- Oppa, te astept de 30 de minute. ii spun eu oftand adanc dupa ce l-am asteptat la dormitoare pentru atat de mult timp, desi trebuia sa vina deja de la cumparaturi.
- Vrei sa iti cumpar ceva frumos? incearca sa para grijuliu pentru a nu mai fii suparata pe el.
- Nu vreau nimic. Doar vino mai repede. ii inchid telefonul lasandu-l pe masuta mica din fata mea.
- Este si Tao cu el, deja stim ca vor venii spre seara. se amuza Chanyeol, in timp ce isi facea ceva de mancare. L-am aprobat, deja stiind cum se comporta de obicei, el este mai rau decat orice fata pe care am intalnit-o cand vine vorba de moda. Spre surprinderea mea a ajuns destul de repede, majoritatea pungilor lor fiind tarate de Suho, asa ca ma duc sa il ajut. Uneori ma simt ca si cum ei ar profita de bunatatea lui, in acelasi timp de cardul lui si de faptul ca sunt maknae, atat de diabolici.
- Iaaa, ce copii! ii cert eu din priviri, Sehun luandu-si pungile sale fara a mai spune nici un cuvant, ba chiar afisand o fata de copil inocent. S-a dus spre camera sa asa ca am fost nevoita sa il urmez sarindu-i in spate, in timp ce il imbratisam foarte tare. Mi-a fost asa dor de tinee! ii spun, in timp ce el se opreste in loc.
- Da-te jos! Esti grea. imi spune el scurt.
- Iaaa! Ce ai spus? tip eu la el care nici nu ma baga in seama intrand in camera sa si aruncandu-si pungile pe jos intr-un colt, aproape de dressing. Eu il cert in continuare si ma trateaza la fel, dandu-si acum si jacketa jos si privindu-ma fara a schita nimic, foarte profund si serios. Cand dintr-o data ma ia in brate sarutandu-ma brutal, limba sa alunecand usor in gura mea, jucandu-se cu a mea. Imi era atat de dor de saruturile sale si de mana sa care mereu era pozitionata in parul meu in timpul sarutului, transmitandu-mi fiori prin tot corpul.
- Stai. Sunt suparata pe tine! ma desprind eu repede din sarut amintindu-mi ca a fost un nesimtit.
- Vrei sa iti spun ca mi-a fost al naibii de dor de tine? ma intreaba provocator privindu-ma atat de intes, fiind foarte aproape de el, corpurile noastre fiind practic lipite una de cealalta. Dau din cap incet ca da, el sarutandu-ma din nou in timp ca abia apoi sa fiu impinsa incet spre pat lasandu-ma usor in jos, in timp ce el se aseaza peste mine, fara a ne despratii din sarut.
- Mi-a fost foarte dor de tine, de buzele tale, de gatul tau, de corpul tau, de tot. imi spune incet atingand incet fiecare loc enumerat. Ma face sa ii zambesc de aceasta data, insa il lovesc peste umar stricand imediat momentul.
- Da-te de pe mine! Esti greu. ii raspund cu aceiasi moneda, in timp ce el are exact aceiasi reactie pe care am avut-o si eu. Dandu-mi seama ca am fost foarte amuzanta, insa eu nu am putut juca atat de bine, incepand sa rad si continuand cu o mica bataie specifica noua in care am inclus tot ce era in prejma noastra.
- Din nou? il aud pe Chanyeol ofand din dreptul usii pe care o uitasem deschisa.
- Ce este? Esti gelos? incepe Sehun sa se prosteasca strangandu-ma puternic in bratele sale mari, de parca voia sa ma protejeze de Chanyeol.
- Haide-ti la masa. spune Chanyeol dandu-si ochii peste cap. Starea lui nu era deloc buna zilele acestea, ce s-a putut intampla cat au fost in China? El mereu este cel mai energic, sau nu, nu il poate intrece pe Baekhyun. Il intreb pe Sehun ce s-a intamplat cu el si se pare ca nici el nu avea nici o idee. In bucatarie era foarte mare galagie, baietii batandu-se efectiv pe mancare, in special pe carne. Sehun ca de obicei m-a ajutat sa prind putina mancare, amuzandu-ma cum se certau intre ei pentru cine ia primul. Auzind replici precum "Sehun, nu te mai urca pe masa! Xiumin nu primesti ultima bucata de carne daca ma privesti asa! Baekhyun nu mai vorbii atat de mult. Tao vei devenii obez daca continui sa manaci asa mult." Totul era mereu amuzant cu ei, nu ma puteam plictisi niciodata, uneori fiind nevoita sa stau poate mai bine de o luna fara sa ii vad.