Sorunlarım var sorunlarımla yuzlesirken ah,etmedim bi dakika yaram tazedir,düşünmedim korkmadim bu cani senle harcadim bozuk paraydi adeta kaybettigim yıllarım gözümde buyuttugum her ne varsa küçüktü,çok bisey değildi bi gelseydi ben ölürdüm gelmediğin her günde ben bir umut öldürdüm,içimde saklı hasret her gecen gün buyurdu,başıda belli bunun her ortamda bir kuru sonuda belli bunun bu ortamın yok sonu.Hayallerimin en güzel yerinde kafam düşmesin bu güneş dogmayacak yarınlar olmayacak,bu gözler ağlayacak belki de son bulacak bu adam olmayacak,başkası yar sanacak çiçekler acmayacak ölünce anlayacak,ben yalnızlığa mahkum edildim seni sensizken sevemezdim aylardır sana yazdım herkese dinlettim,içimde kuruntular ölmek istedim neden? Bozuldu psikolojim lanet olsun of yeter.Bu maddenin tesirinde yasamak ölümden beter.icimdeki sevgileri öldürdüm güneş battı simdi gün;ölüm günüm.beni bi simdi susturun,susturun bi susturun bu sesimi simdi durdurun.
İnsanlara kanmak saflik ve de insanları sevmek yanlıştı,ben yanlışları göz ardı ettim insanlar bunu anlayamazdi,günlerdir tek tabancayim,yıldızlara bak ne görürsen gor bunu herkes farklı görürdü,ben bi yildizim gökyüzünde en parlayan yildiz bunu gördü,salla gitsin haydi kardeşim bi kapak yap bütün ışıklarım sondu,bir mola verdim ve dinlen sen al bi nefes çek diyenlerim vardi
,ayni kaderi paylaşan insanlar bugün ayni yerde dumanlanirlar.Hayat denilen yolların sonunda beni yollarda tek birakirlar,bende güzel şeyler yapmak istedim ve olmadi,kiskanildim her ortamda bi düşmanım cikardi,çok bisey de değildi bi emeklerimin karşılığı,istemiyorum hic birşey adaletsiz hayati,simdi bisey değil bugün yarin ölecegim belki de bir umut yeniden gulecegim bu dünyada olmasa da obur taraf pek değil,eyvallah herşeye sadece bekleyin.