10.

332 14 0
                                    

A helikopter leszállt. Engem David kisegített a gépből, majd magamra hagyott és a helikopter újból a levegőbe emelkedett.

Valaki megfogja a kezem. Ismerem már ezt a kezet, a tapintása a melegsége csak egy valakié lehet.

Luciferré

- Gyere velem kedvesem.

Lucifer fogta a kezem és elvezetett.
Az arcomon éreztem egy kellemes lágy szellőt. Hallottam a víz hangját a lábammal pedig a homokos talajt.

Az volt a megérzésem, a tenger parton vagyunk.

Megálltunk beleütközött valami keménybe a lábam

-Lép egy nagyobbat kedvesem aztán leveszem a szemedről a kendőt és megláthatod, milyen mesebeli helyen vagyunk.

Léptem egy nagyobbat és éreztem a kemény fa padlót.
Mikor mind két lábammal biztonságosan álltam a talajon éreztem, hogy Lucifer a hátam mögé kerül és kioldozza a kendőt ami eddig a szememet takarta.

Ahogy lekerült a szememről a kendő elém tárult az a gyönyörű látvány.

Tényleg a tengerparton voltunk, a meseszép homokos parton.

Egy fából készült pavilon szerű építményben voltunk, az építmény középen egy romantikus vacsorára előkészített asztal kapott helyet.

Lucifer oda kísért az egyik székhez kihúzta azt nekem én pedig helyet foglaltam. Lucifer az asztal másik oldalán található székre ült le.

Egymással szemben ültünk és néztük egymást, mindketten belemerültünk egymás tekintetébe, azt se vettem észre mikor került étel a tányéromra.

Vacsora közben kérdezgettem Lucifert az életéről próbáltam egyre több mindent megtudni róla.

Mikor végeztünk a vacsorával Lucifer még elhívott egy sétára.

- Tudom nem épp úgy indult a kapcsolatunk ahogy kellett volna, az elején még sikerült is rád ijesztenem .
De a ma este szerintem sikeres volt , már nem érzem azt a félelmet és gyűlöletet amit eddig éreztem irányodból.

- Igen valamelyest sikerült megismernem téged és ha nekünk tényleg az a sorsunk, hogy együtt legyünk, akkor nekem is meg kell próbálnom nyitni feled és adni egy esélyt. 

Lucifer megfogja a kezem.

- Érzed ezt a vibrálást a kezedben igaz?.

-Igen...

-Ez azt jelenti, hogy kapcsolódtunk és felébredt benned az angyali éned.

- Hogy micsodám?

- Különleges vagy ,mert egy alvó angyal lakozik benned aki az én angyali lényemmel kapcsolódik össze.
Tudod minden angyali lénynek megvan a maga lelki párja.
A világon ha a két pár megtalálja egymást és összekapcsolódnak, akkor elválaszthatatlanok lesznek és erősek is.
Minden léleknek csak egy párja van, ami örök életére kitart.

Ezért vártam rád eddig, több ezer éven keresztül kerestem a lelkem párját, de nem találtam, mikor apám üzent hogy hamarosan megtalállak.

- Ez hihetetlen. És hiszek neked mert legbelül engem is vonz valami feléd.

- Örülök, hogy ezt mondod azt hiszem itt az ideje nekikezdeni a tréningednek, hogy igazi angyallá vállhas. Holnaptól kemény edzések várnak rád egyenlőre csak természetesen úgy, hogy senki ne tudja.
Most pedig hunyd le a szemed!

Lehunytam a szemem és megfogta a kezeimet, mikor Lucifel szólt, hogy kinyithatom a szemem megint ámulatba ejtettek a képességei.

Minden utazás nélkül egy szempillantás alatt a kastélyban voltunk megint a szobám előtt.

- Ezt hogy csinálod ?

- Majd megtanítom neked is.

Még mindig fogta a kezeimet az arcával pedig egyre közelebb volt az én arcomhoz. Egy puszit nyomott a homlokomra.

- Ezt miért kaptam?

- Mert még tudom, hogy ha most megcsókoltalak volna nem állnál készen rá, ezt a megoldást diplomatikusabbnak  tartottam és majd ha készen állsz rá, akkor már nem a homlokodra adom.

-Köszönöm

Sarkon fordultam és bementem a szobámba.



Eltitkolt életWhere stories live. Discover now