Summer love❤️

184 13 3
                                    

Το Part 1 της ιστορίας μου τελείωσε με τα γενεθλια του Geoff... Απο τωρα αρχίζουν νέες περιπέτειες που ειμαι σιγουρη οτι θα σας συναρπάσουν♥️

Part 2

Μετα απο ενα υπέροχο και γεμάτο αναμνήσεις καλοκαιρι σιγα σιγα ηρθε και το φθινόπωρο όπου ολα όπως φαίνεται αλλάζουν, κάποιες φορες προς το καλο και άλλες προς το κακο... Θα έλεγα οτι ισως ο Geoff δεν τηρεί αυτα που ειχε πει.

Όπως ειδαμε ο Geoff και η Helen είχαν δεθει παρα πολυ και ετσι συνέχιζαν να ειναι. Ο Geoff μίλαγε συνεχεια μέσω FB με την Helen όπου της έλεγε ολα τα προβλήματα του και ζητούσε συμβουλές απο την Helen ορισμένες φορες. ( Για να μην σας ζαλίζω με τις λεπτομέρειες η Helen και ο Geoff μιλούσαν πολυ τρυφερά μεταξύ τους, μπορείτε να φανταστείτε πως.) Βλεποντουσαν καθε Κυριακή στο γήπεδο αφου και οι δυο ηταν στους αγώνες της τοπικής ομάδας. Μιλαγανε για μιση ωρα αφου δεν υπήρχε και αρκετός χρονος αλλα έστω και αυτο το λίγο σήμαινε πολλα για την Helen, η οποια μαλλον ηταν ερωτευμένη με αυτα τα πανέμορφα γλυκα ματακια που οταν την κοιταγαν έσπαγε η καρδια της και αυτο το προσωπάκι που οταν την αντίκριζε ελαμπε απο το υπέροχο χαμογελο του!!! Μια μερα η Helen δεν πηγε στο γήπεδο γιατι την επομενη μερα έγραφε διαγωνισμα Ιστορια και ο Geoff ξαφνιάστηκε διότι δεν ειχε χάσει ποτε αγώνα και ετσι της έστειλε μηνυμα.

- Εισαι καλα; Γιατι δεν ηρθες σημερα στον αγώνα; Την ρώτησε ο Geoff

- Ναι μια χαρά ειμαι αν και λίγο αγχωμένη. Δεν ηρθα στον αγώνα γιατι αυριο γράφω διαγωνισμα Ιστορίας. Του απάντησε η Helen χαρούμενη που ο Geoff νοιάστηκε για εκείνη.

- Δεν το ηξερα. Καλη επιτυχία φίλη μου αν και δεν σε φοβαμαι εσενα!!! Της απάντησε με μια ανακούφιση αφου βεβαιώθηκε οτι ηταν καλα.

- Σε ευχαριστω πολυ boy. Τα λεμε καληνυχτα παω να κανω μια επανάληψη! Φιλακια 😘

- Φιλακια μικρη μου ❤️😘

Αυτο το " μικρη μου" ηταν τοσο όμορφο οταν το άκουγε απο τα χειλακια του...

Μετα απο πολυ καιρο μπόρεσα και σας ανεβασα κατι μικρο για να δείτε πως θα ειναι το Part 2 της ιστορίας μου. Ελπιζω να σας αρεσει. Vote και Comment!!!! Δεν ξερω αν θα ξαναμπορεσω να ανεβασω σύντομα νεο κεφάλαιο γιατι ειναι παρα πολυ πιεσμένο το προγραμμα μου και γι"αυτο και δεν υπόσχομαι σύντομα νεο κεφάλαιο... Kisses 😘 see ya ❤️

Summer love❤️Where stories live. Discover now