Az idegen férfi aki számomra egy nagyon helyes pasinak mondható ott áll előttem és én a földet bámulom.
Nem is értem miért nincsen bátorságom rá nézni hiszem nem tettem semmi rosszat.
Csak próbálok kiszabadulni erről a helyről ahova akaratom ellenére hoztak.Attól hogy nem nézek az idegenre még nagyon is jól érzem, hogy engem néz, a csonytjaimban érzem átható nézését.
Aztán egyszer csak megszólal.
Még a hangja is gyönyörű és sugározza a felsőbbrendűséget .-Hogyan kerültél ide ?
Nem tudom miért kérdezi tőlem ezt mindenki, annyira hihetetlen, hogy engem is idehoztak, mint a többi lányt.
Még mindig lehajtott fejjel válaszra nyitom szám.- Egy repülőgépen hoztak ide.
Ekkor egy meglepő lépest tesz.
A kezével az állam alá nyúl és a ezzel arra készített, hogy felálljak és a szemébe nézzek, de még ekkor sem nézek oda.-Nyugodtan nézzél rám ha velem beszélsz.
Tudod ki vagyok?Honnan tudhatnám mégis kicsoda?!.
Kicsit úgy hangzik számomra mintha ismerne, de ez lehetetlen.
Az államat feljebb emelve belenézek a szemébe és belém hasít a felismerés.
Davidal volt még ez az alak is a pincénél. David neki könyörgött, hogy bocsásson meg neki amiért nem figyelt rám.
El mosolyog az idegen akinek a nevét meg mindig nem tudom.
-Úgy látom felismertél
(meg mindig mosolyog rám)- Csak annyit tudok, hogy te voltál ott velem mikor megtámadott az a szörny.
Viszont azt meg mindig nem tudom miért vagyok itt és te miért mentettél meg.-Igen, bár akkor nem mutatkoztam be neked, de azt hiszem itt az ideje, hogy elmondjak neked mindent.
- Mi az ,hogy mindent?
Megfogja a kezemet és kivezet az erkélyre, majd szembefordít magával és a szemembe nézve kezd el mesélni.
Mikor megfogta a kezem egy hihetetlen érzés kerített hatalmába, éreztem ahogy ez az érzés átfut az egész testemen.
- Te az én ajándékom vagy az apámtól. Mikor meg születtél ellátogattam a szüleidhez és elmondtam nekik a szándékaim veled.
Gondolhatod nem voltak valami boldogok, de aztán meg értettek és bele törődtek, hogy neked ez a sorsod és jó helyed lesz mellettem.- Mi az hogy nekem ez a sorsom, meg hogy ajándék vagyok neked.
Én nem vagyok holmi ajándék.- Nyugodj meg!.....nem lenne mellettem rossz sorsod.
- Mi az, hogy melletted csak nem gondoltad, hogy nem is ismerlek és veled fogok élni.
- Nem csak velem fogsz élni hanem a feleségem leszel és királynő is.
- Feleséged!!! Királynő!!
Teljesen lesújtottak a hallottak, de lassan össze állt bennem a kép.
Annyira sok információ áradat ért, hogy hirtelen már csak azt éreztem,hogy a padlóra kerültem és valaki felvesz.
YOU ARE READING
Eltitkolt élet
RomanceEgy lányról szól akinek a sorsa előre megvan írva és egy napon utoléri végzete. Lucifer évtizedek óta várta hogy megszülésen az a lány, akit az apja neki szánt ajándékba.Mikor ez megtörtént távolról figyelte ahogy a lány felnő és eljön az az idő ami...