|F I V E|

913 101 296
                                    

İyi Okumalar 💚💙

|Mutlu mu mutlu bir krallıkta.|

Festivalin üstünden 2 gün geçti.İnsanlar normal hayatlarına aynı mutlulukta devam ediyordu.

Fakat prens sabah sinirli bir şekilde kalkmış ve duvara sertçe yumruk atmıştı.

"Darryl ne demek istiyorsun?!Ne demek karşı krallık buraya gelecek!"Darryl kollarını birleştirip ciddi sesini karşısında kaşları çatık bekleyen prensine duyurdu.

"Evet efendim.Tam olarak yarım saat içinde burada olacaklar ve sizinde hazırlanmanız gerekiyor."George sinirden dolan bir kaç damla göz yaşını baş parmağı ile hızla sildi.

"Beni onların eline bırakmayacaksın değil mi?"Sesi sabahtan beri bağırmaktan kısılmış ve artık sadece karşısında ki adama yalvarıyordu.

"Üzgünüm fakat Maia hanım evleneceği adamı inatla görmek istiyor."George elleriyle yüzünü kapatırken kendini yatağına attı.Artık vücudunda ki siniri taşıyamayacak kadar güçsüz hissediyordu.

Dream'le yaşadıkları yetmiyormuş gibi birde 4 ay sonra evleneceğini öğrenmişti.Özgür olamamanın verdiği baskıyı tekrardan hissediyordu.Düşünceleri bomboş,iki gündür bomboştu.Dünyadan kendini somutlamıştı.Fakat günün sabahında yardımcısı başında dikilmiş ve evlenmek zorunda olduğu prensesin buraya geleceğini söylüyordu.Delirdiğini hissetti.

"İstemiyorum Darryl.Lütfen bana yardım et lütfen.."Sesi hiç çıkmaz istemiyor gibi kısıktı.Hayatında sadece bir kere gördüğü bir kadınla mı evlenecekti?

"Çok üzgünüm efendim ben bir emir kuluyum."Prens yüzünü kapattığı bir elini yatağa serip yatağının tepesini izlemeye başladı.Ağzından 'hah'diye bir ses çıktı.

"Çok komik değil mi?Herkes emir kulu ama sanki ben çok özgür biriyim gibi davranıyorlar."Darryl çaresiz bir nefes verdi.Hiçbir şey yapamayacağını ikiside biliyordu.Fakat çok isterdi prensi özgürlüğüne kavuşturmak.

Darryl'in çocukluğu George ile geçmişti.Buraya ilk geldiğinde sadece 12 yaşındaydı ve George yalnızca 6 yaşındaydı.Bu çocuğu kendi elleriyle büyütmüştü.Bütün acılarını gözleriyle görmüştü.Fakat mutlu olmasına rağmen aşırı katı kuralları olan bu krallık yüzünden yakın arkadaşı gibi olan George'a bile saygı kipi kullanmak zorundaydı.

"Darryl sadece ölsem yeterli olmaz mıydı?Sonra annem ve babam ikinci bir çocuk yapsalar."Darryl az önce bıraktığı sopayı tekrar eline alıp hızla çocuğun bacağına geçirirken kaşları çatıktı.

"Ağzınızdan çıkanı kulağınız duysun.Saçmalıyorsunuz."Fakat George acıyı hissetmiyordu bile.

"Beni dövebilirsin.Hatta yüzümü morartmanı ve prensesin beni beğenmemesini o kadar çok isterdim ki."Darrly elinde ki sopayı tekrar yavaşça yanına doğru bıraktı.

"Keşke size vurmak yerine farklı yollarla anlatabilseydim.Lütfen daha olumlu düşünün.Prensesle evlenseniz bile onunla konuşmak zorunda bile değilsiniz.Bu sadece ticari bir iş."Yatakta olan elini hızla yorgana vurdu.

"Sevmediğim bir kadınla zorla evlendiriliyorum Darryl!Bunun iyi olan hiçbir yönü yok!"Biliyordu Darryl.Fakat bu konuda susmayı tercih etti.

"Lütfen elinizi ve yüzünüzü yıkayın.Az sonra prensesin yanına gitmek zorunda kalacaksınız."Darryl kesinlikle George'un sakinleşmesine yardımcı olmuyordu.

"Hepinizden nefret ediyorum."Darryl'e hitaben olmayan cümleleri yine de yardımcısının kalbini bir nebze acıtmıştı.

"Lütfen böyle söylemeyin."

𝓟𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝓻𝓴𝓷𝓮𝓼𝓼 / 𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦𝐍𝐨𝐭𝐅𝐨𝐮𝐧𝐝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin