Summer love❤️

110 11 2
                                    

✔️ Κεφάλαιο 15 ✔️

Στην ζωή τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Όλα συμβαίνουν για κάποιο ή κάποιους λόγους που ίσως ποτέ να μην μάθουμε. Ούτε η γνωριμία του Gale και της Helen πιστεύω ήταν τυχαία γιατί μέσα από αυτή την γνωριμία σιγά σιγά γεννήθηκε ένας μεγάλος έρωτας. Και όπως λένε τους μεγάλους έρωτες ή τους ξεχνάς δύσκολα ή δεν τους ξεχνάς ποτέ!
Τα δύο ερωτευμένα παιδιά περνάνε μια δύσκολη περίοδο στην σχεση τους και αυτο επειδη συνεβει αυτο με την Alex, πρώην κοπέλα του Gale. Παει μια βδομάδα που η νεαρή Helen δεν εχει μιλήσει με τον νεαρό Gale. Οι προσπάθειες του Gale για να ερθει σε επικοινωνία μαζι της ηταν πολλες αλλα η ιδια δεν επιθυμούσε να ακούσει τον ιδιο μα ουτε και τις δικαιολογίες που θα της έλεγε. Η καημενη τον αγαπούσε παρα πολυ αλλα καθημερινά γέμιζε με ερωτηματικά για αυτο που εγινε εκείνη την ημερα. Αραγε υπεύθυνος ηταν εκείνος και είχε κρυφτεί σχέση με την Alex ή απλα η Alex ζηλεύε που τον έβλεπε με κάποια αλλη και ηθελε να διαλύσει αυτη την σχεση;; Η Helen θλιμμένη και πικραμένη ζητησε την γνώμη μια φίλης της της Κάτιας η οποια γνώριζε τα παντα για την σχεση των δυο παιδιών και ηταν παντα διπλα στην Helen οτι και να ηταν αυτο!!
- Κατια τι με συμβουλεύεις να κανω;;
- Κοιτα να δεις. Σε καταλαβαίνω απόλυτα και καταλαβαίνω και γιατι αντιδράς ετσι αλλα ειμαι σιγουρη πως καταβαθως ξερεις και η ιδια πως ισως να μην φταιει αυτος γιατι γνωρίζουμε πως η συγκεκριμένη κοπέλα εχει άθλιο χαρακτήρα και θα εκανε τα παντα για να καταφερει τον σκοπο της!!
- Ισως εχεις δίκιο αλλα με πλήγωσε ολο αυτο και νιωθω πολυ χάλια.
- Σε νιωθω αγαπη μου. Της ειπε η Κατια και την αγκάλιασε
- Εχεις κανενα νεο του;
- Ναι χθες με πηρε τηλέφωνο και μου ειπε πως ειναι πολυ χάλια και φοβάται πολυ για σενα.
- Τι φοβάται;;
- Φοβάται μην κανεις κακο στον εαυτο σου. Σαγαπαει απλα ισως δεν ξερει τον κατάλληλο τροπο να στο δείξει.
- Τι προτείνεις να κανω;;
- Οταν σε ξαναπάρει τηλέφωνο ή σου ξανα στειλει μηνυμα συζητήστε αυτο που εγινε και ολα θα πανε καλα!!
- Ελπιζω να πανε ολα καλα!! Φιλακια θα τα πουμε μετα...

Oι βασανισμοί της Helen όμως δεν σταμάτησαν εδώ εφόσον η νεαρή μας πρωταγωνίστρια είναι γεμάτη τύψεις γιατί θεωρεί πως φέρθηκε πολύ άσχημα στον νεαρό Gale.Το ίδιο και εκείνος! Ο Gale ήταν σε απόγνωση και πολύ θλιμμένος. Δεν πίστευε αλλά ούτε καν φανταζόταν πως τα πράγματα θα έφταναν κάποια στιγμή σε αυτό το σημείο. Μετά απο ώρες σκέψεις και προβληματισμού και απο τις δύο πλευρές ο Gale κάνει ακόμα μια προσπάθεια για να μιλήσει με την Helen, η οποία ήταν επιτυχημένη εφόσον του απάντησε. Ο Gale πλυμμηρισμένος απο πληθόρα συναισθημάτων μιλάει στην Helen:

- Κοριτσάκι μου πως είσαι? την ρωτάει ο Gale γεμάτος ευτυχία

- Προβληματισμένη θα σου έλεγα αλλά το σκέφτηκα και πήρα μια απόφαση σχετικά με εμάς!

- Τι απόφαση? την ρωτάει συγκλονισμένος και ανυπόμονος να μάθει

- Κοίτα, με όλο αυτό έγινα χάλια και γέμισα ερωτηματικά για τον λόγο που συνέβει αυτό. Στην αρχή πίστευα πως είχες κρυφά σχέση μαζί της όμως μετά σκέφτηκα λογικά και αναθεώρησα. Ίσως να μην φταις εσύ αλλά να το έκανε η ίδια με δικιά της πρωτοβουλία θέλοντας να χαλάσει αυτό που είχαμε.

- Δηλαδή για να καταλάβω, αυτό σημαίνει πως με συγχωρείς??

- Ναι σε συγχωρώ!!!

- Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαρούμενος και ανακουφισμένος είμαι μετά απο αυτά που μου είπες!!

- Χαίρομαι που είσαι καλύτερα. Αλήθεια αυτές τις μέρες τι έκανες??

- Πήγαινα στην δουλειά, μετά σπίτι και δύο βράδια ήρθα να σε βρω στο στέκι μας αλλά δεν ήσουν και έκατσα με τα παιδιά. Θέλω να ξέρεις όμως πως ήμουν πολύ χάλια αυτές τις μέρες γιατί δεν ήσουν μαζί μου και δεν σε έβλεπα. Μου έλειψες πολύ και δεν θέλω με τίποτα να σε χάσω ρε χαζό!!! Να φανταστώ και εσύ έτσι και χειρότερα ήσουν.

- Ήμουν χάλια! Λυπάμαι για ότι συνέβει. Δεν θέλω να ξανατσακωθούμε. Και εμένα μου έλειψες. Θα έρθεις κάτω το βράδυ? Θα βγούμε με τα παιδιά.

- Εννοείται πως θα έρθω!! Αχ πόσο μαρέσει να μου το λες αυτό <3

- Φιλάκια πολλά!!!

~Ελπίζω να σας άρεσε το νέο part!! Περιμένω comments guys!!! Kisses :* See yaaa <3~

Summer love❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora