Stala sa tichým pozorovateľom včerajšej party. Konkrétne mala pred sebou seba a Chrisa za budovou, osvetľovali ich plamene sviečok, ktoré sa mihotali v studenom vánku. Stáli pred zvedavými zrakmi ľudí, no ak by si ich niekto všimol, len by si pomyslel, že sa bozkávajú.
Keď sa pozrela lepšie, Chris bol doslova prisatý ústami k jej krku, pevne ju držal v náručí a ona sa nehýbala. Nevydala zo seba ani hlások, nesnažila sa ho zo seba striasť.
Od bozkávania to malo veľmi ďaleko.
Z miesta, kde sa jej dotýkal perami, jej po pleci a chrbte stekal pramienok krvi. Podľa slastných stonov Chrisa si túto úchylku patrične užíval.
Zrazu k ním pristúpili dve tmavé siluety, jedna schmatla Chrisa za rameno a trhla ním dozadu. Druhá zachytila jej telo pred tým, aby sa zosypalo na zem. Až neskôr si všimla, že to bol Timothy. Nedokázala sama stáť na nohách, bola buď tak opitá, alebo ju ten idiot vycucal do poslednej kvapky.
Takmer počula, ako jej v hlave docvaklo, čo práve videla.
Chris z nej pil krv, bol to upír. Ako to môže byť možné? Prečo to vidí? Určite to je len nejaký odporný sen, pomsta za včerajšok.
„Čo to, dopekla, robíš?" chcel vedieť. V kútikoch pier sa mu ligotala tmavočervená tekutina. Oblizol sa a pozrel na tmavovlasého chlapa, ktorý mu ešte stále drvil rameno. „Láskavo ma pusti, ešte som neskončil."
„Sme z Národnej bezpečnostnej agentúry. Toto dievča je pod našou ochranou, máme ju priviesť na Centrálu. Okrem toho porušuješ naše zákony." Netušila, čo to znamenalo.
Blondín sa zamračil a nadvihol obočie. „Smola, kamaráti, ja som sa k nej dostal skôr." Trhol sebou, odstúpil od nich a nespúšťal oči z jej tela. Tlmene zavrčal a odhalil dva predĺžené zuby. Timothy ju držal za ruku a zároveň jej na krk priložil kus látky. Takmer okamžite sa nasala tmavočervenou krvou.
„Viem, kto si, Christopher Ellis. Nechcem mať s tebou žiadne problémy, no ak ju neprivedieme na Centrálu v jednom kuse, zdravú a hlavne živú, bude to mať katastrofálne následky a mnohí prídu o život. Na svete je bohužiaľ niekto, z koho mám väčšiu husinu ako z teba."
Brit sa pobavene zasmial. Upravil si svoj kostým a prehrabol vlasy. „Vaše poslanie mi je ukradnuté a na city sa mi brnkať neoplatí." Ďalšie slová dodal so stíšeným hlasom. „Žiadne nemám."
„Prečo ju chceš?" opýtal sa ho Timothy.
„Čo keby som ti povedal, že viem vyriešiť tvoj problém? Chápem, z koho máš také obavy, vidím tvoju jazvu na krku. Chcem mať v rukáve nejakú poistku, vďaka čomu by som vedel dostať Laurenta."
Z ich konverzácie bola úplne zmätená.
„Nemôžem zveriť život Niny do tvojich rúk. Viem, o čo ti ide, no je to nebezpečné."
„Mohli by sme spraviť dohodu." Chris pristúpil k Timothymu s iskričkami v očiach. Chcel mu dať návrh, ktorý by nikto v živote neodmietol. „Povieš mi, ako si sa previnil proti ich pravidlám, ja sa s tebou podelím so svojím brilantným nápadom a navzájom si pomôžeme."
Timothy naňho pochybovačne zazrel. „Vylúčené, Chris. Odprac svoj ctený zadok naspäť do Arizony. Alebo na Britské ostrovy, je mi to jedno." Blondínovi zamrzol úsmev na tvári, no jeho tvár nenaznačovala, že sa plánoval len tak ľahko vzdať svojej príležitosti. Tmavovlasý muž ho schladil raz-dva. Vykročil k Timothymu a pomohol mu odviesť jej telo k autu, kde ju čakala jej priateľka.
Sonia.
Podľa toho, ako nervózne preskakovala pohľadom medzi všetkými mužmi usúdila, že bola svedkom celej tejto konverzácie. Videla, ako sa z nej upír napil a nespravila nič. Potichu otvorila dvere a nechala, nech ju vložia do auta.
YOU ARE READING
Hrdlorez (new)
VampirePre lásku sa trpí. Nina o tom vie svoje. Keď však chce nechať minulosť za sebou a pohnúť sa vpred, všetko sa začne rúcať ako domček z karát. Proti svojej vôli je vtiahnutá do sveta upírov, kde nachádza príliš známe tváre. Po roku od zmiznutia jej p...