Kapitola 23

4 0 1
                                    

Nikdy si nemyslela, že niečie priateľstvo bude využívať ako jedinú páku na zničenie oboch osôb. Bolo to kruté a spočiatku nepredstaviteľné, no v konečnom dôsledku ju vtiahli do sveta upírov podobnou cestou.

„Koľko nevinných upírov a polovičných muselo zomrieť, aby sa Grayson dostal na svoju pozíciu? Musíme to ukončiť." Konečne im nebude nik dýchať na chrbát. Budú v bezpečí, rovnako ako Timothy a Riley.

Súhlasne pokývala hlavou a nadšene sa otočila k Oliverovi. Pohladila ho po ramene, čím si vyslúžila jeho pozornosť. Pár kráľovsky modrých očí si ju ustarostene premeral. Vedela sa vžiť do jeho kože, myšlienky musel mať rozutekané ako splašené stádo koní. „Vyjde to." Nejakým spôsobom verila, že ich šance na úspech sú vysoké. Oproti včerajšku to bol obrovský úspech.

Pred chvíľou obaja prisahali, že je Christopher šialený. Očividne to bolo nákazlivé. Chcela sa Garysonovi pomstiť za všetko, čím si kvôli nemu musela prejsť. Nedobrovoľné odtrhnutie od rodiny, vyhrážanie smrťou a klamstvá. Pri pomyslení na posledné dni jej krv v žilách doslova vrela. Množstvo strachu, ktoré jej doprial, už nezvládala.

„Zostáva nám málo času a ja sa bojím, aby Grayson medzitým niečo neurobil."

„Musíme konať čo najskôr. Ideálne ešte dnes."

Pocit na odpadnutie bol späť. Všetko sa dialo tak rýchlo, až to jej myseľ odmietala spracovať. Christopher zbytočne nemrhal časom a tvrdohlavo si šiel za svojím cieľom. Zničiť Centrálu, zachrániť priateľov. Lojálnosť voči ním bola závideniahodná.

„Čo chceš robiť?" opýtala sa Emily. Ako jediná nezapadala do žiadneho plánu. Chcela vedieť, čo konkréte je jej úloha. Pracovala v Centrále, musela mať o jej fungovaní dobrý prehľad.

„Zavolať Graysona do Phoenixu. Ak chce polovičných, nech si po nich príde. Na výmenu za informácie o tom, kde držia neprispôsobivých upírov." Posledné dve slová takmer zavrčal cez zaťaté zuby.

„V Centrále to nie je. Snažila som sa zistiť aspoň nejaké informácie, no strážia ich ako oko v hlave. Viem len dva názvy nejakých tajných operácii, no ich význam mi nie je známy. Karmínové pole a Medený úsvit. V žiadnom systéme tieto názvy nefigurujú, preto to bude niečo obrovské."

„Verím, že ten parchant vie o všetkom, len to z neho musíme dostať."

„Povedzme, že to vyjde, príde tu a skutočne skočí na tvoju hru. Čo s ním chceš robiť?" zaujímala sa Emily.

„To záleží od situácie. Prioritou je zistenie presnej lokality Leony a Jamieho. Keď budú v bezpečí, potom sa rozhodneme, čo urobíme s celým vedením Centrály. Kým ich budeme držať v šachu, poloviční budú v bezpečí. Poprehadzujeme im priority." Otočil sa k mužom z televízie. „Myslím, že teraz nebudeme potrebovať zoznámiť verejnosť s upírmi. Túto možnosť si necháme na horšie časy. Ak by to najbližšie dni nevyšlo, môžeme sa na vás spoľahnúť?"

Obaja automaticky prikývli na súhlas. „Samozrejme. My zatiaľ niečo pripravíme, potom nám stačí dať zelenú a odvysielame to."

„To som chcel počuť, páni."

„Zo stretnutia s Hrdlorezom nás vynechajte, prosím," dodal Colin. Do konverzácie ohľadom Graysona sa nezapojil ani jeden z nich, čo dávalo zmysel. Bolo zbytočné vyvolávať ďalšie konflikty a zapájať viac osôb do celého šialeného plánu. Úplne stačilo, že o všetkom vedeli a v prípade potreby by boli schopní zakročiť.

„Samozrejme," odvetil Chris stroho.

Začali sa zhovárať o celom procese zadržania Graysona. Bola to časť, v ktorej sa absolútne nevyznala. Nikdy nemusela pomyslieť na to, ako by sa dal uniesť človek, nieto upír. Gray bol inteligentný, no nerozvážny a všetky rozhodnutia zakladal na svojich pocitoch. Premenou na upíra sa táto črta len znásobila. Keď tvorili pár, neprikladala tomu žiadny hlbší význam, bola zaslepená obrovskou láskou.

Hrdlorez (new)Where stories live. Discover now