Summer love❤️

99 10 2
                                    

Κεφάλαιο 17

Οι μερες πέρασαν τοσο γρηγορα και εφτασε πλέον η ημερα του αποχωρισμού. Τα παιδια εδω και 2 μερες δεν είχαν βγει καθολου απο το σπιτι μιας και ήθελαν να χορτάσουν ο ενας τον αλλον πριν τον αποχαιρετισμό. H Helen θα έφυγε προς το βραδάκι. Το πρωι ξύπνησε και δεν ένιωσε διπλα της τον Gale. Πετάχτηκε πανω και άρχισε να φωνάζει πολυ δυνατά και να ξεσπάει σε κλαμματα. Ο Gale άκουσε φωνές και κλαμματα έτρεξε να δει τι συμβαινει. Μόλις μπηκε στο δωμάτιο αντίκρισε την Helen στο πάτωμα να κλαιει.
- Αγαπη μου ησύχασε!! Τι επαθες; Την ρώτησε και την πηρε αγκαλια
- Φοβήθηκα. Ένιωσα ανασφάλεια και ενα κενό οταν καταλαβα πως δεν ησουν διπλα μου. Του ειπε και τον έσφιξε στην αγκαλια της
- Θα ειμαι παντα διπλα σου και μαζι σου! Δεν θα μας χωρισει κανεις και ποτε. Εισαι μοναδική για εμενα. Εισαι η μονη κοπέλα που με κέρδισε απο την αρχη! Της ειπε και ενα δάκρυ κύλησε απο τα όμορφα κάστανα του ματια
- Υπόσχεσαι πως δεν θα με αφησεις ποτε μονη μου; Πως θα με αγαπάς για παντα;;
- Αγαπη μου εισαι η αρχη και το τελος μου. Αλλωστε μην ξεχνας πως δεν μπορεις να απαλλαγείς εύκολα απο εμενα. Της ειπε και πριν προλάβει να απαντησει η Helen την φίλησε παθιασμένα και την πηρε αγκαλια. Έπειτα κατέβηκαν στην κουζίνα για να πάρουν πρωινο. Ο Gale ειχε ετοιμάσει πρωινο και για τους δυο αλλα και μια έκπληξη για την Helen.
- Αγαπη μου κλείσε τα ματια σου!!
- Ενταξει αγαπη μου τα έκλεισα!
- Άνοιξε τα. Της ειπε και της έδωσε ενα μεγάλο κουτί με μια όμορφη κορδέλα
- Τι ειναι αυτο;;
- Άνοιξε το και θα δεις.
Η Helen το άνοιξε και αντίκρυσε το περιεχόμενο του κουτιού. Ηταν μια υπέροχη θηκη για το κινητο της με την αγαπημένη τους φωτογραφια και μια αφιέρωση επάνω: " Θα εισαι για παντα δικη μου". Ομως υπήρχε και κατι ακομα μεσα στο κουτί. Ενα υπέροχο κολιέ με το ονομα της!!
- Θα εισαι για παντα δικός μου μωρο μου!! Ειναι υπεροχα και σε ευχαριστω πολυ!! Του ειπε και έτρεξε στην αγκαλια του!
Οι ωρες πέρασαν και ηρθε η στιγμη όπου η Helen θα επρεπε να παω στο αεροδρόμιο για να φυγει η Helen. Ο Gale την ειχε αγκαλια και την φιλούσε για πολυ ωρα αλλα δυστυχώς η Helen επρεπε να φυγει...
- Θα σε αγαπω για παντα αγαπη μου!! Ηταν το τελευταίο πραγμα που του ειπε η Helen πριν φυγει
Ο Gale ξέσπασε σε κλαμματα και έφυγε απο το αεροδρόμιο. Καβάλησε την μηχανή του και στην πρώτη κάβα που βρήκε σταμάτησε και αγόρασε τρία μπουκάλια SAMBUKA, άλλωστε ηταν και το αγαπημένο του ποτο. Στα 30 χιλιόμετρα βρήκε ενα παγκάκι και σταμάτησε με την μηχανή του εκει. Κοιτούσε τον ουρανό για να δει το αεροπλάνο να πετάει. Το είδε και ξέσπασε σε λιγμους και χτύπησε το παγκάκι με γροθιές και κλωτσιές. Δεν άντεξε αλλο και έφυγε για το σπιτι τους. Εφτασε στο σπιτι, κατέβηκε απο την μηχανή και έτρεξε στο σπιτι. Το πρωτο πραγμα που εκανε οταν πηγε σπιτι ηταν να παρει τα ποτα, να παει στο δωμάτιο τους και να μυρίσει κάποια απο τα ρούχα που ειχε αφήσει η Helen. Γιατι την άφησα να φυγει; Αν μου παθει κατι πως θα συνεχισω την ζωή μου; Δεν μπορω να ζήσω χωρις αυτην. Μουρμούρισε και συνέχισε να πίνει... Ο Gale ηταν σε πολυ άσχημη κατασταση. Κάποια στιγμη χτύπησε το κινητο του. Ηταν η Helen. Σκούπισε τα δάκρυα του και το σήκωσε.
- Μωρο μου έφτασες; Την ρώτησε
- Ναι αγαπη μου. Ειχα ενα καλο ταξίδι. Εσυ καλα εισαι;;
- Ναι αγαπη μου μια χαρά ειμαι. Καθομαι και ακούω μουσικη!! Σ"αγαπωω πολυ να το θυμασαι για παντα!
- Και εγω σαγαπω!! Σε πειράζει να τα πουμε αυριο αγαπη μου γιατι εχω αναγκη να κανω ενα μπάνιο;
- Οχι αγαπη μου. Πηγαινε να ξεκουραστείς και θα μιλήσουμε
Ο Gale πηρε τηλέφωνο στην δουλεια και τους ειπε πως προέκυψε ενα πολυ σοβαρα οικογενειακό θεμα και θα επρεπε να λειψει για τέσσερις εβδομαδες. Τις πρώτες μερες ο Gale και η Helen μιλούσαν συνεχεια στο τηλέφωνο. Ομως επειδη οι υποχρεώσεις και τα ωράρια εργασίας της ηταν πολυ περίπλοκα η επικοινωνία τους δεν ηταν τοσο συχνή. Οι μερες, οι ωρες και οι βδομάδες περνούσαν και ο Gale ειχε πέσει πλέον σε κατάθλιψη. Ομως και η Helen ηταν σε μοα θλιβερή κατασταση απλα προσπαθούσε να μην του το δείχνει στις βιντεοκλήσεις που έκαναν.

✖️ Συγγνώμη που δεν έβαλα πολυ σύντομα νεο part απλα ειχα αρκετές υποχρεώσεις. Ελπιζω να σας αρεσε. Περιμενω comments 💋Ευελπιστώ πως το νεο part θα μπει σύντομα!! Μεχρι τοτε πολλα φιλια!!! ✖️

Summer love❤️Where stories live. Discover now