki ile müdürün odasına gidip olanları anlattık.Müdür bu gün eve gidip dinlenmemi ve Todorokinin de bana eşlik etmesini önerdi.Yanlız bu fikir ne kadar hoş olsada Todorokinin benimle gelmesini kabul edemezdim.Zaten ona yeteri kadar yük olmuştum.Müdürün odasından çıktık ve okul kapısına doğru yürüdük.
Todoroki:Hadi gidelim
Midoriya:Todoroki sen burada kalsan daha iyi olur.Zaten sana çok fazla yük oldum
Todoroki:Ne.Bana yük falan olmadın.
Midoriya:Hayır oldum.Benimle gelmene gerek yok.
Todoroki:ama-
Midoriya:Hayır gerçekten hayır.Kendi başımın çağresine bakıcam ve sende okulda kalacaksın.
(Todoroki suratını astı "Neden beni istemiyor onu kızdırdım mı bir hata mı yaptım neden" kafasında bin bir tane şey düşünürken son umuduyla sordu)
Todoroki:En azından telefon numaranı alabilirmiyim. Eve gidince bana yazarsın.
Niye böyle yapıyor.Yine kalbim umutla doluyor.Beni seviyormuş gibi çok samimi ama yine boşa umutlanıyıyorum.Aramızda hiç bir şey olmayacak.
Midoriya:Peki olur.
(Todoroki Midoriyanın cevabını duyunca sevinçle gülümsedi ama hâlâ düşünüyordu neden onunla gelmesine izin vermiyor ki.)
Midoriya:Neyse gitsen iyi olacak ders başlamak üzere.Yarın görüşürüz.
Todoroki:Evet görüşürüz.
Bir süre Todorokinin gidişini izledim ve daha sonra eve doğruyola koyuldum.Inanmıyordum telefon numarasını vermişti gerçekten çok mutluydum.Eve geldiğimde o kadar yorgundum ki hızlıca duşa girdim yemek yedim ve o kadar yorgun hissettim ki uyudum.Gece saat 1 civarlarinda kapının çalmasıyla uyandım.Kalkıp yarı kapalı gözlerimle kapıyı açtım ama kapıyı açar açmaz gözlerim fal taşı gibi açıldı
Midoriya:Todoroki...
Bölüm sonu
Toplam 512 kelime
Bu bölüm daha uzundu ve bilerek en heyecanlı yerinde bıraktım bana sövebilirsiniz ama slnrun yok çünkü şu anda devamını yazmaya gidiyorum