Bu gözlerimin alti morluklardan ibaret,cigerlerimi gördün haline bi sükret,mutluluk mu ağa neyse onu siktir et,biraz alkol getir geldiğinde sabret.Peynir ekmekle büyüdüm hayallerimi satmam,alkol parasi kolay kardeşlerin varsa,biraz meze lazim kardeş paran var mi? Bende sana sorcaktim gel beraber takilalim,yavaş konuş kardeş annem aradi simdi,baban gelmiş eve yine dövmüş annemi.Nasil yaniyor içim anliyorsun değil mi,kaç yasinda azraile kurban verdin annemi.Sorma bunu kardeş hatirlamiyom yüzünü,bir kederdir içimde hep benimle büyüdü.Ben üzüldüm üzüldü guldugumde bile üzgün.Bir de ben tanidim yasantimda cok mutsuz.Hayatin çok güzeldi eskiden boyle mi hayir tabi kardeşim zaman çok değişti.Ben gülmeye bahane ararken yenildim.Annem yok ya benim bu yüzden hep ezildim.Ben alistim annecim sensiz gecen günlere,meğer ne çok sevmisim bilmesin kimse.İçimde bir kor var yanar dağ gibi patlar,korkmuyorda değilim duman bize zarar.Kacinci paketimin son dal sigarasi yaniyor,sorma kalbim sensizken daha başka aciyor.Ben de alistim diyorum acilar hic geçmiyor,bitirmek istiyorum beynim yapma diyor.Ben sensiz hic bi gün sessiz uyumadim,uyumaya calistim bugün gibi yapamadim.Olmuyor diye zorlamamakda lazim,hayallere doğru yürü kardeşim uygun adim,kaç verse bu acilar kardeş bi saysana.Sabah 6 oldu oğlum artik yatsana,diyen bi annem hic olmadi benim.Uyuyorum anne ruyalarima beklerim,hayatimin amina koydum maddeler yüzünden.Düzelmeye calistikca battim ben en dibe.Birde bana ask diyor umrunda olmadigim,bende ask sadede rabbe karsi yapilan.Zor evet yasamak biraz gerek hüzün,bir kaç dal sigarayla birlestim büsbütün.Kalbimin en dibinde hissettim zulumu? Kavalyem olsa öpebilir miyim ölümü? Ölüm demişken annecim takdiri ilahi bu,er yada geç her canli tatmicak mi ölümü? Bunu bilmek güzel şey bu yüzden korkma,ahirettesin tamam beni orda unutma.Ben unutmadim annecim kalbimde hep yerin.Cennetinde yer ayir bekle beni melegim.Allahim sen affet ben bugunde çok ictim,yalan değil sabah 6 bugün yine ozledim.Bi ses ile irkilip baka kaldim oylece,yerde yatan bedenim beyaz birde perde,ölmüşümde haberim yokmuş öyle,ölmek ne güzel biseymis böyle.