Summer love❤️

183 15 4
                                    

Part 2.Κεφάλαιο 2.

Πέρασαν οι μέρες πολύ γρήγορα θα έλεγα και ήρθε η ημέρα που η Helen και τα υπόλοιπα παιδια του σχολείου της Helen θα πήγαιναν εκδρομη. Που να ήξερε η Helen ομως οτι αυτη η εκδρομη θα γινόταν επεισοδιακή. Συνήθως τα κοριτσια του σχολείου της έπαιζαν volley ενω τα αγόρια ποδόσφαιρο και μπάσκετ. Η Helen ηταν τοσο ενθουσιασμένη που μπορω να πω οτι τον ζαλισε τον Geoff με τον οποίο μίλαγε περίπου 1 ωρα το προηγούμενο βράδυ. Του έλεγε τι θα παίξουν, τι θα βαλει και τετοια, που μυαλο για να σκεφτεί οτι και ο Geoff τα ιδια εκανε στο Γυμνασιο.

Μια ηλιόλουστη μερα ειχε ξεπροβάλλει και τα παιδια γεμάτα χαρά και ενέργεια ξεκίνησαν για το σχολείο. Δεν θα έλεγα ομως οτι η κολλητή της Helen η Georgia ειχε τόση ορεξη γιατι κοιμόταν σαν αγγελούδι σε όλη την διαδρομή! Αντιθέτως η Helen και η Μαρία συζητούσαν άσχετα θεματα, όπως τι θα κάνουν το καλοκαιρι! Αφου εγινε η καθιερωμένη πρωινή προσευχή τα παιδια πήραν τις μπάλες και έτρεξαν στα γήπεδα volley, ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Η Helen όπως παντα επιλέχθηκε απο την ομάδα της Μαρίας μαζι με την Georgia και αλλα παιδια. Το παιχνίδι ξεκίνησε σχετικά ήρεμα αφου είχαμε τους τσακωμούς της Ντίνας και της Georgia... Αφου διακόπηκε για λίγα λεπτά το παιχνίδι λογο του τσακωμού τους ολοι ηρέμησαν και συνεχίστηκε το παιχνίδι. Υπήρχε ισοφάριση και υπήρχε αγωνία για το ποιος θα παρει τον τελικό πόντο του πρώτου σετ. Η Μαρια κανει σερβις, η αντίπαλη ομάδα αποκρούει και την στιγμη που η Helen κανει καρφί και περνούν τον πόντο καταλαβαινει οτι ειχε γυρίσει το χερι της. Τα 4 κοριτσια πήγαν στο γραφείο και έβαλαν πάγο και επιδεσμο σου χερι της Helen μα ο πόνος ηταν ανυποφερτος και ετσι η Helen πηγε στο νοσοκομειο. Ομως τα πραγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα περιμέναμε. Η Helen πηγε στο νοσοκομειο και της ειπαν οτι επαθε κάταγμα και θα πρεπει να βαλει νάρθηκα για 1,5 μηνα το πολυ. Η Helen στεναχωρημενη πήρε την Μαρια τηλέφωνο και της ειπε τι εγινε. Μίλησαν αρκετα και η Helen μετα εκανε check in οτι βρίσκετε στο FB. Ολοι της έστελναν περαστικα και την ρωτούσαν τι κανει. Μονο ένας δεν περιμενε οτι δεν θα νοιαστεί και αυτος ηταν ο Geoff. Πέρασε ενα δυσκολο βράδυ η Helen αφου πονουσε παρα πολυ. Οι μερες πέρασαν και έφτασε η Κυριακή όπου έπαιζε η τοπική ομάδα. Οταν η Helen έφτασε στο γήπεδο ο αδερφός του Geoff ο Tom μόλις είδε την Helen έτρεξε να την χαιρετίσει και να της ευχηθεί περαστικα σε αντίθεση με τον Geoff που μόλις την είδε έμεινε και γελαγε. Μετα πλησίασε και ο Geoff την χαιρέτησε, της ευχήθηκε καλη ανάρρωση και της ρώτησε πως εγινε. Η Helen του εξήγησε. Εκείνος όση ωρα η Helen του έλεγε τι εγινε της χάιδευε τα μαλλια της και την πειραζε. Στο τελος στεναχωρήθηκε αλλα γέλασε με το πανέμορφο χαμογελο του που εκανε την Helen να τα ξεχάσει ολα και την πήρες αγκαλια...

Ελπιζω να σας άρεσε. Vote and Comment!! Kisses 😍😘💞

Summer love❤️Where stories live. Discover now