Bak yine sana yazdım keşke duysan bunları keşke ruyalarima gelsen,keşke seni bir kez daha gorebilsem o kadar çok isterdim ki,o kadar çok isterdim.Yazmaya koyuldum düşlerimde yaşıyorsun,oradan bakınca güzeldir içimi bilmiyorsun,karşımda eskileri işledikçe yaklasiyorum sonuma,ölüm olsada geleceğim sonuna.Elimde kâğıt kalem sen kokulu etrafim.Ölüm kokuyor yastigim bayilmiyor efkarim,dualarimi cennetine kabul eyle Allah'ım.O toprakta ben burada ayrıldı yollarim.Seni hala ruyalarimda görmeye alisamadim,yanımda nefes alanı toprakta aramadim biliyorum ki bir çare var ateş,duman,sigaralar.Doğruyu bulmak istedim yolumdan ayırdılar,ben aska siir yazmam sadece düşlerim,bıraktığından dolayı buz kesiyor ellerim.Yanımda dursaydin nefes alman sorun değil.ask sadece zevk içinse durma eğil.Bir derde sahibim ölümle ilgili ben annemin ellerinden tutup gezmedim.Biraz bekledim,birazda ağladım.Su değil göz yasimla toprağını suladim.İnceden sigara yapıp ölüme dogru üflüyorum,sen beni bilirsin ölenle ölüyorum.Zamanla toparlar dediler aksine dagildim,kalbimi parcaladim onu tabuta sigdirdim.Artik gücüm yok hic bir şey için dokunsalar öledebilirim.Kırılan herşey gibi benimde izlerim kolumda sen ne dersen de anne unutamam asla.Her batan güneşle ben umutlarımı gömmüşken,ölen bir bir insandan tekrar sevmesini beklemem.Yaşadığını sanan tonlarca insan var uzakta,güneş batana ay doğana kadar kal yanımda.İçimdeki tüm hisleri gomdum seninle toprağa,mutlu olmayı lan anlatsaniza biraz bana.Sonuna doğru yaklasiyorum hayatımın,çok iyi olmasa da yaşantim sonunda uyandım.Odamin her yanını efkarima buladim sen uzaklaştıkça ben biraz daha bayıldım.Bana ait olan herşeyi alın huzuru verin,yaşamda durmam için annemi isterim.Canım çıkmıyor bedenimden icimden,sol yanımda tasıdigim kırılabilir inceden.Parçaladım geçmişini istemiyorum lan yanımda kimseyi,ölüp gittin istemedim,ölmeyi istedim izin vermedi.Neden acaba neden diyorum bir başkası çalmış benden seni,anne her gün sana yazıyorum bikmadim ama öldürdüler sonunda beni.Uzatmalardayim hayatımın incecik bir ip kalbimde,ne derseniz diyin lan umrumda mi geçmişim sizce? Yavaşlayıp hizlandim ellerimde kırılmayan kelepçeler,anne sen olmasanda azrail her gece beni ölüme doğru itekler.Ama kurutmadim güllerini toprağına bıraktım gülüşlerimi,Hıc bir şey istemedim Allah'tan sadece dileğim görmek seni.Kalmadı artik bir gram gücüm yoklugunla ben savasamiyorum sen gittin gideli hayatımı duzeltemedim gör bak yikiliyorum.Gözlerimde değil inan daha derinde duygular düşünmeden yaziyorum her satirdi duygu var.Uzaklarda mi anne? var dediğin mutluluklar? Her seferde kaldım olsun yinede umut var.Anne demeyi unutmusum bir ara hatirlatin,sen toprağa giderken anne ben arkanda aglayandim.Kaç kişi var gormuyorsun arkadanda,öksüz olmak günah değil eksiklik aslında.Ağlamak yok demistin ölürsem bir gün hayatta aglamadim merak etme,öldüm bır gun arayla.Kardeşlerim yardim etti öyle tasıdım naşını,annem demişti:Enesim ölürsem dik tut başını.Durmuyor be annecim Allahım istedi ayrılığı,cildiriyorum elimden gelen tek şey ağlamak mi?Artik ölmek istiyorum annem ölümün kollarında ne yarar ne zarar getiririm benide al yanina.Şu fani yasantimda mutlu olmayı bilemedim,anne kalk o topraktan ben ölmeni istemedim.Ağlamak bu aralar yapabildiğim tek seydi,sevmek o kadar basitleşti ki yalan oldu hepsi.Elimde duran yokluğunda çığ gibi yükselişte mezarindayim annem elimde bir buket çiçekle.Biliyorum bu aralar birgün ölecegim,seni öyle çok seviyorum yanina geleceğim.Artik yarim kaldi gelesi yok geleceğin,anne buralar hüzün kaplı göremiyorum geleceği,gitmek bu kadar kolay mi yarim kaldı sevgimiz,bir bavul yaptım kendime içinde resimlerimiz,toprağına bas koyup seni diledim yaradandan,olmadı iste hic biri hayalde bir yere kadar lan.Ben artik yaşamaktan usaniyorum yavaştan,gözlerimi kapatsam uzasam yaşamdan,mezarlığın yokuşu gün geçtikçe cikilmiyor lanet olsun ki mecburum annem orada yatıyor.Canım sıkkın ölüm bizden aldı alacağını,sanırım aklımı yirtirdim düşünmeyin kacacagimi,bu gün oturdum ağladım aramızdan gidenlere,mezarına sarilicam bu yılda anneler gününde.Sıkıp dişleri ekmek derdinde yıl gittiğinden beri,yüzüm gülmedi ve bu hal yedi bitirdi beni.ve sonrasında öksüzlükle tanıştım,hayat yıktı dertleri ezilsemde tasirdim.Annen öldü demişlerdi 3 senedir saskınım.içtiğimi saklamadim tabut başında ölürken kimseye fayda gelmez bu zamanda kimseden.Ben ayakta durmaya halim bile yokken kacamadim ki uyuşturucuya başladım birden.Tum hislerimi doktum ayaklarına vursunlar.Bu gün tüm dualar cennetine kavussunlar yani basımda sağlayanlar eksik olmasinlar,annem öldü diyemedim ki öldü sansinlar.Sıkıldım artik sıkıldım yalan guluslerden söyle güzel annem gerçek olan ölüm nerde? Ne eser kaldı eski benden ve anladım ki yarab gerçek olan sende,ben bi hastayım psikopatin önde gideni bir deli,yinede ayaktayim tabi zor bir süreç icinde kimine kolay gelen hayatım bok bi biçimde.Bir hayal kumustum anne sen ve sevdiğim birde cocuklarim içinde.Hic bir etki etmedi bana uyku haplari bu yüzden bütün ilaçlarımı cop kutusuna sakladım.unuttum 17imde güler yüzle sevilmeyi,ben mi istedim genç yasimda delirmeyi ve istemiyorum aciz dusup intihar edip beyaz kefeni giymeyi.Sen buyuksun Allah kulun sinir küpüne döndu içim cehennem gibi fakat mutsuz olana güldüm.Günüm geçiyor benim hergun sokakta yatiyorum geceleri çünkü gündüzlerim komada.Annem ben geldim mezarının başında isyan ettim,Allahimdan tek dileğim annem seni bana bi kez gösterse sen gittin ya ben hic gülmedim,senle gülen bu zamanda gecmisim,oturup dertlesirdik ya senle kimse senin gibi değil be anne.Özlemin ciğeri hepten yakıyor yaşım küçük ama seni anlatiyorum.Küçük oglundum hiçte buyumedim,senin gözünde büyüyemedim anne.Neden aldılar seni benden anne günahın neydi haydi bi söyle? Diyeceksin simdi zaman geldi zaman geldi ve ömrüm bitti ömrümden ömür aldılar anne gözlerimi sorma harbi beter be.