bla bla bla

375 16 0
                                    

Bugün yolun ortasına bayılmışım sevgilim nasıl oldu bende bilmiyorum ictiğim maddelerin etkisi bu.İnanır misin o kadar kotuydum ki gozumu actigimda etrafimda toplanmış insanlar,konuşma sesleri,farklı yüzler ve tuhaf bakan gözler... Birinin kolumdan tutup kaldırıma doğru götürdüğünü hissettim yüzüme su serptikce kendime geldim noldu dediler cevaplamadim.Aklıma geldin o an kafamın içinde kelimeler karmakarisikti yan yana getirip cümle kuramadim.Beynim dusuncelerimle boğuluyor gibiydi sanki gözlerim kanlı,basım dönüyor,midem bulanıyor ayağa kalkicak halim yoktu sonra kaldırımın başında egdim kafami önüme bekledim oyle,neyi beklediğimi sorma bilmiyorum bende.Simdi ise sahilde yazıyorum bunu oturdum denizi izliyorum öyle cümleye kurmaya halim yok ama seninle ilgili herşeyi kuruyorum kafamda bilirsin ben en çok bu saatleri seviyorum güneşın batışı,sokak lambaları,dalga sesleri,gözümün onunden gecen tekneler huzurun tanımı bu geliyor bana ama sen yoksun yanımda hayalimdi benim bi teknede seninle beraber yasamak simdi tekne burda ama sen yoksun yanımda... Özledim gibiyim seni hastayım biliyorsun ama vazgeçmem senden.Fazla konuştum galiba bu sefer saatlerce yazarım sana dair ne varsa ama boguluyorum ben bu sokaklarda,bu karanlıkta koca bi denizin yanında çaresiz bi adam var,cebimdeki son paraya dilek feneri aldım bende bi dilek tuttum ve bıraktım öyle elimden baskasi gelmez simdi dalga sesleriyle senin sesin karışmış kulaklarimda çınlıyor gecen her tekne seni hatırlatıyor ve ben yaktım sigarami o fenerin gökyüzünden kaybolusunu izliyorum.

ÖLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin