anne

181 8 0
                                    

Sen olmadığın halde anne ayakta dururum, oğlun bazı zamanlarda ayaklar altına aldı gurur.14 yasimdan beri al evladim bu senin harçlığın diyen olmadığından anne yumruklarimi duvara vururum.evet anne oğlunun artik baya bi vahim durumu nasıl anne cennetinde bari iyi mi durumun? Rüyalarimda sen olduğunda annecim yanıma gelde yastigima bak bakalım yastık yaş mi kurumu? Bazilari haric kimse sormuyor karnın acmi tokmu,bu umutsuz yüreğimin meleği sensin anne,anne sevgisi  bilmesemde çıktım bu uğursuz yola,ve bu koca hayatta ben koskoca bır sir ogrendim en yakınların seni düşürürler baya dara.Ben zor durumdayım 3 seneden beri sen cennetinde mutlu ol anne emi.Gücüm kalmadı bittim anne gerçekten yapamiyorum,ayakta duramiyorum yanımda olman gerekiyor,sabah kalktığımda beyaz bulutlarını göremiyorum çok halsizim anne artik kokun yetmiyor.Bayramda temizledim anne mezarındaki taşları hic bir yastık taşıyamaz gözümden akan yaslari.Aslında bu oğlum hic kötülüğü de sevmedi az önce azraili cagirdim kırdı beni gelmedi,bu canımı almiyosan ver lan annemi bana geri,obur tarafta anne bari yalniz bırakma beni emi.Ayin isigina baktım bulutların arasında dardı bu gece aglamadim anne rüyamda sen vardın evimim odalarında, yatagimin başında,şiirlerimin arasinda anne,senin kokun vardi,mezarına geldiğimde seninle konusurum,hissediyorum anne anlatiklarimi duyusunu,artik ölmeyi kafama takmiyorum nasıl olsa obur tarafta seninle bulusurum.Annecim bugün senin doğum günün biliyosun ve 40 yasında cennetinde olsun kutlu,bu çocuk değil mutlu ozledikce agliyor arada sırada,sabrim kalmadı İsrafil öttur şu boruyu,her uyandigimda var senin hayaletin bi kez olsun hayatınızda annesizligi hayal edin.Hayali bile insanlara zor geliyor olmalı.Gözlerim daldığında anne gözlerini görürüm,gözlerini gördüğüm kadın mezardadir ne kotu.Küçükken dermişim ki ben beni anneme goturun.Allahım senden son istediğim gidenler geri dönsün veya anneme kavuşmak için enes şuan hemen ölsün.Yıllardır bu çocuk anne kimlere kucak açtı 3 senedir sabrim  doldu artik bi hayli taştı.Oğlun kötüler içinde gunahlarla büyüyor,cennetteki melekler annecim seni koruyodur,peki bıraktığın oğlun yerinde temiz duruyor mu? Ağlarken yutkunmaktan birazcık hasta oldu kalbim tekliyor anne azrailden tepki yok alcaksan al su cani lan daha ne bekliyon? Nolucak lan bikerecik bana annemi versen,bak sana söz veriyorum sarılıp birakicam ama sende bana söz ver onu 5 dakikalığına birakican,elim ayağım titriyor anne ölüme boyun egdim baba bi dakika geliyorum annemi cennete birakicam.Cennete giden sendin arkadan geliyor mu dualarim? Allahım sana iletiyor mu yolladığım selamlari,seni benden alan melek gelse meraba der selamlarim,düşünün anneniz öldü bu okunan onun selalari.Bir ölüm talebim vardi onu işleme aldınız mi,birde anneme mektup yazmıştım ona vardinizmi,peki ben yine soruyorum lan siz annesiz kaldinizmi?Kaç kişi kaldı ama anlamazlar yarayi,annecim kalbinin tahtından bana da yer ayır.Yağmurun damlaları benim penceremden sayılı hic durmadan damlarlar çünkü bu ay annemin ölüm ayi.En yakin arkadaşım kendimim anne,yoklugun yok etse kendini uzagiz bura dünya ora tersi dimi? anne bana soyle lutfen bugün nerdesin mutluyum yerin bu cehennem değil o yerdesin,sen kalbimde yasiyosun isteyen oğluna öksüz desin seni buradan göremiyorum anne lanet olsun kapalı göz perdesi.Canini almadan azrail haber verseydi gorseydim azcik.Gecen gün iste yolda sana benzeyen birini gördüm kostum sarildim ona bi anda ellerimi belinde gördü,teyze sasirdi dedi ne oldu evlat yine ne gördün? Teyze kusura bakma annemi 2 yıl önce gömdüm.Gecen gun toprağına gelip birinden bahsettim sakin kıskanma annecim aşkımı farzettim.sensizlik bu dünyada yaşadığım ilk ve son cefa,özledim anne her gece dumanı közleyip,cebrail hergun seni gostericegine dair söz verip etrafım kin dolu bana birazcik ot verin artik yalnız değilim geliyorum umitsizlikte sozlenip.O kadar agirlastim agirlasti amel defterim kalbinde yaşat beni,bağlantıyı kesmeyip burda nasıl sevdiysen orda da ayni şekilde sev beni.Bu yasli oğlun bi kere olsun başka elden sevkatini görmedi seni soranlara beni oradan göremediğin için anne kor dedim.Toprağına oturdum dun gece tekrar anne evine don dedim,çıldırmak uzeriyim odamda bana annemi gönderin.Beni bırakıp gittinden beri içimdeki şu ateşin hala sönmedi,su serpmeyin artik lan istiyorum ölüpte annemi görmeyi,ağa sen istermiydin anneni toprağı gommeyi ya da sen istemezmiydin anneni toprağın altından cekmeyi,her gece seni gormek icin uyuyorum anne her gece tekleyip.En son beni kolundan tuttuğunda güldüğümü hatırla artik gulemiyorum anne seni anlattığım bi kaç satir var.Şuan nerdesin hangi cennetin hangi kaçıncı katında?Simdi de fotoğraflarına bakıp ağlıyorum sakin bana darılma.Yokluğundan beri bu oğlun istemedi kimseyi sarılmak,sen gittikten beri ne hale düştüm bak,yanımda küçükken aldığın oyuncaklarım var bu çocuk dik dursun diye anne damarimda senin kanın var.Sen yoksun ya herkes zannediyo oglun rahat takiliyo lan siz ailenizle gezerken ben size mal mal bakiniyom.Agliyom beni bıraktığından beri de dar bu yol artik sensizligi kağıda saripta anne dumanı salmiyom.Birakipta gitmek denir buna neden anne,yasanan onca olaydan sonra tekrardan  hersey bana,sen gittikten sonra butun kötülükler hep benden yana,bak iyi uykular tek hatıran her gece 2 yasli göz senden kalan.

ÖLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin