Kiedy dowiaduje się więcej o twoim darze

2.2K 94 70
                                    

Kiedy dowiaduje się więcej o twoim darze lub jego braku

═───────◇───────═

Midoriya Izuku

Już od jakiegoś czasu spotkacie się regularnie. Każdego dnia macie inne atrakcje, dziś mieliście w planach rolki. Zabawa trwała w najlepsze aż w pewnym momencie Izuku zaproponował wyścig. Już trzeci raz z rzędu Midoriya wygrał co cię wkurzało bo chłopak to tego używał mocy.

- A Ty czemu nie użyjesz swojej mocy?

-...Bo jej nie mam...

- Ohh...Wybacz, nie wiedziałem.

- Nie, no spoko. Wracamy do ścigania? Tylko teraz weź daj mi fory, co?

- Hehe dobrze.

═───────◇───────═

Bakugo Katsuki

-Kuźwa! Przestań!

- O co ci chodzi?

Uśmiechnełaś się niewinnie. Bakugo tylko spojrzał na Ciebie wściekły, a następnie wrócił do odrabiania pracy domowej. Ty w tym momencie znów strzeliłaś w gałąź drzewa przy którym siedzieliście tak żeby lście spadały wam na głowę.

- Jak ty to robisz?

- Hihi. Chodzi ci o mój dar. Nazywa się Hand Shoot. Mogę strzelać pociskami z specjalnie złożonych dłoni. Szkoda tylko że gdy ją za długo użyje to krwawią mi opuszki palców.

Skrzywiłaś się na to wspomnienie.

- pfdf możesz mieć jaką kolewiek moc chcesz, mojej nie przebijesz

Uśmiechnął się szyderczo. Ty obojętnie na niego spojrzałaś po czym znów strzeliłaś w drzewo tak że pochwli na jego głowie wylądował zdechły ptak. Jeszcze nigdy tak szybko nie uciekłaś.

═───────◇───────═

Todoroki Shoto

- [T/N], szybciej...

Mruknął Shouto unikając kolejnego uderzenia. Dziś połączony trening dwóch klas 1A i 1B. Nauczyciele dobrali was w takie pary aby każdy miał jakieś szansy. Ty wylądowałaś w parze z nim.

- Pokaż mu [T/I], niech wie, że to 1B jest lepsza!

Krzyczał Monoma kibicują oczywiście tobie.  Podjuszona kibicowaniu postanowiłaś dać z siebie wszystko. Twoja ręką obrosła kryształami, a Ty z pełną prędkością ruszyłaś na niego próbując wykonać cios. On w tym momencie wykonał tarczę z lodu, którą skutecznie się zasłonił. Wleciałaś na niego i oboje wylądowaliście na ziemi.

- Remis!

Ogłosili nauczyciele. Faktycznie, wasze głowy były poza linią.

- To była dobra walka. Co to jest za moc?

- Nazwałam ją Crystal. Jestem w stanie wytwarzać kryształy.

PLUS ULTRA || PREFERENCJE I SCENARIUSZ  BNHA ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz