Másnap minden kezdődött a szokásos rendben. A lányokkal el indultunk elvégezni a feladatainkat.
Épp az egyik nagytermet takarítottuk, amikor egy másik szolgálólány szalad be.
- Gyertek a nagy terembe megbeszélés lesz!!
Egymásra nézünk a lányokkal vajon mi történhetett?
A lány eközben el is tűnt.
Elpakoltuk a cuccainkat és elindultunk a nagy terem felé.
Útközben azon gondolkodtam vajon Lucifer mit akarhat bejelenteni, remélem nem engem akar felfedni, még nem állok készen arra, hogy mindenki lássa milyen béna angyal is vagyok.
Kell egy kis idő, hogy megtaláljam ki is vagyok én.
Lucifer ebben nagy segítségemre van, soha nem éreztem azt, amit mellette. Egyszerre érzem önmagamnak magam és félek is, hogy mivé válhatok.
Beérünk a nagy terembe ahol már minden szolgáló ott van .
Keresünk Bekával egy olyan helyet ahonnét mindent láthatunk és hallhatunk. Nincs nehéz dolgunk mivel a nagy termet maga a trón terem, ahol Lucifer ült még pár nappal ezelőtt a trónján.
Lucifer most nincs itt valószínűleg a pokol urának van jobb elfoglaltsága is mint a kastélyban dolgozó szolgálói pesztrálása, erre neki megvannak az emberei.
Szomorú vagyok azért, mert arra számítottam ő tesz valami bejelentést nekünk.
Mis. Beili áll fel a trónteremben található pódiumra. A trón baloldalán áll háta mögé kulcsolja kezeit, vajon mire várhat?
Hirtelen David is felpattan a pódiumra. A szolgálók pusmogása elhalkul és mindenki tekintete Davidra szegeződik.
- Tudom hirtelen jött ez a megbeszélés, de nem mindennapi dolgot szeretnék bejelenteni.
Nos vágjunk is bele (David összecsapja a kezét) pár napja a NAGYÚR megtalálta a próféciában elmondott királynőjét.
Mindenki döbbenten néz rá. A lányok közül vannak, akik még a szájuk elé is kapják kezüket. Gondolom ők azok akik oda vannak a pokol uráért és szívesebben lennének az én helyemben ha tudnák is ki vagyok.
David folytassa a mondandóját, valószínűleg feltűnt Davidnak is, hogy értetlenül bámulnak rá a szolgáók.
- Többen vagytok itt újak ezért még nem sokat tudhattok arról, hogy van egy prófécia mely a pokol urának ajándékáról/jutalmáról szól. Pontosabban a jövendölésben csak egy dátum és egy idő van, hogy mikor születik meg az a bizonyos gyermek, aki majd a nagyúr felesége lesz örök életre.
Röviden ennyi a történet. Pár napja a nagy úr pedig rátalált a királynőnkre.- a nagyúr kiadta parancsba, hogy mindent készítsetek elő a királynő érkezésére, a nagyúr kiadta parancsba, hogy mindent készítsetek elő a királynő érkezésére, mivel a királynő tiszteletére egy hatalmas bált rendezünk ahol a pokol minden fontosdémona jelen lesz.
De volna itt még valami.
Mis. Beili lép David mellé.
- A felséges úr kérése, hogy válogassuk össze azokat a lányokat is, aki majd a királyné személyes szolgálói lesznek.
David és én fogjuk pontozni a királynő érkezéséig minden szolgáló lányt, legyen bármilyen feladat is mindenki értékelve lesz, de figyelem, ha valaki büntetést kap attól ugyan így pontokot is elveszünk majd. Mindenkitől a lehető legjobb munkát várom el. A megbeszélésnek vége most mindenki visszamehet a munkájához.
Mindenki elindul vissza a munkájához, de érezhető a levegőben, hogy erre senki sem számított, még én sem.
Bekával nézünk egymásra csak, ő sem meg én sem tudtunk még magunkhoz térni a megdöbbenéstől.
- Sofi te ezt tudtad?
- Ugyan dehogy pont ugyan úgy meglepődtem, mint te. Fogalmam sem volt, hogy Lucifer ezt tervezi.
Láttam Bekán, hogy nehezen, de elhiszi szavaim elindultunk mink is a terem fele ahol dolgoztunk.
Útközben azon gondolkodtam hogyan fogom Lucufert kicsinálni amért nem avatott be a tervébe.
Nem ebben egyeztem meg vele, most rákényszerít arra hogy fel fedjem valódi kilétem.
A nagyterem takarítását folytattuk ott, ahol abba hagytuk. Mindenki szótlan volt most valahogy mindenki a gondolataiba merült, de ezt nem is csodálom a hallottak mindenki számára meglepők voltak.
Mia szakítsa meg a csendet.
- Ti tudtátok ezt vagy csak engem lepett meg az, hogy a királynak lesz egy felesége is, vagy ha ez nem lenne elég, akkor még rendeznek itta a palotában egy hatalmas bát a pokol összes démonának?
Mind annyian Miára nézünk. Beka az, aki válaszol neki, én is válaszolnék, de most jobban teszem, ha hallgatok.
- Minket is pont annyira meglepett ez a dolog, mint téged, valljuk be nagy szükség volna már egy királynére itt.
Ezen mindenki elkezd röhögni és helyeslően bólogatni, mert a röhögéstől senki nem tud megszólalni sem.
Még én is csak röhögök, tényleg jó lenne, ha Lucifer háta mögött nem mindent Mis. Beili és az elkényeztetett Ketrin irányítana.
A nap hátralévő részében azon tanakodtunk vajon, milyen lesz a jövendőbeli királyné. Még szerencse, hogy nem tudja Bekán kívül senki, hogy valójában én vagyok az mert, ha tudnák valószínűleg nem beszélnének ilyeneket róla.
Végül nagyon gyorsan eltelt ez a nap is fáradtan dőltünk ágyba, majd gyorsan el is aludtunk.
YOU ARE READING
Eltitkolt élet
RomanceEgy lányról szól akinek a sorsa előre megvan írva és egy napon utoléri végzete. Lucifer évtizedek óta várta hogy megszülésen az a lány, akit az apja neki szánt ajándékba.Mikor ez megtörtént távolról figyelte ahogy a lány felnő és eljön az az idő ami...