11.

324 14 0
                                    

Becsuktam a szobám ajtaját és nekidőltem az ajtónak. 

Elindultam az ágyam felé, leülök és bámulok magam elé. Nehéz felfognom a mai nap történéseit.

Mozgolódásra leszek figyelmes. Beca kel fel és ül le az ágyamon mellém.

- Te meg hol voltál? kérdezi 

- Beca valamit el kell mesélnem. Vallom be neki

Egész éjjel Becának meséltem, hogy amióta idekerültem mik történtek velem és hogy a pokol ura Lucifel felesége kell, hogy legyek.

Elmeséltem mindent Becának annyira belemerültem a mesélésbe,hogy észre sem vettük, hogy hajnalodik. Beka megígérte, hogy megtartsa a titkomat majd elmentünk aludni.

Egy órát ha aludtunk mind a ketten. Elvégeztük reggeli rutinunkat majd elindultunk a napi feladataink elvégzésére. 

Ma nem kerültem Becával egy beosztásba, de sajnos Ketrinnel igen.

Egész végig miközben a munkám végeztem éreztem magamon Ketrin gonosz nézését. Mis. Beili is egész nap csak ugráltatott. Ezt csináljam meg, azt csináljam meg minden munkámban talált valami hibát majd kezdhettem előröl az egész munkát.

Mikor végeztem a mai napi feladataimmal örültem, hogy Mis.Beili helyett Lucifer társaságát élvezhetem. 

A szekrényemnél pakoltam el a takarító eszközeimet mikor David lépett oda hozzám.

- Ezt őfelsége küldi neked. (átnyújt egy csipkártyát) 

- És én mit kezdjek vele?

-Gyere velem megmutatom

Követtem Davidot és egy liftajtó előtt álltunk meg.

- Tedd a kártyát  a leolvasóra!

Odatettem a kártyát egy panel elé és a lift ajtaja kinyílt előttem. Beszálltunk a liftbe.

-Most pedig nyomd meg a -5 és tedd a kártyát e -hez a leolvasóhoz.  

Mutat egy kerek kék leolvasóra. Ahogy odateszem a kártyát a kék leolvasó zöld színre vált és a lift ajtó becsukódik előttünk.

Lefele haladtunk a lifttel, beletelt pár percbe mire elértük a mi szintünket.

-Ezt a liftet csak azok használhatják akiknek ilyen csipkártyájuk van. A te kártyád csak az 5 . szintre enged be, ha egy másik szintre próbálsz menni mind ami neked meg van engedve, akkor megszólal a riasztó és a kastély biztonságiőrei várnak majd rád .

Kinyílik a lift ajtó és Lucifer várt rám a túloldalon. 

Lucifer valami eszméletlenül dögös volt edzőruhában. Még sohasem láttam ilyen jól a kidolgozott testét. Fekete melegítő nadrág és szürke póló volt rajta. A póló alatt lehetett látni a kidolgozott felső testét. Nemhiába mondják, hogy az istenek tökéletesek ez Luciferre is igaz mivel a teste tagadhatatlanul tökéletes .

- Örülök, hogy megérkeztél remélem David elmondta hogy működik a lift és legközelebb már egyedül kell idetalálnod, gyere had vezesselek körbe.

Már láttam hogy az edzőterem részen vagyunk a teremből kiáradó erős fény egy percre el is vakított. Lucifer elindult a terem irányába én pedig követtem, mint egy jól nevelt pincsikutya.

Beértünk a terem ajtaján és jobbra fordulva az öltöző szekrényeknél voltunk.

- Jöhet az első lecke?

-Első lecke?...először át kellene öltöznöm nem?

-Én is erre gondoltam hiszen mégsem edzhetsz ebben a ruhában

-Akkor mutasd a szekrényem és kezdhessük is.

-Arra gondoltam, hogy inkább tanuld meg az elképzelt tárgy dolog megvalósítását, vagyis képzeld el magad bármilyen edző ruhában és váltasd valóra az elképzelésed.

-Ezt nem tudom megtenni

-Dehogy nem csak akarnod kell és koncentrálnod gyere segítek.

Odalép hozzám és megfogja a kezeim

-Koncentrálj velem együtt , hunyd le a szemed!

Elképzeltem ahogy egy kényelmes edzőruhában vagyok kábé úgy ahogy a filmekben láttam, be kell vallanom nem jártam még edzőteremben így nem is tudom miben edzenek az emberek.

-Nyisd ki a szemed!

Kinyitom a szemem és egy fekete edző nadrágban ,fekete sport melltartóban és neon narancs pántos felsőben vagyok, a cipőm is kényelmesebbnek érzem lenézek a lábamra és egy sporcipő van rajtam. 

-El sem hiszem , hogy ezt én csináltam

-Pedig te én csak besegítettem, most már gyakorolhatod magad is.

-Jól van felkészültem mehet a buli.

-A buli? Mi itt komolyan fogunk edzeni mire végzünk nem tudsz majd lábra állni.     (viccelődött)

Kimentünk a szőnyeges részre majd egymással szembeálltunk. Én befogtam közben a hajamat, mert nem szeretem ha a szemembe lóg és ez miatt nem tudok majd koncentrálni.

Bár elég nehéz volt mikor egy isten állt előttem szó szerint.

- Kezdjük valami egyszerűvel, mivel az angyalok közül is a főangyalok közé tartozunk így különböző erőink vannak, de van még valamink ami főangyallá tesz minket. Kitalálod mi az?

- Nem hiszem én még ebbe csak most kezdek belerázódni.

- A szárnyaink.

-Vannak szárnyaink is?  (csodálkozok el)

-Vannak bizony megmutatom .

Luciferre néztem és a háta mögött megjelentek éj fekete szárnyai. A szavam is elakadt milyen gyönyörűek és erőt sugárzó szárnyai vannak a pokol urának. Biztos Lucifer is észrevette ahogy csodáltam a szárnyait, mivel elkezdet a kezével hadonászni az arcom előtt.

- Bocsánat kicsit elbambultam.

- Azt látom.(mosolyodik el)..Most inkább figyel oda arra hogyan tudod ezt te is megcsinálni.

Leástam az elmém legmélyére és próbáltam megvalósítani az elképzelésem, vagyis hogy nekem is megjelenjenek a szárnyaim.

Nem ment ez olyan könnyen mint ahogy azt elképzeltem. Sokkal, de sokkalta nehezebb.

-Van még egy ötletem hogyan hozzam belőled elő az angyali éned.

- Mégis hogyan?

-Gyere ...

Nyújtotta a kezét felém, megfogtam és néztem ahogy a kezeink összefonódnak. Mikor levettem a tekintettem az összefonódott kezünkről, akkor vettem csak észre, hogy már nem az edzőteremben vagyunk.



Eltitkolt életWhere stories live. Discover now