You are the only one for me (18+) - Kai

952 39 6
                                    

Este a zecea oara cand il sun si in sfarsit imi raspunde:

-Oppa, ce tot faci de nu imi raspunzi la telefon?

-Eram cu baietii in studio. Stii ca nu pot sa iti raspund cand lucrez. il aud spunandu-mi pe un ton care nu mi-a placut, parea enervat de faptul ca il tot sun.

-Pai aseara mi-ai spus ca azi nu ai repetitii.

-M-a sunat managerul de dimineata si m-a chemat la studio. Ce era sa fac? spune deja pe un ton chiar nervos

-Bine, gata te las. Suna-ma cand poti. Te iubesc, oppa.

-Si eu, Andreea. Vorbim mai tarziu. si cu asta mi-a inchis.

Ma intristeaza cand face asa, dar il inteleg. Stiu ca pe primul loc este cariera lui chiar daca nu sunt ok cu asta, accept. Este abia 10am si nu stiu ce sa fac, probabil nu il voi vedea nici azi, cand se duce la studio sta acolo pana seara tarziu. Uitandu-ma cand pe un perete, cand pe altul, intinsa in patul meu, m-am gandit sa imi sun cel mai bun prieten si sa ma vad cu el. Si el este intr-o trupa, dar el stiu sigur ca astazi are zi libera si ca mereu isi face timp pentru mine. Il cunosc inca de la gradinita si el a fost mereu aici pentru mine. Cand sa vreau sa ii caut numarul in telefon, acesta incepe sa vibreze. Se pare ca mi-a luat-o inainte, era el, cel mai bun prieten al meu, Kai.

-Oppa! Tocmai voiam sa te sun. Ce faci?

-Bine, Andreea. Abia ce m-am trezit si voiam sa stiu daca ai ceva de facut azi. Nu ne-am mai vazut de o saptamana si in sfarsit am zi libera si vreau sa te vad. Sau te vezi cu Key hyung astazi?

Asta este unul din motivele care ma asigura ca este cel mai bun prieten al meu si ca pot avea incredere in el. De fiecare data cand are zi libera si nu pleaca acasa, vine si isi petrece timpul liber cu mine. Iar eu nu ma plictisesc niciodata de compania lui. De mai bine de 10 ani este alaturi de mine si stiu ca pot conta pe el in orice situatie m-as afla.

-Key oppa este la studio astazi deci ne putem vedea. Chiar voiam sa te sun ca sa iti spun sa vii la mine.

-Perfect. Fac repede un dus, mananc si pornesc catre tine.

-Fa doar dus. Iti pregatesc eu de mancare.

I-am inchis si am pornit spre bucatarie pentru a pregati micul dejun. Am facut mancarea lui preferata si dupa m-am dus in sufragerie la TV pentru a-l astepta. Nu am asteptat nici 10 minute ca a ajuns. Am mancat impreuna, m-am dus si eu sa fac repede un dus si sa ma schimb pentru ca inca eram in pijamale si dupa am pierdut vremea prin casa pana pe la 3pm si dupa ne-am gandit sa mergem sa ne intalnim cu Sehun si Baekhyun. A fost o zi foarte buna chiar daca nu am reusit sa ma vad cu Key, am ajuns acasa cu zambetul pe buze si asta datorita lui Kai si colegilor lui de trupa.

Cand m-am bagat in pat m-am gandit sa il sun pe Key sa vad daca a ajuns acasa, este 1am, probabil ca a ajuns. L-am sunat dar nu a raspuns asa ca am mai sunat o data. De data asta mi-a raspuns o vocea straina, o voce feminina care mi-a spus ca el nu poate raspunde acum si mi-a inchis. Poftim? Cine e asta? Se auzea foarte mult zgomot si muzica era data foarte tare. Unde dracu este? De fapt, de ce ma mai intreb? Sigur este in club, dar cine este aia care a raspuns la telefonul lui? L-am sunat pe Kai si l-am chemat repede la mine. Imediat cum a ajuns i-am spus ce tocmai s-a intamplat si am pornit cu el catre clubul pe care stiu ca il frecventeaza Key cel mai des. In sinea mea stiam deja despre ce este vorba, dar nu voiam sa cred. Trebuie sa vad asta cu ochii mei. In mai putin de 20 de mintue am ajuns si exact cand sa intram pe usile mari ale clubului, il vad pe Key iesind de acolo beat mort , sprijinindu-se de o fata care nu parea tocmai o simpla fata draguta din club care s-a oferit sa il conduca la un taxi. Cand m-a vazut a ramas blocat la mine, imediat impingand-o pe respectiva fata de langa el, parca si trezindu-se din betie.

Kpop Oneshots! (ÎNCHIS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum