- Stii ca fratele meu mi-a interzis sa te vad. il privesc, fiind urcata pe pervazul geamului deoarece era deja tarziu si fratele meu nu ma lasa sa ies la ore tarzii de frica ca Junhoe o sa imi faca ceva rau. Eram asa suparata pe el deoarece nu ma intelegea, Junhoe ar fi facut orice numai sa fiu eu in siguranta si mi-a demonstrat asta inca de cand eram mica, deoarece de atunci ne cunoastem. A fost cel mai bun prieten al fratelui meu, insa Junhoe a intrat de capul lui in multe probleme si l-a tras pe fratele meu dupa el, asa ca a renuntat din a incerca sa il faca asa cum era inainte, Junhoe doar pentru mine a ramas cel care era, doar cu mine nu s-a schimbat niciodata.
- O sa fac mai multi bani si voi cumpara o casa pentru amandoi, asa voi putea sa te vad mereu. imi spune privindu-ma fix in ochii in timp ce se intinde pe varfuri pentru a ma saruta.
- Oppa, te rog stai departe de probleme. Poti face bani si in alt mod. ii spun eu mangaindu-i usor obrazul.
- Asa voi face. Imi pare rau ca doar din cauza mea nu putem fi fericiti acum. isi lasa privirea in jos, observand cum isi strage pumnul.
- Doar trebuie sa fii acum in siguranta. Nu ai mai consumat nimic, da? imi musc buza deoarece nu l-am mai intrebat de asta de acum 2 luni cand ne-am despartit din cauza ca venea la mine drogat. Atunci mi-a promis ca nu o sa mai faca asta si nu am indraznit sa il intreb daca nu o sa faca asta numai in preajma mea sau nu o va mai face deloc.
- Ti-am promis ca nu o voi mai face. Ti-am promis ca va fi totul bine. Doar ai incredere in mine, ok? ma priveste intens, fiind mai sincer decat a fost vreodata ceea ce imi confera o stare de neliniste, ca si cum ceva rau s-a intamplat sau urmeaza sa se intample. Desi eram intr-adevar agitata i-am raspuns din cap afirmativ deoarece chiar aveam incredere in el, chiar daca imi era foarte frica pentru el, eu chiar stiam ca el va face totul bine. Mi-a prins capul in mainile sale mari si s-a apropiat usor de buzele mele, lipindu-le incep de ale mele.
- Haide sa ne vedem maine dupa ce termin orele de canto. ii spun eu imediat ce buzele noastre se indeparteaza, iar eu deja le duceam dorul, inca aruncand cu privirea spre ele.
- Ti-am spus ca te pot invata sa canti mai bine decat o fac ei. ma face el sa rad.
- Stii ca fratele meu insista sa invat de la un profesionist, chiar daca si el ma poate invata multe. imi dau ochii peste cap la gandul ca mereu ma trateaza ca pe o copila desi este cu doar 2 ani mai mare decat mine. Vrea sa fiu un idol pentru ca acela este visul lui, sa devina un idol rapper cunoscut. Eu am o voce buna, dar cea mai buna voce pentru mine este vocea lui Junhoe. Am stat zile intregi cu el si fratele meu in subsolul casei mele si am cantat si dansat, imi era atat de dor de acele zile in care eram toti 3 asa apropiati si banii nu insemnau nimic pentru fratele meu. Inca de cand eram mica am avut bani in asa masura incat sa duc o viata foarte buna, insa niciodata nu am fost dependenta de haine si lucruri scumpe, nici fratele meu insa dupa ce s-a certat cu Junhoe el a fost cel care s-a schimbat asa mult. A inceput sa ia lectii de dans la profesori foarte buni, obligandu-ma sa fac acelasi lucru. Muzica era pentru noi doar o pasiune, iar pentru el a devenit ceva ce doar ii va aduce bani.
- Mergi la somn, acum. Ne vom vedea maine. imi spune Junhoe si imi strange puternic una dintre maini intre ale sale. Dau din cap aprobator si ma ridic de pe pervaz, tragandu-mi mana incet dintre ale sale, insa ma prinde din nou tragandu-o incet in asa fel incat capul meu se apropie mai mult de el. Te iubesc! imi spune incet si imi saruta fruntea dupa ce imi las capul putin mai in jos pentru a ajunge. Un zambet imi apare pe fata si il privesc asa, nu mai spun nimic pentru ca el deja stie ca si eu il iubesc. Inchid geamul in timp ce el imi face cu mana pana ma indepartez si nu il mai vad.
- Ricky, aici!! ii aud vocea fratelui meu imediat ce ies din cladirea in care au avut orele de canto, iar eu imi musc puternic obrazul sperand ca m-a oprit doar sa ma salute.