Anne benden gitme,zaten her tarafta karanlık.Babamı kağıda döktüm sanırım biraz günah kazandım.Sövmedim,biraz sinirlenip bağırdım,ertesinde dumanla gelen mutluluksa yalancı.İstemiyorum kimseyi anne eğer yanımda olmazsan,oğlun nasıl güler düşün sevgin içime doğmazsa? 3 tane yol var hangisine girsem diye düşündüm,gözünden sakındığın oğlun bugün soğukta üşüttü.Odam da ışık eksik anne birazcıkta mutluluk,gözlerim ağrıyor artık gelde kapat usulca.Gökyüzünde parıldayan hepsi senin sevgin anne şimdi nerde o zamanlar oyuncağımı kurduğum.Ayrılığın rengi neden böyle bulanık annecim,18 senem geçti bak kötülüklere sabredip.Eğer sevgi sözcükleri sana değilse gereksiz,elin kızını övüyorum da senin kadar sever mi? Dumandan belli olmaz ıslanan gözlerim,ne sevgili sarılması ne arkadaş kavgası,ne başkasının eli gelsin ne başkası sevsin,inan oğlun sadece başını okşamanı özledi.Her tarafım ağrıyor,şifa vermez ilaçlar.Beni öldüren mermi olur hızla çıkan silahtan.Sözlerim emin ol ki dile gelir,çünkü kimse sen gibi olup gözyaşımı silemedi.Suskunluğum 3 yıl oldu unuttuğumu sanma sakın.Bunca yaşıma gelene dek sensiz birtek hayal kurmamışken validem bu terkediş olmadı be.Hatıralar olmasaydı başka doğrum olmazdı.Kabrin olmasaydı bu şehirde olmazdım.Hastalık benim olsa yüzüm kıbleye bakmazdı da ne çare,bari kokunu öpsem olmaz mı?Sana bi mektup yazdım hala cevap alamadım,yoksa meleğim iletmedi mi bence sağır olmalı.İşine karışmak mı ne haddime,Tanrı;benim fikrim bil istedim gül değil bence dikeni solmalı.Cennetesin dimi buda bana armağandı,öyle kokardı ya hep saçın.Çabalasamda olmuyor bak giden geri gelmiyor.Birde işin acı kısmı hiç biri haber vermiyor,bende o yüzden yazıp anca oraya gönderiyom.Nasıl zordur bilir misin şu bayram sabahları,olmadığını bilsem bile yine de seni hesaplarım.Belki ordan görüyosun kalkamayıp sabahları.Ama şuna eminim ki yakışmadı o kanatların.Hepsi sahte gördüğüm tüm suratların,duman dolu şu odamda kaç geceyi sabahladım.Kaybetmek mi? Yoksa alışmak mı tüm mesele?Emin ol ki bütün gece sade bunu hesapladım.Şuan burda anlattığım içimdekinin bir kaçıydı.
Bu şehir biraz karardı,seninle aydınlanır anne,zaman tekerrür etiğinde sen dolarsın yüzüme,ben ben değil gibiyim,biraz kötü kimselere,sahtelik değilde bu,dönmeliyim özüme.Biraz huzursuz gibiyim,biraz da çelimsiz,özüm diri hala ama ben gerilere niyetsiz,uzakta da olsam gelişlerim kefilsiz,neden,niçin demiyorum,beni bilirsin nedensiz.Huzura bakıyorum gökyüzü kadar yakındı,ben her geceye baktığımda yüzüme ayın doğardı.Şimdi bütün kederlerim diz çöktü kapandı,maksadıma erdiğimde içimde yine sen vardın.Dualarım var benim başında sen düşledim.Kocaman bi saray anne çiçeklerle süsledim,inan bana hiç bi kötü oğlunu yenemedi,azıma sürmüyorum bak kederlerin demini.Buralar aynı,aylar aynı geciyor şimdilik,aynalara soruyorum kalbimde var çok çizik.Tam yenildim dediğimde diriliyorum yok ezik,bedenim tebessümünle duruyor yine dimdik.Şimdi küçük dünyamı varlığın yeşertiyor,keşkeleri yok edip gerçeklere dönüyor,bazen yaşam buluyor ve bazen de ölüyor,ama oğlun yılmaz anne hala paşa paşa yaşıyor.Hayatımı yazıyorum kağıtlarım çok anne,kalemim tükenmiyor inan senin sayende,"Sen yaparsın." kelamın ciğerimde,paremde.Zaten bütün olmayışlara,duan olur tek çare.Beni bilirsin birazcık huzursuz gibiyim,ama çok iyiyim,sevdiğim,saydığım,herşeyim.Bütün yaşanmışlığımı,bugünlerde biledim,dua et bana anne,ben hep istediğin gibiyim.