I became in this way. - Chanyeol

352 13 3
                                    

"Oppa, ai ajuns deja acasa?" ii tastez repede muscandu-mi puternic buza de jos. "Da, voi face un dus si o sa dorm." imi trimite imediat inapoi asa ca orice urma de gelozie dispare. De cand l-am intalnit am devenit in felul acesta, mereu ingrijorata unde este, ce mananca si cu cine se intalneste desi aveam incredere in el, voiam sa stiu mereu lucruri de genul. Odata ce am fost sigura ca este in siguranta acasa am putut dormi mai bine, inainte sa il intalnesc nu puteam dormi deloc bine noaptea, acum de ce o pot face cu asa mare usurinta? De parca asteptam dimineata pentru a primi un nou mesaj de la Chanyeol sau poate sa ne vedem, oare este liber? Nici nu am deschis bine ochii si mi-am verificat telefonul asa cum faceam mereu, oare ce mi-a facut baiatul acesta? Continuam sa ma intreb asta tot timpul, am devenit asa draguta, o iubita chiar dulce, ceea ce nu era deloc stilul meu.

- Ar trebui sa lasi telefonul din mana cel putin cand mergi la baie. ofteaza sora mea din capatul celalalt al holului imediat ce ma vede iesind din baie.

- Chanyeol oppa trebuie sa se trezeasca, asa ca imi va scrie un mesaj. ii zambesc eu plutind ca de obicei pe norisori in timp ce ma indrept spre ea. Ai luat micul dejun? o intreb evitand sa ma cert cu ea din cauza expresie sale faciale in timp ce eu vorbeam de Chanyeol.

- Nu, te-am asteptat pe tine. Stii ca nu imi place sa mananc de una singura. imi spune in timp ce coboram scarile.

- Vrei sa il chem pe Kai oppa sa iti tina companie? ma amuz pe seama ei, iar ea roseste dand cu palma in mine in timp ce imi spune sa incetez. Desi este cu aproape 2 ani mai mare decat mine, ea pare mult mai imatura, desi il place pe Kai, ea nu face nimic in aceasta privinta. Eu si Chanyeol am putea sa o ajutam avand in vedere ca ne vedem mereu cu ei. Kai nu ar refuza niciodata o noona asa frumoasa.

- Ti-am spus sa lasi telefonul. tipa la mine luandu-mi-l din mana ceea ce ma face sa ma smiorcai sa mi-l dea inapoi. Nu stiu ce s-a intamplat cu tine. Nu erai deloc asa. Cine spunea ca nu o sa se indragosteasca de nici un tip de aici? se amuza pe seama mea iar eu imi las privirea in jos analizand toate cuvintele pe care le-am spus inainte sa ma mut aici. Imediat dupa ce am terminat liceul a trebuit sa ma mut aici din cauza serviciului pe care il are mama si anume make-up artist. Imi era dor uneori de Europa si de mentalitatea de acolo, inca de mica m-am plimbat prin toata Europa din cauza mamei, dar in urma cu 2 ani ne-am stabilit definitiv aici, mama fiind make-up artist pentru EXO initial iar acum pentru Shinee. Desi am injurat-o atat de mult pentru ca era a 8-a oara cand ne mutam si intr-un loc care imi displacea total, cu oamenii diferiti de mine si cu o limba ce mi se parea imposibila, insa in 3 ani de cand am inceput sa o invat inca nu mi-am pus absolut totul la punct, dar pot sa port orice fel de discutii.

- Chiar m-am schimbat nu-i asa? incep sa ma amuz si eu rotindu-mi un fir de par in jurul degetului aratator.

- Foarte mult. Oriunde te duceai cand eram in Europa trebuia sa stau dupa tine pentru a nu lua peste picior baieti cu care nu ar trebui sa faci asta. Ugh, din cate te-am scapat. continua sa isi aminteasca ea, chiar eram asa diferita si nu imi pasa daca cineva simte ceva pentru mine, chiar eram imuna la sentimente, mi s-a declarat dragostea eterna de cateva ori si tot ce am facut a fost sa casc si sa ii spun ca mie nu imi place asa mult de el si trebuie sa ne despartim. Chanyeol era asa diferit, gandeam eu iar telefonul meu vibreaza de doua ori, iar eu sar peste masa pentru a-l recupera, Molly unnie fiind putin socata de reactia mea, la 20 de ani inca imi puteam permite sa ma comport asa.

"Haide sa repetam impreuna, astazi." citesc repede si ii tastez in acelasi mod, fara sa vad prea bine tastele."In regula. Esti deja acolo" "Da, haide mai repede, imi este dor de tine." primesc la cateva secunde, timp in care am ajuns in camera mea pentru a-mi lua geanta in care aveam apa, prosop si un tricou de schimb. Noroc ca eram deja imbracata corespunzator asa ca doar am parasit repede casa si am luat un taxi pana la companie. Era destul de multa agitatie in companie asa ca m-am strecurat repede in lift, iar managerul lui aproape m-a prins din urma inca s-a inchis inainte de a ajunge. Nu era incantat sa ma vada asa mult in preajma lui Chanyeol pentru ca ii era frica, desi niciodata nu ne vedeam in locuri publice, mereu am avut grija. La etajul 4 liftul s-a oprit iar eu a trebuit sa cobor, salutandu-l pe Baek care trece grabit pe langa mine insa tot imi ciufuleste parul cum face de obicei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 02, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Kpop Oneshots! (ÎNCHIS)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum