Vo Woodstocku ešte nikdy nebola, preto nevedela ani odhadnúť, v ktorej jeho časti sa nachádzali. Keďže bola tma a nevidela žiadne pouličné svetlá, museli byť niekde v lese. Auto zaparkovali pred obrovskou budovou pod nízkym prístreškom. Už na prvý pohľad bolo zrejmé, že tam nebudú sami. Vedľa nich si všimla ďalšie minimálne dve autá a z budovy vyžarovalo tlmené svetlo.
Hrdlo mala úplne stiahnuté a zuby musela zaťať, aby jej od strachu doslova nedrkotali. Týchto ľudí vôbec nepoznala a nechápala, prečo jej zvedavosť dovolila zájsť až takto ďaleko.
Dvere na jej strane sa otvorili a Timothy ju vyzval, aby vystúpila. Oliver jej nevenoval ani štipku pozornosti, ihneď ako vystúpil z auta, vošiel do budovy. Keby ho niekde stretla, pravdepodobne by ho ani nespoznala, keďže ho poriadne nevidela.
„Kde to sme?"
„Kúsok od Woodstocku, zajtra pôjdeme do Pensylvánie, bude to bezpečnejšie. Je mi to ľúto, no musím nabrať trocha síl." Bezpečnejšie? Čo sa môže zdať upírom nebezpečné? Končí zajtra cesnaková sezóna? Snažila sa rozptýliť a myslieť na to, či všetko, čo vedela o upíroch z filmov alebo seriálov, je pravdivé. Chcela sa ho to spýtať, no netušila, ako začať.
„V dome sa nachádza viac upírov, no nikto z nich ti neublíži."
„Sľubuješ?" Nebola to otázka, skôr pochybovanie. Jej prvý zážitok s upírom nebol práve prechádzkou ružovou záhradou, preto mu neverila.
Pokýval hlavou zo strany na stranu. „V rámci možností."
Vošla spolu s Timothym do budovy cez hnedé plastové dvere. Naskytol sa jej pohľad na obrovskú vstupnú halu a dlhú chodbu. Na ľavej strane sa nachádzalo schodisko s tmavohnedým dreveným zábradlím. Tesne pod ním bola lavica na sedenie z rovnakého materiálu. Steny mali svetlú farbu, nábytok a doplnky s ňou kontrastovali.
Najviac ju však uchvátila ľavá strana, kde namiesto steny bola enormná klenba, cez ktorú sa vstupovalo do kuchyne. Vydýchla od úžasu, pretože vyzerala luxusne.
„Nádherné."
Za sebou počula zatvorenie dverí. „Dúfam, že sa tu budeš cítiť ako doma. Dohodneme sa s ostatnými ešte o tom, kde ostaneš na noc, aby to pre teba bolo bezpečné."
Automaticky prikývla na súhlas, hoci čím ďalej, tým mala väčšiu chuť odtiaľ okamžite utiecť, prípadne kričať. Ideálne obe naraz. Bola príšerne unavená a jej žalúdok bol jeden obrovský balvan, vďaka ktorému sa ledva hýbala. Ešte stále si neuvedomovala, že vstúpila do domu plného upírov.
Mala asi milión otázok a chcela na ne okamžite poznať odpoveď. Netušila, čo by sa mala pýtať ako prvé. Stále si myslela, že sa jej toto všetko sníva a o chvíľu sa prebudí. Upíri predsa neboli reálni.
„Panebože, si v poriadku?" Mladá žena sa k nim rýchlo približovala a pri tom lamentovala rukami. „Mal by si si vziať voľno a neskákať podľa toho, ako Centrála píska. Tú robotu mohol vybaviť pokojne aj Morris." Objala ho tak, akoby ho nevidela minimálne mesiac a na pery mu vtisla bozk, ktorý jej ihneď opätoval.
Timothy ju pohladil po dlhých tmavohnedých vlasoch a zasmial sa. „Už mi je dobre a táto práca bola určená výlučne mne. Dobre vieš, že Centrála ma z času na čas takto kontroluje."
„Predpokladám, že toto je Graysonova Nina a nie nejaká večera."
Prekvapene vydýchla. Na takúto vetu nebola pripravená ani náhodou. Chcela jej na to odpovedať niečo sarkastické, čo by vyviedlo z miery aj najväčšieho flegmatika na svete, no pre svoje vlastné dobro si zahryzla do jazyka. Premerala si tmavovlásku od jej lesklých vlasov, cez perfektnú vysokú a štíhlu postavu, až po nohy modelky. Takto si vďaka celému literárnemu a filmovému svetu predstavovala upírov.
YOU ARE READING
Hrdlorez (new)
VampirePre lásku sa trpí. Nina o tom vie svoje. Keď však chce nechať minulosť za sebou a pohnúť sa vpred, všetko sa začne rúcať ako domček z karát. Proti svojej vôli je vtiahnutá do sveta upírov, kde nachádza príliš známe tváre. Po roku od zmiznutia jej p...