2. Utazás

530 18 1
                                    

A szüleim belementek, hogy pár napot a nagyinál töltsek. Reggel leraktam a holmimat nála és elindultam a barátnőmhöz Briehez.

Brie az egyik volt legjobb barátnőm ez nem azt jelenti, hogy most nem az csak nagyon keveset találkozunk és ezért eltávolodtunk egymástól.
Brie szülei egy éve kiköltöztek külföldre, de néha egyes szünetekben haza látogatnak mivel a nagyszülei még mindig itt élnek.

Az utcán haladok Brie háza felé, amikor egy sikolyt hallok az egyik sikátorból.
Tudom , hogy nem kellene oda mennem ,de nem tudok csak úgy tovább haladni az utcán, hogy ne segítenék azon aki bajban van.

A sikátor végére érve azt latom, hogy négy középkorú férfi próbál megkötözni és a kocsi hátsó ülésére betenni egy sikítozó és kapálódzó lányt.

Az egyik férfi észrevesz és ketten a nyomomba erednek. Mielőtt még bármit is tehettem volna a hátam mögött termett egy ötödik férfi és a karomba szúrt egy injekciót majd zsákot húztak a fejemre...a sötétség egy pillanat magával ragad és elsötétül előttem a kép.

~Egy idő múlva~

Kezdek magamhoz térni, a zsákot levették a fejemről, viszont a kezemet és lábamat megkötözték.

Egy katonai repülőgépen ülök és ahogy egyre jobban körülnézek lányokat látok ugyan olyan helyzetben, mint én.
Látok még maszkos őröket akik fegyverekkel járkáltak fel-alá .

Egy sikolyt hallok a gép végéből mindenki odakapja a tekintetet, de az őrök nem mozdulnak, ami furcsa.
Ahogy egyre jobban keresem hol a hang forrása egyszer csak kinyílik a repülő hátulja és az egyik maszkos őr ki lök rajta egy lányt.

Hova kerültem azt nem tudom, de azt igen hogy minél hamarabb el kell szöknöm innen.

Valaki megmozdul mellettem ugyan az a lány van most mellettem akit a sikátorban láttam. Neki is keze lába meg van kötözve.
A lány sikoltozni kezd megint és próbálja kiszabadítani kezét.

Odajön hozzá az az őr aki az előbb kilökte a másik lányt a gépből, lekever a lánynak egy hatalmas pofont ezzel próbálja elhallgattatni.

Nem nézhetem ezt tétlenül és a megkötözött kezeimmel meg lököm az őrt, de ezzel nem sokra megyek alig hátrál pár centit, visszakézből pedig meglendíti kezet felém és én is érzem a pofon erejét az arcomon.

Érzem ahogy a számból a piros folyadék kicsordul és a földre csöppen.
Ez a pofon biztos, hogy nyomot fog hagyni nem beszélve a számról ami vérzik.

Odarohan hozzánk egy másik őr és elkapja a bántalmazóm kezet nehogy meg egy pofont tudjon adni nekem.

- Mit művelsz?! Hagyd őt békén így is túl sokat ártottál már nekik.

- Engedj el nem láttad mit művelt ez itt, megpróbált rám támadni.

- Láttam, de eleget kapott már adj be neki egy altató injekciót és nyugodt lesz az út további részében.

A bántalmazóm hallgatott a tanácsra és beadott még egy injekciót a karomba nemem is meg a mellettem ülő lánynak is. Egy pillanat alatt hatott és újból a sötétben találtam magam.

Eltitkolt életWhere stories live. Discover now