Mala pocit, že ju niekto odstrihol od vonkajšieho sveta. Zvuky okolo nej potemneli, avšak vnímala všetko, čo sa dialo s je telom.
Horúčava začala postupovať celým jej telom od chodidiel až po hlavu, akoby ju postupne pohltili plamene. Nemohla sa pohnúť... ani zobudiť. Teplo sa stupňovalo, až sa stalo neznesiteľným. Chcela kričať o pomoc, no svoje telo nedokázala ovládať. Bola lapená niekde v temnote, avšak pri vedomí.
Okrem neúnosného tepla ju začala bolieť hlava. Mala pocit, že jej niekto chcel naschvál rozpučiť hlavu, tlačenie pochádzalo z oboch strán spánkov. Zároveň by prisahala, že objem jej mozgu sa minimálne zdvojnásobil a snažil sa explodovať.
Všetok tlak sa postupne presunul do očí a celej tváre. Pálčivá bolesť zasiahla sánku, ktorú by prirovnala k trhaniu všetkých zubov naraz. Bolo to niečo nepredstaviteľné. Ak by mohla kričať, určite by ju počuli minimálne na druhej strane kontinentu.
Chcela umrieť. Netušila, kto ju tak trestal, no dúfala, že to čochvíľa ukončí. Už nezáležalo na tom, či to prežije. Kvôli svojej zvedavosti a dôverčivosti by prišla o život tak či tak. Mohla čakať, že to bude práve kvôli Graysonovi.
Začala mať tušenie, že Chris si na nej vybíjal zúfalstvo za to, že mu NSA nedovolilo vziať ju do Centrály. Ešte nikdy nemala zlomenú nejakú kosť, preto nevedela, aká je to bolesť. No to, čo cítila teraz, jej pripadalo ako lámanie niekoľkých zároveň a postupné vyberanie jednotlivých orgánov.
Takto zvrátený musel byť jedine on.
***
Nevedela ani odhadnúť, koľko času prešlo v jednotlivých fázach bolesti. Keď sa začala postupne vytrácať, počula svoj zrýchlený dych a v ušiach sa ozýval jej tlkot srdca. Necítila už nič, bála sa však otvoriť oči. Čo by videla ako prvé? Zrejme obrovské množstvo svojej krvi.
Pochybovala, že to bol len obyčajný sen.
Na začiatok skúsila pohnúť nohami, čo zvládla bez väčších problémov. Počula zalapanie po dychu, ktoré jej nepatrilo. Musela to byť osoba, čo jej spôsobila všetky bolesti. Bola vďačná, že to prestalo, no na druhej strane ho chcela zniesť z tohto sveta. Za tú krátku chvíľu v nej začal kypieť hnev.
Necítila sa rovnako, no zatiaľ nedokázala identifikovať, čo konkrétne bolo iné. Sťažka preglgla, celé ústa mala vyprahnuté. Zarazila sa, keď jazykom ucítila dva predĺžené zuby, ktoré pri dotyku nepríjemne brneli. Zmenilo sa jej celé telo? Vymenili končatiny?
Bude vyzerať ako monštrum?
Nabrala odvahu a otvorila oči. Pred sebou zbadala Timothyho a nie Chrisa, ktorého tam očakávala. V tomto svetle mal však oveľa tmavšie vlasy a jemnejšie črty tváre. Následne si spomenula na slová, ktoré počula tesne pred tým, než sa jej toto všetko stalo. Tim ju chcel premeniť, no niekto sa ho od toho snažil odhovoriť. Pravdepodobne jeho argumenty vyhrali. Keď si uvedomila, že z nej vlastne spravil upíra, stúpol jej adrenalín.
Ešte nikdy sa nehnevala tak, aby to prešlo do zúrivosti. Tentoraz sa začala celá chvieť.
Nechcela to! Nežiadala ho o to!
Spustila nohy z postele a kým si uvedomila, čo vlastne robí, schytila Tima pod krkom a pritisla ho k stene. Prsty mu dala okolo krku a hoci bola od neho o dosť nižšia a chudšia, netušila, kde sa v nej vzala toľká sila. Počula tiché vrčanie a až o chvíľu zistila, že tento zvuk vydávala ona.
Prekvapilo ju, že sa vôbec nebránil. S úžasom ju pozoroval svojimi modrými očami. Mala sto chutí ho zabiť za to, čo jej robil niekoľko posledných hodín. Zaslúžil by si to za nesplnenie svojej úlohy.
ESTÁS LEYENDO
Hrdlorez (new)
VampirosPre lásku sa trpí. Nina o tom vie svoje. Keď však chce nechať minulosť za sebou a pohnúť sa vpred, všetko sa začne rúcať ako domček z karát. Proti svojej vôli je vtiahnutá do sveta upírov, kde nachádza príliš známe tváre. Po roku od zmiznutia jej p...