Let's be together (18+) - Suho

441 20 7
                                    

- Noi vom merge in club deseara. le spune Suho parintilor nostrii cu care suntem in vacanta de cateva zile. Parintii nostri sunt cei mai buni prieteni inca de cand erau in liceu, asa ca am trait langa Suho de cand eram mica, imi era cea mai apropiata persoana. Ne-am retras fiecare in camera sa pentru a ne pregati sa iesim. Pentru inceput mi-am facut un dus si mi-am luat halatul pe mine in timp ce imi cautam ceva de imbracat. Doua maini se infasoara in jurul meu si ma strange puternic intr-o imbratisare.

- Oppa, ce faci aici? Daca te vad ai nostrii... ma panichez eu intorcandu-ma cu fata la el, insa ma ia din nou in brate.

- Doar imi era dor de tine. imi spune uitandu-se la corpul meu, halatul incepand sa mi se deschida asa ca il trag bine pe mine, iar el ranjeste spre mine. Asteapta-ma afara, voi fi gata repede. il imping eu spre iesire avand senzatia in continuare ca unul din parintii nostrii va intra pe usa. A plecat nu inainte de ma saruta si am putut respira usurata ca nu am fost prinsi. Cu totii stiau ca eu si Suho oppa suntem cei mai buni prieteni insa de mai bine de jumatate de an, noi suntem mai mult de atat si nu spunem nimanui acest lucru deoarece probabil nici noi nu suntem pregatiti sa spunem asta. In primele cateva luni de cand ne-am sarutat pentru prima data, de atunci facand acest lucru mereu, am avut si alte persoane cu care faceam acest lucru, el chiar avea o iubita, insa in ultima perioada amandoi am fost singuri, nu am mai avut pe nimeni inafara de el pentru ca nu aveam nevoie. Am reusit sa fiu gata foarte repede, imbracand o rochita simpla pe corp si mi-am aplicat repede machiajul, fiind foarte buna la asta.

- Ahh, te vad mereu doar asa elegant. ii spun lui Suho aranjandu-i gulerul de la camasa.

- Trebuie sa fiu prezentabil mereu, pentru functia pe care o am. imi spune cu aerul sau de copil ingamfat, iar eu il imping dandu-mi ochii peste cap. De un an el a preluat compania tatalui sau, nu pentru ca tatal sau nu ar putea sa o conduca in continuare, nu avea mai mult de 50 de ani, insa Suho mereu a fost cel mai descurcaret, matur si plin de initiativa baiat pe care l-am cunoscut. Tatal sau a avut foarte mare incredere in el si imediat ce a terminat de facut universitatea, a trecut compania pe numele lui.

- Vei putea sa stai cu noi pana vineri, oppa? ma plang eu punandu-mi capul pe umarul sau in timp ce bratele imi sunt in jurul mainii sale.

- Cred ca maine plec. imi spune incet, iar eu oftez adanc. Era ultima seara in care puteam petrece impreuna si intr-un loc unde nu ne cunostea nimeni, fiind in America. Am consumat foarte mult alcool asa ca am dansat toata noaptea, ne-am sarutat peste tot ajungand chiar si in baie.

- La dracu. Haide acasa! imi spune Suho dupa ce aproape ma dezbraca in una din cabinele baii. Imi trag fermorul rochitei si il urmez. Am luat un taxi ca si la venire, asa ca in 10 minute am ajuns. Mergem la mine in camera. imi spune fiind foarte grabit, iar eu doar il urmez pentru ca il voiam asa de tare. Dupa ce inchide usa camerei vine spre mine aruncandu-si sacoul iar eu il opresc imediat ce imi baga mana in par si ma saruta.

- Nu. In seara asta vreau eu sa fac regulile. ii spun ranjind.

- Sunt doar al tau. Fa-mi ce vrei. imi spune aruncandu-se pe spate in pat.

- Ma gandeam ca femeile mereu patesc asta... dar barbatii de ce nu? spun siret, indreptandu-ma incet spre dulapul sau de unde iau doua prosoape.

- Ce vrei sa faci?

- O sa vezi. Ai spus ca pot sa iti fac ce vreau, corect? ma apopii de el urcandu-ma peste el in timp ce ii prin mainile de partea de sus a patului, iar el nu obiecteaza nimic desi la inceput a ras.

- Ahh, este incomfortabil. se plange el.

- Vezi cum ma simt? Trebuie sa te pedepsesc pentru multe in seara asta. Ii spun deschizandu-mi de una singura fermorul rochitei pe care o las sa cada in jos in timp ce il privesc pe Suho care isi musca buza de jos fara sa vrea. Ma urc din nou peste el deschizandu-i nasturi de la camasa in timp ce ma frec de membrul sau pe care deja il pot simti mai tare. Ii dau jos camasa si il sarut pe abdomen, de jos pana sus, apoi ajungand la buzele sale pe care incep sa le sarut, in timp ce mainile mele nu ii lasa abdomenul in pace si il ating cat pot de delicat iar el tresare din cand in cand.

Kpop Oneshots! (ÎNCHIS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum