9.

369 18 0
                                    

Most nem a trónteremben voltunk hanem Lucifer irodája lehetett.

Királyhoz méltó iroda az biztos...sötét barna falai vannak a szobának.
A szobában egy kemény tölgyfa asztal volt előtte fekete bőr fotelekkel.

Egy könyves polc és pár kép díszítette még a szobát.

Lucifer a székében ült.
Meglepődött ahogy az őrök bevezettek és megállítottak az asztala előtt.

Mis. Beili meghajol ahogy mink is.

-Fenség...elnézést a zavarásért, de ezt a két lányt verekedésen kaptam. Sofia ok nélkül rátámadott Ketrinre.

Lucifer elgondolkodott a hallottakon. Láttam, hogy nehezen hiszi el amit hallott most.

- Fenség ez nem igaz Ketrin támadt rám én csak védekeztem.  

Lucifer válasza erre:

- A pokolban ettől függetlenül nem megengedett a verekedés.
Mind a ketten büntetést kaptok.
Katrin két héten keresztül takarítja majd a konyhát minden műszak után.
Sofia pedig az edző termet .
Most mindenki távozhat...
Sofia te maradj, még beszédem van veled.

Mindenki távozott...kettesben maradtam Luciferrel.

  - Mi történt valójában?

Elmondtam valójában mi történt.

-Értem hát igen ez hihetőbb.
Ketrinre érkeznek névtelen panaszok, de mivel senki nem áll elém és mondja el mi történik, ezért nem tudok semmit tenni.
Mis. Beilinek Ketrin a kedvence és mindig a pártján van.

Feláll és odajön elém.
Rám néz....belemerülök a gyönyörű zöld szemeibe.

-Mivel megállapodtunk ezért az eskümet nem szegem meg..amíg te úgy nem döntesz, hogy abba nem hagyod a rejtőzködést nem szólok bele, de hozzá teszem féltelek.

Te is tartsd e -hez magad ma eljössz velem vacsorázni ahogy megegyeztünk.

Megfogja az arcom ahol fel van dagadva. Egy pillanaton belül abba maradt a fájdalom amit a számnál és az arcomon éreztem.

-Nem szeretném ,hogy szenvedj vagy bárki bántson téged.
Múltkor mikor egymáshoz értünk te is érezted az erőt ami szétáradt a testedben...te is birtokában vagy az erővel csak meg kell tanulnod használni ebben segítek majd én neked.
A büntetést amit kaptál nem a takarításról fog szólni, akkor fogunk gyakorolni az erőddel.

-Szóval nem büntetést kaptam ha jól értem...inkább tanítani akarsz engem.

-Így van...soha nem akarnék neked ártani mindig csak védelmeztelek.
Este 8 -ra David elhoz téged a lányok közül...majd elkísér a helyszínre ahol várok rád.
Most pedig térjél vissza mielőtt valaki gyanút fog.

Meghajoltam előtte majd távoztam.
Ahogy távozni készültem egy erős kezet éreztem a jobb karomon.

- Sofia várj van még valami.. előttem sosem kell meghajolnod csak, akkor ha szolgálóként mutatkozol csak, hogy a látszatot fenntartsuk de azon kívül nem kell ... ne feled te királynő vagy!!

Majd távoztam..
Soha senki nem bánt még így velem.
Kezdetben gyűlöletet éreztem de most valami egészen mást kezdek.
Mindenki tiszteli Lucifert ő mégis engemet szeretne megkapni aki csak utálatot érez iránta.
Helyesbítek inkább érzet.. ez az érzés kezd átfordulni valami másba.

Olyan sokat elmélkedtem, hogy észre sem vettem megérkeztem a szobámba.
Leültem az ágyamra és vártam, hogy eljöjjön az este.

~ Este ~

Fekszek az ágyamon és David jön be a szobámba.

- Már mindenhol kerestelek..

Egy dobozt tart a kezében amit oda hoz elém majd átadja nekem én meg értetetlenül nézek Davidra, hogy mi akar ez lenni.

-Lucifer küldi, ajándék neked a ma estére.

Felnyitom a dobozt és egy gyönyörű ruhát találok benne.

- Most kimegyek addig öltöz fel csinosítsd ki magad aztán indulhatunk is.

David kiment én pedig felvettem a ruhát. Ahogy belenéztem a tükörben magam sem hittem el, de úgy néztem ki mint egy hercegnő.

Egy bordó csipkés ruha volt rajtam, a szoknya része a térdemig ért. A ruha mellé tartozott egy hozzá illő magassarkú cipő is.

Ha ezt a ruhát Lucifer választotta el kell ismernem nem csak a méretemet tudja, de meg az ízlése is kifinomult.

Úgy érzem készen állok a ma esti vacsorára a pokol királyával.
Kilépek az ajtón David pedig egy selyem sálat tesz a szemem elé és elkezd vezetni a folyosókon keresztül.

Érzem a friss levegőt a bőrömön, valahol a levegőn lehetünk.

Egy helikopterbe szállok be ahogy érzem bár nem látok semmit.

A helikopter felszáll én pedig egyre közelebb vagyok a pokol Urához.


Eltitkolt életWhere stories live. Discover now