Summer love❤️

1.8K 38 7
                                    

Hi!!! Είναι η πρώτη μου ιστορία και έχω λίγο άγχος για το πως θα σας γράψω αυτά που θέλω❤️

Μια περίληψη για αυτά που θα ακολουθήσουν:

Όλα άρχισαν το καλοκαίρι όταν η Helen γνώρισε τον Geoff. Στην αρχή ήταν και οι δυο τους πολύ απόμακροι αλλά με τον καιρό έγιναν κολλητοί. Η Helen ερωτεύτηκε τον Geoff αλλά η κολλητή της θέλησε να της χαλάσει το όνειρο χωρίς όμως να πετύχει το σκοπό της...

Κεφάλαιο 1!

Ο Geoff γνώρισε την Helen μέσω του ξαδερφού της με τον οποίος έχουν μεγαλώσει μαζί. Ο Λάκος σύστησε την Helen στον Geoff ο οποίος ήταν πολύ χαρούμενος με την γνωριμία αυτή.

-Γεια είμαι ο Geoff! Της είπε με ένα μεγάλο χαμόγελο!

-Χάρηκα είμαι η Helen! Του είπε

Ο Λάκος έκπληκτος από την συμπεριφορά του Geoff ο οποίος συνήθως στις γνωριμίες του είναι ψυχρός μας είπε να πάμε για μπάνιο.

Εκεί σύστησε στην Helen και τα υπόλοιπα παιδιά της παρέας.

Όλοι καλωσόρισαν την Helen και την δέχτηκαν στην παρέα τους!

-Πάμε για μπάνιο Helen μου?Είπε η Τζω

-Οκευ πάμε! Είπε η Helen.

-Μετά θα παίξουμε volley και ρακέτες.

-Εμ οκ αλλά δεν ξέρω πολύ καλό volley. είπε η Helen λυπημένη.

-Και εμείς γιατί είμαστε εδώ;; Είπε ο Geoff και η Τζω!

Η Helen κοκκίνισε και πήγε για μπάνιο... Μετά αφού τα παιδιά παίξανε volley και ρακέτες έκατσαν στις ξαπλώστρες για ηλιοθεραπεία.

-Ποιος θα μου βάλει αντιλαϊκή κρέμα; Helen μπορείς; Ειπε ο Geoff

Η Helen ντράπηκε και απάντησε δυστακτηκά: -Ναι οκευ!!

Πέρασε ένα υπέροχο απόγευμα και άρχισε να φεύγει ο κοςμος,μαζί με αυτούς και εμείς μαζι!

-Ραντεβού το βράδυ στο μπαράκι Helen! μου είπαν τα παιδιά

-Οκευ αλλά με θέλετε; Ειπε η Helen

-Εννοείται... Απάντησε η Τζω με ενα χαμογελο

Το βράδυ ολοι ηταν στο μπαράκι.

Εκεί άρχισαν όλοι να ρωταν την Helen πραγμα για την ζωή της. Η Helen εννιωσε λίγο άβολα και άρχισε να κοκκινιζει.

Τοτε ο Geoff ειπε:

-Αφήστε στην κοπέλα Ντρέπεται! Και γέλαγε...

-Δεν ντρέπομαι... Απάντησε η Helen νευριασμενη...

-Θέλετε να παίξουμε χαρτιά; Πρότεινε η Τζω και ολοι συμφωνήσαμε!

Έτσι ενα υπέροχο βράδυ κύλησε με γέλια,πλάκες και πολυ φασαρία γιατι η Helen και ο Geoff τσακωνοντουσαν απο την πρώτη μερα!!!!❤️

Αυτή είναι η αρχή. Ελπίζω να σας άρεσε. Δεν έχω ξαναγράψει ιστορία δημόσια οπότε δεν ξέρω πως είναι αλλά με τον καιρό ελπίζω να προσαρμοστώ. Περιμένω comment σας❤️❤️

Summer love❤️Where stories live. Discover now