Jak przebiegła wasza randka?

1.3K 66 81
                                    

Midoriya Izuku

W momencie, kiedy do uszu Izuku doszedł dźwięk dzwonka, jego mięśnie spięły się boleśnie. Nie zdążył się jeszcze przygotować, a to już ta godzina. Wiedział że pierwsza randka w domu nie należy do najkreatywniejszych, ale nic innego nie przychodziło mu do głowy. Jego mamy nie było, a on mógł się wykazać zdolnościami gotowania więc dlaczego by nie skorzystać? Przed otworzeniem drzwi chłopak wtarł sos w swoje spodnie i przed lustrem poprawił koszule. Najpierw zapiął ostatni guzik, lecz po chwili rozmyślił się i na nowo go rozpiął. Wziął ostatni poważny wdech.

- No to jazda...

Otworzył drzwi ukazując damską sylwetkę. Na twój widok policzki Chłopaka zmieniły kolor na czerwony, a z lekko rozchylonych ust wyleciała stróżka śliny. Ale tego wieczoru nie tylko ty wyglądałaś cudowanie. Ciemne dżinsy w połączeniu z białą, wyciągniętą koszulą sprawiały, że nie mogłaś oderwać wzroku od Izuku. Wyglądał męsko...

- Em... wejdziesz?

Wyciągnął rękę w twoją stronę, złapałaś za nią i wtedy poczułaś lekkie pociągniecie. Midoriya zaprowadził cię do elegancko ozdobionego stołu. Usiadłaś na jednym z krzeseł, a Deku w tym czasie udał się do kuchni po kieliszki z szampanem. Z należytą gracją ustawił je na stolę na co lekko się zaśmiałaś.

- Nie wiedziałam, że z ciebie taki zawodowy kelner.

- Restauracja la Midoriya zawsze do usług słonko.

- Nie wiem czy skorzystam ponownie.

- Poczekaj na główne danie to nie będziesz w stanie jeść już nic innego.

- Po pierwsze nie bądź tego taki pewny, po drugie od kiedy ty taki zawadiaka?

- Heh... tak jakoś.

Podrapał się po zielonej czuprynie i skończył nakładać na talerz ryż, na który następnie nałożył szparagi, łososia z sosem i do tego dodał ugotowane grzyby oraz sezam. Ciężko było się przyznać że jeszcze wczoraj brał rady od Denkiego jak być uwodzicielski.

- Łosoś?

- Tak, W glazurze miso, mam nadzieje że będzie ci smakował. Jak coś przepis mojej mamy.

Dopowiedział siadając do stołu i kładąc naczynia przed sobą. Miałaś zamiar zabrać się za jedzenie, dłoń partnera przeszkodziła ci łapiąc za twój widelec.

- Zawsze chciałem to zrobić.

Odparł nieśmiało nakładając trochę ryżu na sztuciec. Podmuchał aby ostudzić jedzenie i skierował porcje w twoją stronę z zamiarem nakarmienia cię. Grzecznie wzięłaś do buzi wszystko co ci dał kończąc karmienie pocałunkiem

- Wow to było naprawdę dobre....

- Cieszy mnie to.

Oddał ci widelec kontynuując jedzenie w ciszy. Po zjedzeniu już wszystkiego co Izuku miał w swoim Menu, razem rozłożyliście się na kanapie oglądając filmy i wywiady All Mighta.

═───────◇───────═

Bakugo Katsuki

- Przygotowałaś się...

Zlustrował twój strój od góry do dołu.

- Ty też wyglądasz ślicznie księżniczko...

Zażartowałaś dając mu pstryczka w nos. Nie kłamałaś, Bakugo wyglądał tak dobrze, że aż temperatura twojego ciała podskoczyła do niesamowicie gorącego stopnia. Może nie był ubrany jakoś mega wyjściowo bo miał na sobie tylko moro spodnie i do tego czarną obcisłą bluzkę, która idealnie podkreślała wyrzeźbioną klatkę twojego chłopaka.

PLUS ULTRA || PREFERENCJE I SCENARIUSZ  BNHA ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz