- Nu m-ai ascultat asa ca vei fi pedepsita! ma ataca Kihyun impingandu-ma spre perete in timp ce imi plaseaza saruturi adanci in jurul gatului.
- Oppa, suntem in camera de asteptare! ma amuz eu in timp ce mainile sale sunt pozitionate pe fundul meu strangandu-l incet si ma opreste din vorbit lipindu-si buzele de ale mele, incepand sa le maseze usor, limba sa alunecand usor in gura mea, fiind o adevarata lupta pentru dominare, acum. Mainile sale se indreapta usor spre partea din fata, desfacandu-mi nasturii de la blugi. Oppa, stai! Cineva poate sa intre oricand aici. ma desprind repede din sarut si el pare deranjat de acest lucru.
- Am incuiat usa, stai linistita! Doar lasa-ma sa te fac sa te simti bine. imi spune el, in timp ce apuca bine blugii mei cu ambele maini si mi-i lasa in jos, el lasandu-se in jos odata cu ei pana ajunge in genunchi. Dupa ce imi indeparteaza blugii de pe mine ii arunca puternic lovindu-se de unul dintre scaune. Inca statea acolo, ranjind spre mine apoi uitandu-se spre lenjeria mea de culoare rosie pe care o indeparteaza usor, cu multa grija. El pentru mine nu era iubit, nu era un simplu prieten, pur si simplu nu exista un termen pentru relatia dintre noi, care este de acest fel inca de cateva luni. S-a intors la inaltimea mea sarutandu-ma salbatic, simtindu-ma stivita din cauza presiunii pe care mi-o provoca. Ii apuc usor tricoul de marginea de jos tragandu-l incet in sus pana i-l dau jos, el facand acelasi lucru imediat. Mainile sale se misca usor de pe talia mea spre spate, deschizandu-mi sutienul care pica incet, mainile sale sustinandu-mi acum sanii, masandu-i incet si jucandu-se cu ei lipindu-si buzele incet de ei, facandu-ma sa scot un mic geamat deoarece deja simteam placere. Nici nu am inceput se amuza Kihyun uitandu-se spre mine, ranjetul acela enervant fiind inca prezent pe fata sa. Si avea dreptate pentru ca odata ce a intrat in mine cu putere m-a facut sa gem puternic numele sau el ranjind satisfacut in continuare. Se misca atat de repede si chiar daca incercam sa nu scot un sunet deoarece eram intr-o camera de asteptare, nu puteam face asta. Deja era agitatie in jurul camerei asa ca am teminat mai repede si Kihyun grabindu-se m-a facut sa mor de durere si placere in acelasi timp. Ne-am luat hainele repede pe noi oferindu-mi inca un sarut adanc.
- Sa nu iti faci planuri pentru sambata deseara. ma atentioneaza el, deschizand usa, lasandu-ma pe mine sa ies prima.
- Dar trebuie sa ma vad cu Min Soo. il informez eu, el parand total impotriva raspunsului meu. Ii placea sa fie de multe ori foarte impunator cu mine, precum era un adevarat iubit si mereu ii cedam intr-un mod ce nu ma reprezinta pe mine. Era singurul care putea obtine orice, oricand de la mine si de multe ori ma nelinistea acest lucru.
- Nu poti lipsi. Starship organizeaza o petrecere, asa ca trebuie sa fii partenera mea. Cu Min Soo te poti vedea ziua urmatoare. imi spune si eu il aprob, oricum nu am putut merge impreuna in club de ceva timp deoarece a fost ocupat cu debutul, asa ca nu voiam sa ratez asta. M-a condus acasa dupa si-a contiunat drumul spre dormitoare.
~Kihyun~
- Ai intarziat deja. o cert pe Lee Ah imediat ce intra in club, vazand-o ca este foarte grabita aproape intrand in mine. Imi ofera un mic pupic pe obraz cerandu-si scuze, apoi merge inaintea mea spre masa noastra. Nu ma saturam sa ii privesc formele perfecte, talia perfecta, picioarele lungi si parul lung si drept ce i se revarsa pe spate, ea era femeia perfecta. Toate privirile au fost atintite asupra ei si deja o putea vedea pe Soyou cum o privea dezgustata pe Lee Ah spunandu-i ceva lui Jooyoung care era cu ea langa bar, insa acesta isi intoarce capul spre noi, zambind siret, desi Soyou parea foarte indignata. Niciodata nu a putut sa o vada cu ochii buni, probabil din cauza geloziei, insa celelalte fete din trupa se intelegeau foarte bine cu ea, in special Hyorin care isi face repede aparitia.
- Lee Ah!!! tipa ea imbratisand-o puternic. Ce ma bucur ca ai putut ajunge, nu te-am mai vazut de ceva timp. adauga ea zambind prietenoasa cum este de obicei. Am plecat de langa el, lasandu-le sa vorbeasca. Imi arunc privirea prin club fiind deja toata compania aici in plus acea trupa, UNIQ care acum sa spunem ca fac parte din familia noastra, asa ca odata ce ii observ ma indrept spre ei.