Μετά από πολλές σκέψεις για το νεο και μεγάλο κεφάλαιο, μπορω να πω οτι ειμαι έτοιμη για να το ανεβασω!
Ο Geoff για να κανει την Helen να ζηλέψει τα φτιάχνει με την Ρούλα(όμορφη κοπέλα η οποια δούλευε στο μπαράκι που συχναζαμε). Η Helen αρχίζει και ζηλευει και απο χαζομάρα της μια μερα του γνωρίζει την πρώην κολλητή της, την Αννα!
Ο Geoff την δέχτηκε στο FB και εκείνη άρχιζε να το στέλνει μηνύματα τα οποια μια μερα έπεσαν στα χέρια της Helen και εγινε ο ΧΑΜΟΣ!
Ομως κατι θα αλλαξει πολλα πραγματα!! 😃
~Κεφάλαιο 6~
Μετα απο μισο μηνα περίπου ολα ειναι υπέροχα μεχρι να μπει η Ρουλα στην ζωή του Geoff ο οποίος μετα απο την συνάντηση του Ρικου και της Helen τα φτιάχνει μαζι της. Οταν η Helen το μαθαίνει καταλαβαίνει οτι ολα αυτα γίνονται για καποιο λογο και προσπαθεί να μάθει τον λογο. Ετσι μιλάει με τον Geoff。
- Geoff πες μου την αληθεια. Αληθεια την αγαπάς την Ρούλα; Τον ρωτα η Helen με αγωνία.
Ο Geoff την κοιτα μεσα στα μεγάλα και κάστανα ματια της και μετα απο κάποια λεπτά της απαντα δυστακτηκά.
- Ναι Helen την αγαπω.
- Αυτο ήθελα να μαθω. Ελπιζω να εισαι ευτυχισμένος με αυτη την επιλογή σου! του ειπε η Helen και έφυγε βουρκομενη
Ο Geoff την αρπάζει απο το χερι και την παιρνει αγκαλια. Χαϊδεύοντας της τα μαλλια και πειραζοντας της στην κοιλιά,όπως συνήθιζε να κανει, της εκμυστηρεύτηκε κάποια πραγματα που σόκαραν την Helen.
- Εχω ερωτευτεί μια μικρότερη απο εμενα. Την γνώρισα πρόσφατα και ειμαι διαθετημενος να τα δωσω όλα γι"αυτη. Θα μπορέσεις να με βοηθήσεις για να τα φτιαξω μαζι της;
- Τι;;;; Ποια ειναι αυτη την ξερω; Τον ρώτησε η Helen σοκαρισμένη
- Ναι την ξερεις και πολυ καλα!! Της ειπε ο Geoff γεμάτος χαρά
- Ποια ειναι;
- Δεν μπορω να σου πω τωρα... Ισως οταν ειμαι έτοιμος. Άλλωστε τωρα εχει σχεση με την Ρούλα.
- Α ναι η Ρούλα... Ειπε η Helen γεμάτη απο απογοήτευση.
Μετα απο κάποιες ωρες η Helen μίλαγε με την Αννα. Τοτε κανει ενα μεγάλο λάθος και της γνωρίζει τον Geoff. Χωρις να χάσει την ευκαιρία η Αννα την επομενη μερα επισκέφτηκε την Helen και "γνώρισε" τον Geoff. Μετα απο αυτο η Αννα έστειλε έτοιμα φιλίας στον Geoff, ο οποίος της δέχτηκε, και άρχισε να του στέλνει μηνύματα: Αγαπη μου, μωρο μου και τετοια! Ώσπου μια μερα η Helen εχει το κινητο της Αννα και καθώς έβλεπε κατι στο FB μπαινει καταλαθως στα μηνύματα και αρχίζει να διαβάζει τα μηνύματα του Geoff μαζι με την Αννα. Η Helen εξοργισμένη γιατι κατάλαβε οτι η κολλητή της ηταν δυπροσωπη τσακώνεται άγρια μαζι της.
- Τι ειναι αυτα Αννα;
- Ε να τιποτα.
- Τιποτα ε;; Θα φας πολυ ξυλο ετσι και ξανα πλησιάσεις τον Geoff
- Χαχα σιγα που θα με δειρεις κιόλας. Άλλωστε τι σε νοιαζει; Γκόμενος σου ειναι;
- Α δεν σου τα ειπα; Τα εχουμε φτιάξει εδω και 2 μερες. Γι"αυτο μακρια απο εμενα και τον ιδιο. Δεν θελω τετοιες φιλες.
- Οπως θες!!
( εχει κιαλλα αλλα βαριεμαι να σας τα γράψω)
Ο Geoff μαθαίνει τον τσακωμό της Helen με την Αννα και κάθεται να συζητήσει μαζι της!
- Γιατι τσακωθηκες με την Αννα;
- Γιατι σου έστελνε μηνύματα!
- Ε και; Τι σε νοιαζει εσενα; Ή μηπως σε νοιαζει; Γιατι εγω αλλα εμαθα
- Ναι με νοιαζει και πολυ μάλιστα.
- Το εχω καταλάβει οτι σε νοιαζει. Και εμενα με νοιαζει τι κανεις, με ποιον εισαι και γενικά οτι εχει σχεση με εσενα.
- Τι;
Και χωρις καλα καλα να καταλάβει η Helen τι γινεται ο Geoff την ειχε αγκαλια και την φιλούσε και αυτη την φορα οχι στο μάγουλο αλλα στο στόμα...
Αυτό ήταν το Κεφάλαιο 6.Λόγο Πάσχα θα αργήσει το Κεφάλαιο 7. Ελπίζω να σας αρέσει
Εσείς τι πιστεύετε ότι θα γίνει μετά; Περιμένω comment σας. Φιλάκια πολλά. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα. Να περάσετε όμορφα με τα αγαπημένα σας άτομα ❤️💋😘