Just a wager?(18+) -Key

426 23 2
                                    

-Un pariu? Toul a fost un pariu? am tipat socata la el, lacrimile incepand sa imi curga pe obraji.

-Asculta-ma pana la sfarsit! Lasa-ma sa vorbesc.

- Nu! Nu mai vreau sa te vad niciodata!

Am fugit mai nervoasa ca niciodata spre iesire si nu m-am oprit pana nu am ajuns acasa. Ploua ingrozitor dar nu-mi pasa. Era ger dar nu imi pasa. Nu puteam sa simt frigul ce imi ingheta corpul si ploaia ce ma uda din cap pana in picioare. Nu puteam sa cred ca el mi-a facut asta, singurul in care mi-am pus increderea, singurul care m-a facut sa ma indragostesc ca o proasta, singurul care m-ar fi facut sa calc pe toata lumea doar pentru a-l avea langa mine.

*FLASHBACK*

-Un 'Sex on the beach' te rog. I-am spus barmanului dragut din club sa imi aduca...din nou. Este cam al 6lea cocktail pe care il beau, dar nu prea imi pasa. Dintre toti prietenii mei, eu tin cel mai bine la bautura si din cauza asta nu ma imbat prea des. Niciodata nu tin cont de nimic si in cap am doar distractie. Sunt populara, am bani, sunt frumoasa si la scoala ma descurc foarte bine. Ce imi lipseste? Ei bine, nimic. Prietenele mele ma tot cicalesc la cap ca am nevoie de iubire, ca am nevoie de o relatie, ca am nevoie sa ma indragostesc. Eu una nu simt nevoia de asta. Ele toate au relatii destul de serioase si probabil din cauza asta se gandesc ca am si eu nevoie de asta. Dar nu, nu e asa. Sunt foarte multumita de viata pe care o am acum. Uitandu-ma in jur la toate lumea cum se distreaza, am fost trezita din gandurile mele de unul din cei mai buni prieteni ai mei, Taemin. Eu si Taemin suntem prieteni inca de la gradinita, a fost mereu langa mine si stiu ca mereu va fi. M-am uitat la el multumindu-i in mintea mea ca e mereu cu mine, dupa ducandu-ma cu el pe ringul de dans alaturi de prietenii nostrii. Am dansat si am dansat, am baut si am baut din nou, am ras, am vorbit cu toata lumea dar nu era complet. In fiecare iesire in club trebuie sa am si eu pe cineva cu mine, nu? Prietenele mele pleaca cu iubitii lor, Taemin are si el o iubita pe care nu o poate neglija din cauza mea si pana la urma, sunt o adolescenta normala. E normal sa vreau distractie, nu? Inca nu am gasit pe nimeni in seara asta si deja incepeam sa ma plictisesc. Din cauza ca de fiecare data cand vin in club sunt vazuta cu un diferit baiat, lumea crede despre mine ca sunt o usuratica. Bine, asta cred si spun tuturor doar fetele geloase pe mine sau baietii pe care i-am refuzat. Normal, "cand vulpea nu ajunge la struguri, spune ca sunt acrii'. Dar nu prea imi pasa de asta, de fapt chiar ma amuza sa aflu de la altii ce fac si cu cine umblu.

Este deja 2am si eu nu stiu ce sa mai fac. Cativa deja au plecat si restul sunt pierduti prin colturile intunecate ale clubului. M-am gandit sa plec dar cand sa ies din club, a ajuns unul dintre cei mai populari si frumosi baieti din liceu, Kai, si bineinteles unul dintre cei mai buni prieteni ai mei. Se pare ca e cu Sehun si inca un baiat pe care nu il stiu, sigur nu este din liceul nostru. Nu stiu cine e dar aveam de gand sa aflu pentru ca e al dracu de frumos si sexy.

-Kai oppa! Ce faci? M-am dus la Kai, luandu-l in brate, urmand apoi Sehun.

-Rovy, eram sigur ca dau de tine aici. Uite am venit sa fac ce faci si tu, sa ma distrez.

-Ei bine eu nu prea ma distrez, chiar voiam sa plec. E cam plictisitor in seara asta.

-Lasa ca am ajuns eu aici. imi spune Kai punandu-si mana in jurul taliei mele, indreptandu-ne catre bar. Kai este unul din baietii cu care "pierd vremea" din cand in cand. Orice fata il vrea macar o data pe Kai si multa ura o primesc si din cauza ca eu sunt prietena buna cu el si ca nu l-am avut doar o singura data.

Se pare ca seara incepe abia acum. Intr-adevar dupa ce a venit Kai, atmosfera s-a schimbat si a inceput distractia. Am inceput sa beau din nou si sa dansez. Timpul a inceput sa treaca mult mai repede. Asa este mereu, cand te distrezi timpul zboara fara sa iti dai seama.

Kpop Oneshots! (ÎNCHIS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum