Κεφάλαιο 2.
Μετά απο ένα μεγάλο ξενύχτη με πολύ ένταση και πολλά γέλια ξέρωσε μια όμορφη και ηλιόλουστη ημέρα. Η παραλία γέμισε από κόσμο λόγο της ζέστης που υπήρχε και εμείς μαζευτήκαμε πάλι όλη η παρέα μαζί. Μόνο ένας έλειπε όπως ΠΑΝΤΑ ο Geoff ο οποίος κοιμόταν.
-Πάμε να ξυπνήσουμε τον Geoff και να πάρουμε τις ρακέτες Helen? Είπε η Τζω
- Εμ πάμε αλλά δεν θα θυμώσει που θα τον ξυπνήσουμε;
- Σιγά μην θυμώσει ρε.
- Οκ πάμε τότε!
Στον δρόμο η Τζω ήταν κάπως και την ρώτησα τι έχει.
- Τζω μου τι επαθες και εισαι λίγο down?
- Ε να χθες οταν φεύγαμε ο Geoff ηταν λίγο πεσμένος μετα τον τσακωμό σας και τον ρωτησα τι εχει και εκείνος μου ειπε: Δεν ξερω αλλα για καποιο λογο την συμπάθησα την Helen και δεν θελω να τσακωνομαι μαζι της απλα το κανω επίτηδες γιατι καταλαβα οτι ντρέπεται.
- Α ετσι ο κύριος Geoff? Οκ θα δει υι θα παθει.
- Μην του πεις ΤΙΠΟΤΑ γιατι δεν θελω να μάθει οτι σου τα ειπα κατι.
Φτάσαμε στο σπίτι και πήγαμε στο δωμάτιο για να τον ξυπνήσουμε. Αυτος ειχε μιλήσει με τον Τσακμαν(φίλος του απο παλια,πολυ συμπαθητικό παιδι) και του ειχε πει οτι παμε με την Τζω να τον ξυπνήσουμε. Οταν μπήκαμε στο σπιτι δεν ηταν κανεις και ψάχναμε να δουμε που πηγε. Αυτος ειχε κρυφτεί και οταν πήγαμε να μπούμε μεσα μας τρόμαξε και φοβηθήκαμε.
- Αμαν ρε Geoff αμαν! του ειπα.
- Φοβηθηκες μικρη; Μου ειπε
- Εσυ τι λες;
- Σορρυ δεν το ήθελα. Με συγχωρείς;
- Για τα χθεσινά και τα σημερινά;
- Εμ ναι!
- Ναι με μια υπόσχεση!
- Για πες.
- Σημερα θα κανεις οτι σου ζητήσω. Του ειπα και κοίταξα την Τζω η οποια γέλαγε!
- Ωχ! Σύμφωνοι
- Αντε ντυσου να φύγουμε εχουμε αργήσει!
Αφου φτάσαμε στο μπαράκι πήγαμε στα παιδια που ήταν στην παραλία.
- Αντε παμε για μπάνιο εσας περιμέναμε! μας λεει η Πεγκυ(μια απο τα κοριτσια της παρέας)
- Μην τα λες σε εμάς σε αυτούς τους δυο πέστα. Ειπε η Τζω και έδειξε εμενα και τον Geoff