Summer love ❤️

327 19 8
                                    

Κεφάλαιο 3.

Για να μην σας κουράζω θα σας παραλείψω τις υπόλοιπες μέρες και έτσι πάμε ενα μήνα μετά να δουμε τι θα γίνει. Ενα μηνα μετα όλα είχαν παρει ενα καλο δρόμο και μετα απο κάποια πραγματα ο Geoff έρχεται πιο κοντα με την Helen.

Ένα βράδυ ο Geoff ηταν πολυ στεναχωρημένος που εκανε την Helen να απορρισει με την συμπεριφορά του γιατι πλέον δεν ειχε ορεξη ουτε να τσακωθει μαζι της. Έτσι, τον πλησίασε και του ζητησε να μιλήσουν.

- Geoff είσαι καλά; Ανυσηχω! ειπε η Helen

- Οχι δεν ειμαι καλα. Της ειπε

- Θες να μου πεις τι έγινε;

- Ναι. Άκου θελω να κοιτάξεις τον ουρανό και να μου πεις αν σου λείπει κάποιος που θα ηθελες να ειναι διπλα σου αυτη την στιγμη.

Η Helen κοίταξε τον ουρανό όπου ειχε αμέτρητα αστέρια και δακρυζοντας του ειπε:

- Ναι θα ήθελα να ηταν εδω καποιο άτομο. Εσυ; Τον ρώτησε με ματια δακρυσμενα.

- Ναι και εγω θα ήθελα να ηταν εδω οι παππούδες μου. Εσενα ποιος σου λείπει; Δεν θελω να κλαις ομως ενταξει; Της ειπε με ματια και αυτος δακρυσμενα

- Θα ήθελα να ηταν εδω ο Μπαμπας μου. Του ειπε κλαιγοντας.

Ο Geoff σοκαρισμένος με αυτο που άκουσε παιρνει αγκαλια την Helen και προσπαθεί να την παρηγορήσει χωρις μεγάλο αποτέλεσμα γιατι η Helen έκλαιγε.

- Μικρη σταματά να κλαις γιατι με στεναχωρεις οταν εισαι ετσι. Θα ειμαι διπλα σου ρε μικρη μου και δεν θα αφήσω να σε πειράξει κανένας στο υπόσχομαι. Της ειπε ο Geoff κρατοντας την σφιχτά στην αγκαλια του!

- Σε ευχαριστω για όλα πραγματικά Geoff και θα ειμαι ΠΑΝΤΑ διπλα σου να το θυμάσαι.

Μετά απ"ολο αυτό ο Geoff και η Helen επέστρεψαν στην παρέα με τα υπόλοιπα παιδια και προσπάθησαν να αποφύγουν τις ερωτήσεις που τους έκαναν τα παιδια οταν τους ειδα δακρυσμενους.

Η ώρα πέρασε και σχεδόν ολα τα παιδια της παρέας επέστρεψαν στο σπιτι. Οι μόνοι που δεν είχαν φύγει ακομα ήταν ο Geoff, η Helen, η Τζω, ο Tom και κάποιοι ακομα.

- Παμε παιδια; Λεει η Τζω

- Ναι παμε γιατι πέρας η ωρα. Λεει η Helen

Στον δρόμο ο Geoff κοιταγε τα αστέρια και ξανα δάκρυσε. Η Helen και η Τζω τον πλησίασαν και προσπάθησαν να τον κάνουν να νιώσει καλα.

- Geoff σκέψου οτι τα άτομα που μας λείπουν και δεν μπορούμε να τους εχουμε κοντα μας ειναι τα πιο λαμπρά αστέρια στον ουρανό και ειναι οι φυλακές άγγελοι μας γι"αυτο μην στεναχωριεσαι γιατι θα παθει τιποτα σε παρακαλω. Του ειπε η Helen δακρυσμενη.

- Helen το ξερω αλλα δεν μπορω να το ξεπεράσω τοσο εύκολα γιατι μπορει να φαίνεται οτι ειμαι ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ αλλά στην πραγματικοτητα ειμαι πολυ ευαίσθητος όπως και εσυ. Της ειπε.

- Παιδια ολοι θα ειμαστε διπλα και στους δυο σας αλλα σας παρακαλω μην στεναχωριεστε. Μας ειπε η Τζω

- Ας το Ληξουμε εδω το θεμα. Ειπε ο Geoff

Μετα απο ολα αυτα έφτασαν στο σπιτι της Τζω τα παιδια και άφησαν την Τζω και μετα ο Geoff πηγε την Helen στο σπιτι της. Σε ολο το δρόμο ο Geoff ηταν σιωπηλός.

- Geoff καληνυχτα και ευχαριστω για ολα. Θελω μια χαρη απο εσενα. Δεν θελω να σε ξαναδώ να κλαις σε παρακαλω. Του ειπε η Helen σφίγγοντας το χερι του.

- Ξερεις κατι Helen εγω πρεπει να σε ευχαριστήσω γιατι με συμβούλεψε και ας εισαι μικρότερη και εισαι διπλα μου οταν σε χρειάζομαι. Της ειπε και την πήρε αγκαλια.

Ο Geoff κοίταξε την Helen που ηταν δακρυσμενη και είχαν κοκκινισει λίγο τα ματια της και πριν φύγει της χάιδεψε τα Μαγούλα, όπως συνήθιζε να κανει και μετα της χαμογέλασε και έφυγε! Η Helen πηγε για ύπνο αλλα δεν μπόρεσε να κοιμηθεί γιατι ανυσηχουσε για τον Geoff!!

Ελπίζω να σας αρέσει! 😃 Περιμενω comment σας! Φιλάκια 💝💜

Summer love❤️Where stories live. Discover now