Summer love❤️

237 20 4
                                    

Κεφάλαιο 7

Ο καιρός πλησίασε και σιγά σιγά το καλοκαίρι έφτανε στο τελος! Η Helen σκεφτόταν οτι ισως ηταν η τελευταία φορα που θα έβλεπε τον Geoff αλλα και τα υπόλοιπα παιδια μα

περισσοτερο την ένοιαζε ο Geoff.

Ολοι η παρεα μαζεύτηκε στην παραλια αφου θα ηταν το τελευταίο μπάνιο που θα έκαναν ολοι μαζι για αυτο το καλοκαιρι. Προσπάθησαν να το διασκεδάσουν όσο περισσοτερο μπορούσαν. Κατι που εγινε. Τα παιδια εκανα μπάνιο,βουτιές, έπαιξαν volley και ρακέτες, έκαναν ηλιοθεραπεία και έβγαλαν φωτογραφίες για να θυμούνται και την τελευταία μέρα που θα ήταν μαζί!! Τα παιδιά πέρασαν την μισή τους μέρα στο μπαράκι... Ήρθε απόγευμα και ηταν η πιο δύσκολη και λυπητερή στιγμή της Helen. Η καρδιά της είχε αρχίσει να χτυπάει πολύ δυνατά αφού πλέον είχε έρθει η ώρα να χαιρετήσει τα παιδιά αλλά ιδιαίτερα τον Geoff. Όλοι έφυγαν και πήγαν σπίτι για να ετοιμαστούν και να ξανα πάμε μετά στο μπαράκι όπου η Helen θα τους αποχαιρετούσε! Η Helen πήγε σπίτι μαζί με την Τζω και τον Geoff. Στον δρόμο η Helen ένιωσε το χερι του Geoff στην μέση της. Τοτε η καρδια της άρχισε να χτυπάει σαν τρελη και ενα δάκρυ κύλησε απο τα μεγάλα και κάστανα ματια της!

- Geoff σε ευχαριστω για ολα. Ηταν ενα υπέροχο καλοκαιρι πραγματικα. Πλέον θα ειμαστε κολλητοί ετσι δεν ειναι; Του ειπε η Helen βουρκωμενη

- Εννεοιται κοπελαρα μου!!! Θα είσαι η μικρή μου αδερφή όχι η κολλητή μου... Της ειπε και την πήρε αγκαλια

- Τζω μου πραγματικα και εσενα σε ευχαριστω παρα πολυ για ολα. Και χαίρομαι που γίναμε φιλες!

- Κοριτσακι μου θα μείνουμε για παντα φιλες!!! Της ειπε η Τζω και την πήρε αγκαλια.

- Φτάσαμε! Ραντεβού για τον αποχαιρετισμό λοιπον... Ειπε ο Geoff και την τσίμπησε στην κοιλιά της όπως εκανε παντα!!

Η Helen πήγε σπιτι, έφαγε, εκανε μπάνιο και με δακρυσμένα μάτια μάζεψε τα πραγματά της!!! Μετά ετοιμάστηκε και πήγε στο μπαράκι. Δεν ήξερε όμως τι είχαν ετοιμάσει γι"αυτήν τα παιδιά... Όταν η Helen έφτασε εκεί είδε όλα τα παιδιά μαζεμένα να την περιμένουν με μπαλόνια και κάποιοι είχαν και δώρα! Όλοι αγκάλιασαν και αποχαιρέτησαν την Helen και της εδωςαν τα δωράκια που της είχαν αγοραςει...Ο μόνος που είχε μεινει ηταν ο Geoff.

- Δηλαδή αυτο ηταν; Τώρα θα μας ξεχάσεις! Δεν πειράζει... είπε ο Geoff στεναχωρημένος και ένα δάκρυ κύλησε από τα ωραία του και μεγάλα του μάτια

- Πας καλά;; Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ! Και ειδικά εσένα. Και μην παραπονιέσαι γιατί έχω το προαίσθημα ότι εσύ θα με ξεχάσεις!!

- Ναι καλά!!! Οχι δεν θα σε ξεχάσω ποτέ. Αυτο είναι για σένα.

- Για μένα; Αχ σε ευχαριστώ πολύ!!! Τι είναι;

- Είναι δύο βραχιολάκια. Θέλω να τα φοράς και να μην τα βγάλεις για να με θυμάσαι... Της είπε και δάκρυσε

- Θα σε θυμάμαι για πάντα χαζέ!!!! Δεν θέλω να σε χάσω και σαγαπω πολυ να το θυμάσαι!!!

- Και εγώ!!! Της ειπε και την πήρες σφιχτή αγκαλια και την φίλησε!!

- Πρέπει να φύγω... Είπε η Helen δακρυσμένη

- Το Σάββατο σε περιμένω στα γενεθκιά μου.

- Ωραια θα είμαι εκεί!!! Του ειπε η Helen και τον αγκάλιασε για τελευταία φορα!

Ετσι η Helen έφυγε και το Σαββατο πηγε στο πάρτυ του Geoff. Εκει ηταν ολα τα παιδια!!! Περάσανε ολοι υπέροχα και αυτο το πάρτυ νομίζω θα τους μεινει αξέχαστο.

Περιμένω comment σας!!! Παραλίγο να το ξεχάσωωω.

SOS:

Επειδή δίνω εξετάσεις για πτυχίο στα Αγγλικά και ξεκινάνε και οι εξετάσεις του σχολείου δεν ξέρω αν θα ξανα ανεβάσω ιστορία. Αν όμως τα καταφέρω θα ανεβάσω σας το υπόσχομαι. Καλή επιτυχία σε όσες δίνετε εξετάσεις λοιπόν!!! Φιλάκια 💞😃💝😘😘😘😘

Summer love❤️Where stories live. Discover now